Oh het is niet negatief ofzo. Maar de kans dat ik een ongelukje was is gewoon erg grootquote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh klinkt niet zo leuk. Nouja, nu wel beter op je plek?
Ahh okequote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh het is niet negatief ofzo. Maar de kans dat ik een ongelukje was is gewoon erg groot
ik ben een open boekquote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ahh okenu wil ik nog meer vragen stellen
![]()
coolcoolquote:
Ohh. M'n moeder is 39. Dus vrij jong ja.quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
coolcool
Heb je relatief jonge ouders dat ze er nog een zusje bijgemaakt hebben, of gescheiden en nieuwe partner-dingen?
Maar dit is stukken leuker! Nu ruikt het zeker wel heerlijk in je keuken B?quote:Op zondag 28 december 2014 19:31 schreef Blaadjes het volgende:
Dank L en S.
ja echt eerste keer L. Makkie voor jou ook.
Kopen is wel veel makkelijker
quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ohh. M'n moeder is 39. Dus vrij jong ja.
Gewoon nog samen verder.
quote:
ik ben zelf ook vies nieuwgierig naar anderenquote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
aah ja oke. Geen idee waarom ik zoiets wil weten trouwens. Ik
![]()
Je wou niet eens zeggen waar je vandaan kwam. En ik wacht nog op je uitleg over je geloofsproblematiek.quote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]aah ja oke. Geen idee waarom ik zoiets wil weten trouwens. Ik
[..]dude. Ik heb zoveel shit over mezelf geplaatst hier op fok, niet normaal meer.
Ruikt heel goed en smaakt ook super. Volgende met maanzaadquote:Op zondag 28 december 2014 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dit is stukken leuker! Nu ruikt het zeker wel heerlijk in je keuken B?
Deze post kan op meerdere manieren geintrepretererdreterdeerd wordenquote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker liggen Fokken. Niks mis mee
moet je eens douchenquote:Op zondag 28 december 2014 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben zelf ook vies nieuwgierig naar anderen
quote:Op zondag 28 december 2014 19:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je wou niet eens zeggen waar je vandaan kwam. En ik wacht nog op je uitleg over je geloofsproblematiek.
in GRTD praten we vaak over geloofsproblematiekquote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar dat zijn geen leuke dingen om te vertellen?
het hoeft ook niet altijd leuk te zijn hoor lieverd. in goede en slechte tijden en alles dit dat.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet je eens douchen
[..]maar dat zijn geen leuke dingen om te vertellen?
daar kom ik dus nooit weer, ik had er in 2 posts ruzie.quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in GRTD praten we vaak over geloofsproblematiek
GRTDGODEN
quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in GRTD praten we vaak over geloofsproblematiek
GRTDGODEN
Wat hij zegt.quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
het hoeft ook niet altijd leuk te zijn hoor lieverd. in goede en slechte tijden en alles dit dat.
jamaar, ik wil het er niet over hebben nu.quote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
het hoeft ook niet altijd leuk te zijn hoor lieverd. in goede en slechte tijden en alles dit dat.
ja en nu heeft fok-it een banquote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
daar kom ik dus nooit weer, ik had er in 2 posts ruzie.
beetje incrowd niets mis meequote:Op zondag 28 december 2014 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. GRTD. Nee. Niks voor mijn.
ja echt?quote:Op zondag 28 december 2014 19:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en nu heeft fok-it een ban
rip
Gooi je boek maar weer dicht ja.quote:Op zondag 28 december 2014 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jamaar, ik wil het er niet over hebben nu.
Hahaha, genieten.quote:Op zondag 28 december 2014 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik in de incrowd grtd whatsapp
weekquote:Op zondag 28 december 2014 19:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, genieten.
Sorry, flauw. Hopelijk niet te lang, zo erg was het nou ook weer allemaal niet.
Ben je kapot?quote:Op zondag 28 december 2014 20:04 schreef Divje het volgende:
Pro-tip: Ga nooit naar een lopend buffet als je zelf amper kan lopen.
Behoorlijk ja. Wel lekker gegeten, Hoe is 't met deze oude baas dan?quote:
Lekker chillen nu dan toch. doe ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Wel lekker gegeten, Hoe is 't met deze oude baas dan?
Met onze groene vriendquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker chillen nu dan toch. doe ik ook
Of je gaat om groente net als ik nuquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker chillen nu dan toch. doe ik ook
Moet een L'tje draaien van gewone vloeiquote:Op zondag 28 december 2014 20:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Of je gaat om groente net als ik nu![]()
Ff vlug. Kakkerlakken stad net te ver voor vanaaf
1 advies. Doorhijsen.quote:Op zondag 28 december 2014 20:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet een L'tje draaien van gewone vloei
Dat sowiesoquote:
Benzinepomp?quote:Op zondag 28 december 2014 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat sowiesoAlleen het draait zo kut. En ben te lui om die kilometer naar de shop te fietsen voor een vloeitje
Neh, ik ben moei.quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef Divje het volgende:
KlinkerBotsjen, waar bende gij, m'n deerne. Kusjekroel m'n kater eens weg alsjeblieft
Waarom? Het ging de laatste tijd weer zo goed tussen jullie.quote:
* Fogel ziet het helemaal voor zichquote:
B hoe smaken je broodjes?quote:Op zondag 28 december 2014 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Beetje verkeerde forum om over te beginnen. Maar waar?
Daar!quote:Op zondag 28 december 2014 22:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Beetje verkeerde forum om over te beginnen. Maar waar?
Heerlijke stad inderdaad. Wanneer ga je?quote:
Nee zoek iets na praag. Haha.quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt dus Praag. De teerling is geworpen en de reis geboekt?
8 augustus duurt nog lang johquote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar!
* Fogel wijst
[..]
Heerlijke stad inderdaad. Wanneer ga je?
Wait whut?quote:
Of Malta.quote:
Appartement van vriend.quote:Op zondag 28 december 2014 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wait whut?
Ik ben voor juli aan het kijken en vind dat ik al vroeg ben.
Praag ben je zo man, waarom boek je dat zo lang vantevoren?
Ziet er niet vervelend uit.quote:Op zondag 28 december 2014 23:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Appartement van vriend.
www.expedia.nl/MobileHote(...).HOTEL&mctc=5&rm1=a2
Mwah, een citytrip moet je naar mijn mening gewoon spontaan boeken. Tenzij je met anderen rekening moet houden.quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Tjacka het volgende:
Het wordt Budapest, Rome, Dresden, Warschau. Maar kan niet kiezen.
Maar zou jij er nog een mee wachten Fogel?
Hoi guyvie en dag guyvie en allemaal want deze dame gaat slapen. Morgen weer werken.quote:
Hoe goedkoop is bier in Praag bedoel je?quote:
zou liever gaan als het iets koeler isquote:
Ja druk dagje, maar slaap lekker meidquote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi guyvie en dag guyvie en allemaal want deze dame gaat slapen. Morgen weer werken.
Truste allemaal en een nachtkusje
trustequote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi guyvie en dag guyvie en allemaal want deze dame gaat slapen. Morgen weer werken.
Het oostblok is niet meer wat het is geweest.quote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe goedkoop is bier in Praag bedoel je?
Ookquote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe goedkoop is bier in Praag bedoel je?
Betaalde toch maar 2,5 voor een halve liter in Krakauquote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het oostblok is niet meer wat het is geweest.
In Warschau heb ik de prijs van bier ook een vlucht zien maken de laatste jaren.
2 euro in warschau vaak.quote:Op zondag 28 december 2014 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Betaalde toch maar 2,5 voor een halve liter in Krakau
Dag natte droomquote:Op zondag 28 december 2014 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben Noorwegen gewend, dus wat mij betreft is Zweden al een goedkoop land qua alcoholquote:Op zondag 28 december 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het oostblok is niet meer wat het is geweest.
In Warschau heb ik de prijs van bier ook een vlucht zien maken de laatste jaren.
pffquote:Op zondag 28 december 2014 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben Noorwegen gewend, dus wat mij betreft is Zweden al een goedkoop land qua alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |