Oh het is niet negatief ofzo. Maar de kans dat ik een ongelukje was is gewoon erg grootquote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh klinkt niet zo leuk. Nouja, nu wel beter op je plek?
Ahh okequote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh het is niet negatief ofzo. Maar de kans dat ik een ongelukje was is gewoon erg groot
ik ben een open boekquote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ahh okenu wil ik nog meer vragen stellen
![]()
coolcoolquote:
Ohh. M'n moeder is 39. Dus vrij jong ja.quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
coolcool
Heb je relatief jonge ouders dat ze er nog een zusje bijgemaakt hebben, of gescheiden en nieuwe partner-dingen?
Maar dit is stukken leuker! Nu ruikt het zeker wel heerlijk in je keuken B?quote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef Blaadjes het volgende:
Dank L en S.
ja echt eerste keer L. Makkie voor jou ook.
Kopen is wel veel makkelijker
quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ohh. M'n moeder is 39. Dus vrij jong ja.
Gewoon nog samen verder.
quote:
ik ben zelf ook vies nieuwgierig naar anderenquote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aah ja oke. Geen idee waarom ik zoiets wil weten trouwens. Ik
![]()
Je wou niet eens zeggen waar je vandaan kwam. En ik wacht nog op je uitleg over je geloofsproblematiek.quote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]aah ja oke. Geen idee waarom ik zoiets wil weten trouwens. Ik
[..]dude. Ik heb zoveel shit over mezelf geplaatst hier op fok, niet normaal meer.
Ruikt heel goed en smaakt ook super. Volgende met maanzaadquote:Op zondag 28 december 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dit is stukken leuker! Nu ruikt het zeker wel heerlijk in je keuken B?
Deze post kan op meerdere manieren geintrepretererdreterdeerd wordenquote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker liggen Fokken. Niks mis mee
moet je eens douchenquote:Op zondag 28 december 2014 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben zelf ook vies nieuwgierig naar anderen
quote:Op zondag 28 december 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je wou niet eens zeggen waar je vandaan kwam. En ik wacht nog op je uitleg over je geloofsproblematiek.
in GRTD praten we vaak over geloofsproblematiekquote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar dat zijn geen leuke dingen om te vertellen?
het hoeft ook niet altijd leuk te zijn hoor lieverd. in goede en slechte tijden en alles dit dat.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet je eens douchen
[..]maar dat zijn geen leuke dingen om te vertellen?
daar kom ik dus nooit weer, ik had er in 2 posts ruzie.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in GRTD praten we vaak over geloofsproblematiek
GRTDGODEN
quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in GRTD praten we vaak over geloofsproblematiek
GRTDGODEN
Wat hij zegt.quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
het hoeft ook niet altijd leuk te zijn hoor lieverd. in goede en slechte tijden en alles dit dat.
jamaar, ik wil het er niet over hebben nu.quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
het hoeft ook niet altijd leuk te zijn hoor lieverd. in goede en slechte tijden en alles dit dat.
ja en nu heeft fok-it een banquote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
daar kom ik dus nooit weer, ik had er in 2 posts ruzie.
beetje incrowd niets mis meequote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. GRTD. Nee. Niks voor mijn.
ja echt?quote:Op zondag 28 december 2014 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en nu heeft fok-it een ban
rip
Gooi je boek maar weer dicht ja.quote:Op zondag 28 december 2014 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaar, ik wil het er niet over hebben nu.
Hahaha, genieten.quote:Op zondag 28 december 2014 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik in de incrowd grtd whatsapp
weekquote:Op zondag 28 december 2014 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, genieten.
Sorry, flauw. Hopelijk niet te lang, zo erg was het nou ook weer allemaal niet.
Ben je kapot?quote:Op zondag 28 december 2014 20:04 schreef Divje het volgende:
Pro-tip: Ga nooit naar een lopend buffet als je zelf amper kan lopen.
Behoorlijk ja. Wel lekker gegeten, Hoe is 't met deze oude baas dan?quote:
Lekker chillen nu dan toch. doe ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Wel lekker gegeten, Hoe is 't met deze oude baas dan?
Met onze groene vriendquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker chillen nu dan toch. doe ik ook
Of je gaat om groente net als ik nuquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker chillen nu dan toch. doe ik ook
Moet een L'tje draaien van gewone vloeiquote:Op zondag 28 december 2014 20:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Of je gaat om groente net als ik nu![]()
Ff vlug. Kakkerlakken stad net te ver voor vanaaf
1 advies. Doorhijsen.quote:Op zondag 28 december 2014 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet een L'tje draaien van gewone vloei
Dat sowiesoquote:
Benzinepomp?quote:Op zondag 28 december 2014 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat sowiesoAlleen het draait zo kut. En ben te lui om die kilometer naar de shop te fietsen voor een vloeitje
Neh, ik ben moei.quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef Divje het volgende:
KlinkerBotsjen, waar bende gij, m'n deerne. Kusjekroel m'n kater eens weg alsjeblieft
Waarom? Het ging de laatste tijd weer zo goed tussen jullie.quote:
* Fogel ziet het helemaal voor zichquote:
B hoe smaken je broodjes?quote:Op zondag 28 december 2014 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Beetje verkeerde forum om over te beginnen. Maar waar?
Daar!quote:Op zondag 28 december 2014 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Beetje verkeerde forum om over te beginnen. Maar waar?
Heerlijke stad inderdaad. Wanneer ga je?quote:
Nee zoek iets na praag. Haha.quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt dus Praag. De teerling is geworpen en de reis geboekt?
8 augustus duurt nog lang johquote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar!
* Fogel wijst
[..]
Heerlijke stad inderdaad. Wanneer ga je?
Wait whut?quote:
Of Malta.quote:
Appartement van vriend.quote:Op zondag 28 december 2014 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wait whut?
Ik ben voor juli aan het kijken en vind dat ik al vroeg ben.
Praag ben je zo man, waarom boek je dat zo lang vantevoren?
Ziet er niet vervelend uit.quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Appartement van vriend.
www.expedia.nl/MobileHote(...).HOTEL&mctc=5&rm1=a2
Mwah, een citytrip moet je naar mijn mening gewoon spontaan boeken. Tenzij je met anderen rekening moet houden.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Tjacka het volgende:
Het wordt Budapest, Rome, Dresden, Warschau. Maar kan niet kiezen.
Maar zou jij er nog een mee wachten Fogel?
Hoi guyvie en dag guyvie en allemaal want deze dame gaat slapen. Morgen weer werken.quote:
Hoe goedkoop is bier in Praag bedoel je?quote:
zou liever gaan als het iets koeler isquote:
Ja druk dagje, maar slaap lekker meidquote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi guyvie en dag guyvie en allemaal want deze dame gaat slapen. Morgen weer werken.
Truste allemaal en een nachtkusje
trustequote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi guyvie en dag guyvie en allemaal want deze dame gaat slapen. Morgen weer werken.
Het oostblok is niet meer wat het is geweest.quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe goedkoop is bier in Praag bedoel je?
Ookquote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe goedkoop is bier in Praag bedoel je?
Betaalde toch maar 2,5 voor een halve liter in Krakauquote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het oostblok is niet meer wat het is geweest.
In Warschau heb ik de prijs van bier ook een vlucht zien maken de laatste jaren.
2 euro in warschau vaak.quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Betaalde toch maar 2,5 voor een halve liter in Krakau
Dag natte droomquote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben Noorwegen gewend, dus wat mij betreft is Zweden al een goedkoop land qua alcoholquote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het oostblok is niet meer wat het is geweest.
In Warschau heb ik de prijs van bier ook een vlucht zien maken de laatste jaren.
pffquote:Op zondag 28 december 2014 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben Noorwegen gewend, dus wat mij betreft is Zweden al een goedkoop land qua alcohol
Huh, wacht, wat?quote:
Wel fruitig.quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haaaaai Divje, ben je weer helemaal fris en fruitig?
Pittig eten maakt me altijd verdrietig. Hou daar niet zo van en kan er niet goed tegen. Sterkte ermee!quote:Op zondag 28 december 2014 23:51 schreef Divje het volgende:
On a serious note.
Nog steeds spierpijn, te pittig gegeten waardoor het winderig is hier in huis en koppijn
En ben vieeesss moe.
Jij ook nog moei KB?
pff hard gestegen met die prijs, dat was vroeger nog geen halve euro, zelfde als in tsjechie, daar moest je vaak meer geld betalen voor statiegeld van je bierglas dan voor het bier zelf!!quote:
Thanksquote:Op zondag 28 december 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pittig eten maakt me altijd verdrietig. Hou daar niet zo van en kan er niet goed tegen. Sterkte ermee!Was verder wel allemaal goed enzo tijdens het werken?
Ja, ik zou om half 9 net in slaap gevallen zijn... ware het niet dat er opeens een cover+live versie van een liedje van Queen afgespeeld werd op de radio. Werd er helemaal boos van en mn slaap verdween als sneeuw voor de zon!
Budapest is wel goedkoopquote:Op zondag 28 december 2014 23:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
pff hard gestegen met die prijs, dat was vroeger nog geen halve euro, zelfde als in tsjechie, daar moest je vaak meer geld betalen voor statiegeld van je bierglas dan voor het bier zelf!!
mooie collectie bierglazen gespaard
Thanksquote:
Nog steeds? , ben al 4 jaar niet meer in oostblok geweest dus zou het niet kunnen zeggenquote:
Ze zeggen 1 euro voor een biertjequote:Op maandag 29 december 2014 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nog steeds? , ben al 4 jaar niet meer in oostblok geweest dus zou het niet kunnen zeggen
Ja gwn ik kan er niet tegen drm verdrietig wanr eten isquote:Op zondag 28 december 2014 23:59 schreef Divje het volgende:
[..]
ThanksVerdrietig door pittig eten?
Hoe wat waar. En ben je nu weer heulemaal klaarwakker
Werk was TOF. Paar foutjes gemaakt maar die waren snel weer opgelost
Alleen jammer dat er altijd volk is wat raar gaat doen na drank. Waren Brabanders![]()
brr.
Maar al met al lekker gewerkt en gefeest tegelijk. LOIK!
ca 10 jaar geleden at en dronk ik met 7 man voor ca 100 euro, en dat was in een "duur" restaurant met entertainmentquote:Op maandag 29 december 2014 00:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nog steeds? , ben al 4 jaar niet meer in oostblok geweest dus zou het niet kunnen zeggen
ja nog wel gaat hard omhoog met die prijzen!quote:
Moet je niet gewoon huilen door de pittigheid?quote:Op maandag 29 december 2014 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja gwn ik kan er niet tegen drm verdrietig wanr eten isEn ja, siwlugh he.
Ahh wat loiiiik. Dronken mensen zijn soms wel vervelend ja. Wat voor dingen deed je fout in het begin?
Pertinent onwaar.quote:Op maandag 29 december 2014 00:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij houdt toch van handboeien tijdens de seks
ik huil omdat lege maag!quote:Op maandag 29 december 2014 00:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon huilen door de pittigheid?
Heb een paar keer verkeerde drank ingeschonken, dat was snel opgelost. Maar met glazen ophalen werd ik geduwd waardoor zo'n 14 glazen kapot vielen
Dat kwam dus door zo'n vuile PSVer die ruzie zocht. Maar daar zijn de altijd scherpe uitsmijters voor
Ga eten danquote:Op maandag 29 december 2014 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik huil omdat lege maag!
Aww, dat is wel naar ja. Kut pisvee.gelukkog liep het verder wel allemaal lekker! Goed man.
neeeheeeee ik word verdrietig van pittig eten want dat eet ik njet en daarom lege maaaag.quote:
Wat is wel goedquote:Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neeeheeeee ik word verdrietig van pittig eten want dat eet ik njet en daarom lege maaaag.kut nec kut nac kut feyenoord kut grun kut ado kut allessss
Omg, moeilijk jijquote:Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
neeeheeeee ik word verdrietig van pittig eten want dat eet ik njet en daarom lege maaaag.kut nec kut nac kut feyenoord kut grun kut ado kut allessss
818jequote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij zijn ajax wij zijn de besteeee
Feyenooittttt![]()
ik heb gwn graag de broek aanquote:Op maandag 29 december 2014 00:49 schreef Divje het volgende:
Nou Scrum, je hoeft niks meer door de vingers te zien.
Jammer dit.quote:Op maandag 29 december 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uiteindelijk gaat het om de sterren jatog nou laterzzz
[..]
ik heb gwn graag de broek aan![]()
Ja,dankje. Ben niet zo vaak op FOK! laat staan in dit subforum.quote:Op zondag 28 december 2014 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, het is prachtig weer. Zeker vergeleken met gisteren. Je moet buiten zeker goed uitkijken het is spekglad.
En welkom hier op de SC
Dikke afkeuring dit.quote:Op maandag 29 december 2014 00:49 schreef Divje het volgende:
Nou Scrum, je hoeft niks meer door de vingers te zien.
Wat ik me nou afvraag he....hoe vaak komen jij en Div in Rotterdam?quote:
Zeg het ze!quote:Op maandag 29 december 2014 11:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag he....hoe vaak komen jij en Div in Rotterdam?
Wat maakt Rdam zo mooi? Feyenoord?
Een stad super vinden omdat er een voetbalclub speelt(of niet super) is best...![]()
Ik ben blij met Rotterdam want 30 min rijden. Gebruik maken van de mogelijkheden van een stad.
Beter dan fitness hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 11:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Word al moe als ik eraan denk :p
Aquaspinning is ook leuk.
Rotterdam is voor mij de stad van de mensen. Vind het mooie mensen, Rotterdammers. Recht door zee, grote bek, zeggen waar het op staat. Vrienden daar zijn ook echt zo. Buiten dat houd ik van moderne architectuur en daar zijn er genoeg voorbeelden van te vinden in Rotterdam, want ja, in de oorlog is er van het centrum niet veel overgebleven natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 11:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag he....hoe vaak komen jij en Div in Rotterdam?
Wat maakt Rdam zo mooi? Feyenoord?
Een stad super vinden omdat er een voetbalclub speelt(of niet super) is best...![]()
Ik ben blij met Rotterdam want 30 min rijden. Gebruik maken van de mogelijkheden van een stad.
Dus als je nu een aantal jaren elke 2 weken naar Amsterdam moet krijg je ook die binding? ...of niet want Ajax?quote:Op maandag 29 december 2014 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rotterdam is voor mij de stad van de mensen. Vind het mooie mensen, Rotterdammers. Recht door zee, grote bek, zeggen waar het op staat. Vrienden daar zijn ook echt zo. Buiten dat houd ik van moderne architectuur en daar zijn er genoeg voorbeelden van te vinden in Rotterdam, want ja, in de oorlog is er van het centrum niet veel overgebleven natuurlijk.
Buiten bovenstaand, als je er een aantal jaar lang elke twee weken, of vaker, komt.. Dan krijg je er vanzelf binding mee. Ik dan in elk geval. Je beleeft er dingen, herinneringen en dan groeit het vanzelf.
ja geloof ik best.quote:Op maandag 29 december 2014 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beter dan fitness hoor.
Toch wel een hoop discipline.
Ajaxquote:Op maandag 29 december 2014 11:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus als je nu een aantal jaren elke 2 weken naar Amsterdam moet krijg je ook die binding? ...of niet want Ajax?
Nee, want die mensen passen niet bij mij. Die mentaliteit die daar hangt. Misschien als ik vanaf jongs af aan daar mee was opgegroeid, maar dat is niet het geval.quote:Op maandag 29 december 2014 11:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus als je nu een aantal jaren elke 2 weken naar Amsterdam moet krijg je ook die binding? ...of niet want Ajax?
Dat kan maar:quote:Op maandag 29 december 2014 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, want die mensen passen niet bij mij. Die mentaliteit die daar hangt. Misschien als ik vanaf jongs af aan daar mee was opgegroeid, maar dat is niet het geval.
+ ik vind Amsterdam gerwoon echt geen mooie stad. Trekt me niet, qua binnenstad enzo.
Laat ik het zo zeggen; mijn ervaring met Amsterdammers niet nee. Als je voor ze staat A zeggen, en zodra ze je je rug zien B (zonder laadjes). En hiermee wil ik echt niet zeggen dat de gemiddelde Amsterdammer zo is, want dat is niet zo.quote:Op maandag 29 december 2014 12:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat kan maar:
Rotterdammers. Recht door zee, grote bek, zeggen waar het op staat.
Dit gaat niet op voor Amsterdammers?
Beetje onzin vind ik het wel "mentaliteit die daar hangt" alsof heel Amsterdam en heel Rotterdam 1 mentaliteit hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 12:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, want die mensen passen niet bij mij. Die mentaliteit die daar hangt. Misschien als ik vanaf jongs af aan daar mee was opgegroeid, maar dat is niet het geval.
+ ik vind Amsterdam gerwoon echt geen mooie stad. Trekt me niet, qua binnenstad enzo.
Ja maar je komt niet elke 2 weken in Adam.quote:Op maandag 29 december 2014 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; mijn ervaring met Amsterdammers niet nee. Als je voor ze staat A zeggen, en zodra ze je je rug zien B (zonder laadjes). En hiermee wil ik echt niet zeggen dat de gemiddelde Amsterdammer zo is, want dat is niet zo.
Hagenezen zijn een beetje als Rotterdammers, de rest van NL zijn alleen maar boeren
Nee, ik kom zeker niet elke twee weken in Adam. En stop maar niet hoor, vind het wel interessant, vooral als je zegt dat we dan geen vriendjes meer zijnquote:Op maandag 29 december 2014 12:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja maar je komt niet elke 2 weken in Adam.
Vandaar mijn punt. Ervaringen
Van Noord tot Zuid door Nederland gewoond
Overal vertellen ze wel wat over een andere streek/plaats en het komt altijd op hetzelfde neer: Hun dit hun dat maar wij zijn![]()
Ik stop er nu mee want anders zijn we straks geen vriendjes meer.
quote:Op maandag 29 december 2014 12:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest. Dat wil ik ook zo graag houden.
Dat zeg ik toch ook juist, dat niet alle Amsterdammers zo zijn zoals ik zeg. Of andersom.quote:Op maandag 29 december 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje onzin vind ik het wel "mentaliteit die daar hangt" alsof heel Amsterdam en heel Rotterdam 1 mentaliteit hebben.
Geen punt verder hoor ik kan me er niet druk om maken maar heb meer met Amsterdam dan met Rotterdam.
Clubvoorkeuren heb ik het helemaal nooit over, dat valt toch niet uit te leggen en is ook niet nodig.
En als Ajax uit speelt tegen Feyenoord? Dan moet je wel.quote:Op maandag 29 december 2014 12:16 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest. Dat wil ik ook zo graag houden.
Uitsupportersverbod.quote:Op maandag 29 december 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En als Ajax uit speelt tegen Feyenoord? Dan moet je wel.
Vond de opmerking wel grappig in het kader van hetgeen wat hier gaande was.quote:
Toen je een paar rotjes had meegenomen?quote:Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Ohja een keer.
Met een wedstrijd van Ajax.
Waarom zo'n hekel aan Rotterdam Tjackgoos?quote:Op maandag 29 december 2014 12:24 schreef Tjacka het volgende:
Een keer ging ik met mijn oma naar Disneyland maar dan moesten we overstappen in Rotterdam. Toen ben ik een trein eerder gegaan en met mijn broertje en over gestapt op Utrecht.
ja vertel tjackquote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zo'n hekel aan Rotterdam Tjackgoos?
Smaken verschillenquote:Op maandag 29 december 2014 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind Rotterdam onpersoonlijk ogen. Vooral omdat alles nieuw gebouwd is enzo, dat jij weer heel mooi vindt Scrum.
vooral vanwege de enorme muziek historie natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beste stad is Volendam natuurlijk.
Heb er niks mee.quote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zo'n hekel aan Rotterdam Tjackgoos?
Dat is wel waarheid ja.quote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb er niks mee.
Ik was toen ook nog een puber dus dan doe je dat soort dingen. Ik haat feyenoorders niet integendeel. Heb vaak het idee dat die mij beter begrijpen dan de gemiddelde Ajacied. De gemiddelde feyenoorder is gewoon een stuk extremer.
Precies! En de vis. En het introduceren van de nieuwe inteelt!quote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
vooral vanwege de enorme muziek historie natuurlijk.
De club vind ik wel mooi maar veel supporters ervan vind ik dan weer wat minder.quote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb er niks mee.
Ik was toen ook nog een puber dus dan doe je dat soort dingen. Ik haat feyenoorders niet integendeel. Heb vaak het idee dat die mij beter begrijpen dan de gemiddelde Ajacied. De gemiddelde feyenoorder is gewoon een stuk extremer.
quote:Op maandag 29 december 2014 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precies! En de vis. En het introduceren van de nieuwe inteelt!
Dit zijn geen grapjes. Echt naar hoor, in groep zeven kwam er zo'n slachtoffer onze klas binnen. Trauma'squote:Op maandag 29 december 2014 12:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De enige zwarten in Volendam zijn de lachtoffers van de cafebrand....aldus Theo maassen
Dit.quote:Op maandag 29 december 2014 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Conclusie: Amsterdam is een kut stad. Rotterdam heerst, en Volendam mag blij zijn met hun paling anders hadden ze geen bestaansrecht.
Toch?
Uh en Alkmaar?quote:Op maandag 29 december 2014 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Conclusie: Amsterdam is een kut stad. Rotterdam heerst, en Volendam mag blij zijn met hun paling anders hadden ze geen bestaansrecht.
Toch?
Krijg toch wel vaak van de jongens die regelmatig daar heen gaan een gevoel van respect. Dat moet je ze wel nageven.quote:Op maandag 29 december 2014 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
De club vind ik wel mooi maar veel supporters ervan vind ik dan weer wat minder.
Het werd 'm al niet meer toen je Feyenoord een kutclub noemde.quote:Op maandag 29 december 2014 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]en Amsterdam een kutstad vinden, nee divje dit wordt hem niet meer.
Jij hebt het gister al verklootquote:Op maandag 29 december 2014 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]en Amsterdam een kutstad vinden, nee divje dit wordt hem niet meer.
Ah gelukkigquote:Op maandag 29 december 2014 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alkmaar mag er zijn omdat jij het leuk vind
Dan mag je er ook geen mening over hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en wat zei ik in het aller begin? Dat ik geen kloot om clubvoetbal geef![]()
Maar ze is wel voor Ajax.quote:Op maandag 29 december 2014 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan mag je er ook geen mening over hebben
quote:Op maandag 29 december 2014 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan mag je er ook geen mening over hebben
Scrum neemt elke vrouw serieus. Voor Divje is het wel een tijd terug.quote:Op maandag 29 december 2014 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]jullie nemen me serieus!
Dat ik dit ooit mee mag maken *pinkt traantje weg
Sommige vrouwen zijn niet serieus te nemen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Scrum neemt elke vrouw serieus. Voor Divje is het wel een tijd terug.
Ik neem niet alleen elke vrouw serieus, ik neem alles serieus.quote:Op maandag 29 december 2014 12:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Scrum neemt elke vrouw serieus. Voor Divje is het wel een tijd terug.
Hmpf, eerst was het Cillissen en nu De Boer?quote:Op maandag 29 december 2014 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen omdat De Boer jatog
quote:Op maandag 29 december 2014 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alleen omdat De Boer jatog
bedoel je niet Dela?quote:Op maandag 29 december 2014 12:44 schreef Scrummie het volgende:
Maar Tjack, jij bent wel 1 van de tofste ajacieden moet ik zeggen. Door jou krijg ik toch nog een 0,000001% sympathie voor de grootste grafclub van Nederland.
Dusss je hebt meer sympathie voor Ajax dan voor PSV?quote:Op maandag 29 december 2014 12:44 schreef Scrummie het volgende:
Maar Tjack, jij bent wel 1 van de tofste ajacieden moet ik zeggen. Door jou krijg ik toch nog een 0,000001% sympathie voor de grootste grafclub van Nederland.
Grootste grafclub. https://www.dela.nl/?gcli(...)And0R4HTkaAt6b8P8HAQquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat de laatste jaren PSV bij mij meer irritatie op wekt dan Ajax, ja.quote:Op maandag 29 december 2014 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Dusss je hebt meer sympathie voor Ajax dan voor PSV?
Oh zoquote:Op maandag 29 december 2014 12:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Grootste grafclub. https://www.dela.nl/?gcli(...)And0R4HTkaAt6b8P8HAQ
Ajax wekt irritatie op, PSV agressiviteit.quote:Op maandag 29 december 2014 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat de laatste jaren PSV bij mij meer irritatie op wekt dan Ajax, ja.
Mja.quote:Op maandag 29 december 2014 12:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ajax wekt irritatie op, PSV agressiviteit.
bij mij ookquote:Op maandag 29 december 2014 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat de laatste jaren PSV bij mij meer irritatie op wekt dan Ajax, ja.
Dank je.quote:Op maandag 29 december 2014 12:44 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja.
Die 10-0 doet nog altijd best pijn. Dat vergeet ik echt nooit weer. Mijn ex zei destijds "stel je niet zo aan" terwijl ik met tranen in mijn ogen die wedstrijd tot de laatste minuut keek. Man man man.
ja daarom, jij bent wat dat betreft wat anders dan 'een deel'. Vind ik wel mooi.quote:Op maandag 29 december 2014 12:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dank je.
Ik word zelf ook vaak moedeloos van 410 of het theaterpubliek.
Vrouwen ...quote:Op maandag 29 december 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]Precies hetzelfde hier! Zoals ik nu Depay een pofferd wil geven kreeg m'n ex dat toen bijna
Ja, dat lijkt me niet 1 van de meest toffe potjes bij te zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij 10-0 was ik uitvak. Matige dag was dat
Feyenoord - graafschap erger dat seizoenquote:Op maandag 29 december 2014 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me niet 1 van de meest toffe potjes bij te zijn.
Ja, 0-1.. pffff.. ik ga niet meer aan dat Been seizoen denken.quote:Op maandag 29 december 2014 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord - graafschap erger dat seizoen
Ik vind het ook niks maar blijkbaar vinden ze dat wel leuk en het theaterpubliek, hoort erbij in Amsterdam, maar niet vergeten dat de Kuip ook heel leeg was nog niet zo lang geleden, ze doen me daar wat teveel hun best "biggest fan" te zijn maar uiteindelijk gaat het om de club en de prestaties.quote:Op maandag 29 december 2014 12:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dank je.
Ik word zelf ook vaak moedeloos van 410 of het theaterpubliek.
Wanneer was dat dan? Kuip leeg?quote:Op maandag 29 december 2014 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks maar blijkbaar vinden ze dat wel leuk en het theaterpubliek, hoort erbij in Amsterdam, maar niet vergeten dat de Kuip ook heel leeg was nog niet zo lang geleden, ze doen me daar wat teveel hun best "biggest fan" te zijn maar uiteindelijk gaat het om de club en de prestaties.
Hulde.quote:Op maandag 29 december 2014 13:03 schreef Divje het volgende:
Oja Blaadjes. Rotterdam roept bij mij een gevoel op wat ik niet echt kan beschrijven. Vanaf het moment dat ik de trein uitstap en uit die grote kapsalon kom voel ik me een ander mens.
Dat heb ik bij geen enkele andere stad. Dat filmpje wat ik hier laatst postte laat ook wel zien waarom ik Rotterdam een mooie stad vind. Heerlijk om gewoon een dag rond te slenteren.
Dit jaar, na Feyenoord - FC Groningen ben ik vanaf de Kuip gaan lopen richting het station, puur genieten van de sfeer na zo'n wedstrijd. En vanuit de trein zag ik Rotterdam langzaamaan verdwijnen, terwijl de zonsondergang zo'n mooi licht wierp op de Skyline dat ik ff een traantje weg pinkte en zei, 'tot de volgende keer'. Luisterde op dat moment een remix van Tom Odell's Another Love en alles viel precies samen. Zo mooi.
Ik ben niet zo'n literair talent als Scrum maar je moet het er maar mee doen.
Jaren 90 zat er geen hond in de kuipquote:Op maandag 29 december 2014 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks maar blijkbaar vinden ze dat wel leuk en het theaterpubliek, hoort erbij in Amsterdam, maar niet vergeten dat de Kuip ook heel leeg was nog niet zo lang geleden, ze doen me daar wat teveel hun best "biggest fan" te zijn maar uiteindelijk gaat het om de club en de prestaties.
Dit is niet helemaal eerlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 13:04 schreef Divje het volgende:
Waarom kunnen Ajacieden meer sfeer creëren onder een viaduct dan in het eigen stadion eigenlijk?
Ach ze moeten ergens trots op zijn. De Kuip is bij veel wedstrijden ook stil. Maar ach als je een scheet in die bouwval laat klinkt dat al als een cobra. Maar zielige discussie dit.quote:Op maandag 29 december 2014 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een hele periode in de jaren 80 tot begin 90, toen was de kuip alleen vol als Ajax op bezoek kwamquote:
Maar daar heb je als geen supporter geen invloed op.quote:Op maandag 29 december 2014 13:04 schreef Tarado het volgende:
zijn maar uiteindelijk gaat het om de club en de prestaties.
En precies wat ik dacht.quote:Op maandag 29 december 2014 13:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach ze moeten ergens trots op zijn. De Kuip is bij veel wedstrijden ook stil. Maar ach als je een scheet in die bouwval laat klinkt dat al als een cobra. Maar zielige discussie dit.
Toen kwam er sowieso geen hond naar de eredivisie kijkenquote:Op maandag 29 december 2014 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een hele periode in de jaren 80 tot begin 90, toen was de kuip alleen vol als Ajax op bezoek kwam
Sfeer heeft ook niets te maken met 90 minuten lang geforceerde sfeer. Dat zie je wel aan vak410.quote:Op maandag 29 december 2014 13:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach ze moeten ergens trots op zijn. De Kuip is bij veel wedstrijden ook stil. Maar ach als je een scheet in die bouwval laat klinkt dat al als een cobra. Maar zielige discussie dit.
Is ook waar.quote:Op maandag 29 december 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sfeer heeft ook niets te maken met 90 minuten lang geforceerde sfeer. Dat zie je wel aan vak410.
Over twee dagen miljonair.quote:Op maandag 29 december 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sfeer heeft ook niets te maken met 90 minuten lang geforceerde sfeer. Dat zie je wel aan vak410.
Ik moet m'n broertje nog een Nederlands lot voor me laten kopen.quote:
Als ik de hoofdprijs win neem ik jullie allemaal mee naar Ibizaquote:Op maandag 29 december 2014 13:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik hoofdprijs win geef ik jullie een vakantiebon van 20k
omdat we het gister over vakanties hadden
Dat is de welbekende Zeeuwse zuinigheid B?quote:
Lijkt me leuk!quote:Op maandag 29 december 2014 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Als ik win neem ik jullie allemaal mee naar een wedstrijdje Feyenoord. VIP box dit dat alles enzo. Kijken wie er mee gaat
Nee serieus, als ik win gaan we naar een Bilderberg conferentie als VIP gastjes.
Nee hoor. Het welbekende realisme. Voor je de prijs wint heb je zoveel beloftes gedaan dat je die onmogelijk waar kan maken.quote:Op maandag 29 december 2014 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is de welbekende Zeeuwse zuinigheid B?
Gelijk heb je. Lekker naar Indonesië en Israël en ons af en toe een berichtje sturen hoe fijn je het hebt
Is ook zo.quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee hoor. Het welbekende realisme. Voor je de prijs wint heb je zoveel beloftes gedaan dat je die onmogelijk waar kan maken.
sorry van de 20k en het feestje op ibiza(nou ja die komt er toch wel)quote:
Ik ook hoor, als ik win.quote:Op maandag 29 december 2014 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor jullie misschien. Ik houd wel woord.
Khoef geen 20k. Mee op vakantie is ook mooi.quote:Op maandag 29 december 2014 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor jullie misschien. Ik houd wel woord.
Ja oke, daarom moet je schaars zijn met beloftesquote:Op maandag 29 december 2014 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook hoor, als ik win.
Maar ik begrijp wel wat Blaadjes bedoelt. Als je alles en iedereen mee wilt laten genieten is het zo op. Dan moet je echt een grote prijs winnen .
Je krijgt ook geen geldquote:Op maandag 29 december 2014 19:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Khoef geen 20k. Mee op vakantie is ook mooi.
Feestje bij L op ibiza bijvoorbeeld.
Manu elquote:Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef Scrummie het volgende:
En ik zou de hele selectie van PSV terug naar school sturen. Bijles. Oh, en Manu mag ook met ze mee. En Kishna en El Ghazi ook, en Zivkovic.
quote:Op maandag 29 december 2014 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je krijgt ook geen geld.
Als ik de hoofdprijs zou winnen, zijn de enigen die echt iets krijgen; mijn ouders, mijn zus, m'n nichtjes en neefjes, mijn opa en oma's.
En een BNW feestje dus.. (locatie: bovenste verdieping van dat mega hotel in Dubai). Ik betaal al jullie tickets en onkosten, mag een tonnetje of 2 kosten.
Van het overgebleven geld koop ik een mooie villa aan het strand bij Benidorm/Altea (Spanje) en een appartementje op de bovenste etage ergens in Rotterdam-zuid, en Div krijgt 5 jaar lang een seizoenskaart met treinreis en een dinerbon van vakantieveilingen voor een date met KB. Wat er dan nog over is ga ik investeren in startups waarvan ik dan mede eigenaar word.
Nee, ik fantaseer nooit over grote geldprijzen hoor, dit schud ik zo uit mijn mouw
Ja. Hij is de stille kracht nou ja stil er achter en houdt ons allemaal bij de les.quote:
Voor een ton of twee gaat het niet lukkenquote:Op maandag 29 december 2014 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je krijgt ook geen geld.
Als ik de hoofdprijs zou winnen, zijn de enigen die echt iets krijgen; mijn ouders, mijn zus, m'n nichtjes en neefjes, mijn opa en oma's.
En een BNW feestje dus.. (locatie: bovenste verdieping van dat mega hotel in Dubai). Ik betaal al jullie tickets en onkosten, mag een tonnetje of 2 kosten.
Van het overgebleven geld koop ik een mooie villa aan het strand bij Benidorm/Altea (Spanje) en een appartementje op de bovenste etage ergens in Rotterdam-zuid, en Div krijgt 5 jaar lang een seizoenskaart met treinreis en een dinerbon van vakantieveilingen voor een date met KB. Wat er dan nog over is ga ik investeren in startups waarvan ik dan mede eigenaar word.
Nee, ik fantaseer nooit over grote geldprijzen hoor, dit schud ik zo uit mijn mouw
Mijn vissen leggen dus gewoon helemaal geen eieren.quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Hij is de stille kracht nou ja stil er achter en houdt ons allemaal bij de les.
En hoi GGMM. Ben ik nu al eens vernoemd of krijgen je vissen geen jonkies meer ?
Eerst toch wel he? Je had toch jonkies? Johannes?quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn vissen leggen dus gewoon helemaal geen eieren.
Nee, dat was een nieuwe vis.quote:Op maandag 29 december 2014 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerst toch wel he? Je had toch jonkies? Johannes?
Oh ja, dat was ook zo!quote:Op maandag 29 december 2014 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was een nieuwe vis.
johannes2 was dat overigens...
Werkt de afbeelding niet?quote:
Nee dat is zeker niet handig. Zelfs nogal botquote:Op maandag 29 december 2014 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Werkt de afbeelding niet?
KLM heeft een "verstoppertje foto" met een vliegtuig gepost net na de vermissing van een toestel. Niet erg handig.
Klinkt als bijna gratisquote:Op maandag 29 december 2014 23:26 schreef Tjacka het volgende:
261 euro voor hotel en alle vluchten naar praag en Budapest.
quote:Op maandag 29 december 2014 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je krijgt ook geen geld.
Ik zou gewoon de helft aan mn ouders geven.quote:Op maandag 29 december 2014 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je krijgt ook geen geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |