Natuurlijk nietquote:
Je vindt Joof niet lief?quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef yats het volgende:
[..]
Natuurlijk nietAs if ever gonna happen
be careful what you wish for . . .quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef yats het volgende:
[..]
You never know Yats.quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je het ook met zorg hebt samengesteldquote:Op zondag 28 december 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al van mensen vernomen dat ze met week 1 van het schema kunnen leven.
Ik heb niets met mannenquote:
Vandaar ook je zure reacties... no offense.quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef yats het volgende:
[..]
Jij mag gewoon kiezen waar je bij komt liggen denk ikquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Dqod het volgende:
wordt mijn naam niet eens genoemd voor in het schema
Sorry ik ben egoïstischquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Dqod het volgende:
Wil je bij mij logeren? Ik sta er ook niet in.quote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Dqod het volgende:
Ik heb een bank en een tweepersoonsbed. Kies maarquote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beken jij nu dat je geen logeerbed hebt?
Okéquote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, gaat om sexdates. Ik heb jou ingedeeld bij mij, ok?
Nou ja, als het zelfs virtueel niet luktquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vandaar ook je zure reacties... no offense.
In Rotterdam? Wat is daar te doen?quote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
So? Kan dan je nog wel logeren, ik zie het probleem niet echt eigenlijk
Goed uitzieken dan maar.quote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
True![]()
Maar goed ook, ben nog steeds misselijk en lig al netjes in bed
Kaneel maakt het schema, niet de vrouwen. Come on.quote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, als het zelfs virtueel niet lukt
Dat klopt ja.quote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elke grap heeft een kern van waarheid, Faxman.
Welneequote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Zometeen komt de thuisbezorgdmeneer, moet ik me weer helemaal voor aankleden
Rotterdam is altijdquote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
In Rotterdam? Wat is daar te doen?
Hmmm excellent. *wrijft in handjesquote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij mag gewoon kiezen waar je bij komt liggen denk ik
Badjasquote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon naakt opendoen. Krijgt ie het warm vanquote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
Laat maarquote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kaneel maakt het schema, niet de vrouwen. Come on.
Het is je vergeven. Kan je mooi goed maken tijdens de datequote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij er ook op stond.
Is eigenlijk wel grappig om te doen. Maar huisgenoten komen ook naar buiten als ze de bel horen en die ken ik welquote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon naakt opendoen. Krijgt ie het warm van
Niet zo serieus reageren yatsie.quote:
Je gaat toch niet naar de verjaardag?quote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
True![]()
Maar goed ook, ben nog steeds misselijk en lig al netjes in bed
Mjehquote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel grappig om te doen. Maar huisgenoten komen ook naar buiten als ze de bel horen en die ken ik wel
Yv, 10 uur slaap in 3 nachten...Not goodquote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon aan het zeuren om het zeuren
Nog aan het twijfelen. Voel me nog niet echt beter. Hoef zelfs geen theequote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar de verjaardag?
Man upquote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Yv, 10 uur slaap in 3 nachten...Not good
Of gewoon schema's maken voor de lolquote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet wat meer lachen, is goed voor je.
Yv die geen thee lust. The world is ending.quote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog aan het twijfelen. Voel me nog niet echt beter. Hoef zelfs geen thee
Oh dan lust je ook vast geen kruidnoten he Yvje?quote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog aan het twijfelen. Voel me nog niet echt beter. Hoef zelfs geen thee
lachenquote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Straw denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef artelligence het volgende:
Wie heeft dat lieve plaatje in de OP gezet?
Ik lach genoeg, vooral om mezelf. Vanmiddag heb ik door onhandigheid weer drie lantaarnpalen, een boom en een fietsenstalling geknuffeldquote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Low blow bro.quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan lust je ook vast geen kruidnoten he Yvje?
Over 2 dagen voel ik mij vast weer primaquote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan lust je ook vast geen kruidnoten he Yvje?
jaja. Easy to blame usquote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Turkse pizza natuurlijk, door jullie toedoen.
Whut?quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lach genoeg, vooral om mezelf. Vanmiddag heb ik door onhandigheid weer drie lantaarnpalen, een boom en een fietsenstalling geknuffeld
Met kebabquote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Turkse pizza natuurlijk, door jullie toedoen.
Liep je toch tegen de lamp en werd je een boomknuffelaar.quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik lach genoeg, vooral om mezelf. Vanmiddag heb ik door onhandigheid weer drie lantaarnpalen, een boom en een fietsenstalling geknuffeld
Ik natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef artelligence het volgende:
Wie heeft dat lieve plaatje in de OP gezet?
Oh Kaneel, laat mijn verzoekje maar zitten dan.quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef perro. het volgende:
ik wil niet geassocieerd worden met dergelijke lijstjes.en bedankt.
Perro stond er toch al niet op omdat hij nooit komt.quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh Kaneel, laat mijn verzoekje maar zitten dan.
Inb4 grappen over pussy etenquote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik neem het ervan nu ik geen vegetarische vriend meer heb hoor.
Ja yats, maak een back-up schema.quote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of gewoon schema's maken voor de lol
Ah, dan wordt ik gekoppeld met Fax.quote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja yats, maak een back-up schema.
IJs op de stoep en gympies veroorzaken dat somsquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Liep je toch tegen de lamp en werd je een boomknuffelaar.
Goede match wel.quote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah, dan wordt ik gekoppeld met Fax.
Klinkt goedquote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik neem het ervan nu ik geen vegetarische vriend meer heb hoor.
hé hé hé!quote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe, zou dat laatste wel eens gebeuren?quote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja yats, maak een back-up schema.Voor als iemand ziek wordt, of een lul verliest door vuurwerk.
word.quote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had ik met liefde gedaanquote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan had je ook hier mee kunnen komen eten.
Had jij de hond uit kunnen laten.
Normaal ben ik niet van de spellingpolitie maar aiaiquote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen lijstje natuurlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh Kaneel, laat mijn verzoekje maar zitten dan.
Wie is er hier onvoorzichtig met vuurwerk?quote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja yats, maak een back-up schema.Voor als iemand ziek wordt, of een lul verliest door vuurwerk.
Haha. Ik kijk net op thuisbezorgd.nl en zie dat mijn domino's wel open isquote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen lijstje natuurlijk.
en dominos is dicht.
Ja dat ken ik, heb zowaar gisteren maar goede warme schoenen voor dit weer gekocht.quote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef yats het volgende:
[..]
IJs op de stoep en gympies veroorzaken dat soms
[..]En die fietsen dan?
wordquote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Veel te koud buiten nu.quote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef Harmankardon het volgende:
Of in plaats van een schema regel je iets IRL
quote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef Harmankardon het volgende:
Tuurlijk. Altijd leuk om een vuurpijl in je anus te steken. Als het dan net voor de boem losgaat vliegen de testikels als goedkope knikkers in het rond.quote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, zou dat laatste wel eens gebeuren?
Pokémonreferentiequote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
The lewdness is far-fetched in this one.
HAHAHAquote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef Harmankardon het volgende:
Je bent hier inderdaad niet weg te slaan sinds Samzz weer single is.quote:Op zondag 28 december 2014 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
There is you and there is me. What else do you need to know?
Dat zei ik ook alquote:
Net aasgieren zijn het, die FOK!mannen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent hier inderdaad niet weg te slaan sinds Samzz weer single is.
Truequote:Op zondag 28 december 2014 19:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
There is you and there is me. What else do you need to know?
Ze reageert niet op mijn DM's.quote:Op zondag 28 december 2014 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net aasgieren zijn het, die FOK!mannen.
Vikingblod.quote:Op zondag 28 december 2014 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is het lekkerste wat jullie ooit hebben gedronken? Ik wil het zo halen
Ik post hier sinds gisteren. Is ze sinds gisteren weer single?quote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent hier inderdaad niet weg te slaan sinds Samzz weer single is.
Thee die naar een kampvuur smaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ohquote:Op zondag 28 december 2014 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij stond er niet bij, maar kom maar hoor. Ik schuif wel op zodat je naast Straw kunt liggen.
Goeden garp.quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze reageert niet op mijn DM's.
Volkomen onlogisch
Een goed glas Chardonay na een dag hard werken. Dat zit er vandaag niet in bij mij.quote:Op zondag 28 december 2014 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jij DM't me ook nooit.quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Volkomen onlogisch
Ik wil Straw niet voor de voeten lopen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik zal nog vaker mijn bed afstaan hoor.
hi ha ho.quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Volkomen onlogisch
Lief van je.quote:Op zondag 28 december 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil Straw niet voor de voeten lopen.
Have fun!quote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo, dat was een halve kilo wortelen en gourmetkliekjes.
Even boek uitlezen.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch.quote:Op zondag 28 december 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil Straw niet voor de voeten lopen.
En?quote:
Ik deed heul niet meequote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Week 1 van 2015:
Kaneel x Loka
Roy x Straw
Faxie x Yvie
Art x Cali
VA x Inolvi
Yats x Joof
Wij gaan gewoon naar de Irish pub, Engelse vrouwen versierenquote:
Alweer?quote:Op zondag 28 december 2014 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet Yats met zichzelf spelen.
High five back at yaquote:Op zondag 28 december 2014 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
High five, net ook gekookt
Oeh, orcs.quote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon naar de Irish pub, Engelse vrouwen versieren
Ik ga wel mee.quote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Jij ziet die trio al in gedachten, of nietquote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch.
It crossed my mind.quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ziet die trio al in gedachten, of niet.
Waar het hart van vol is....quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ziet die trio al in gedachten, of niet.
Gezellig!quote:
...loopt de theemok van over?quote:
Hoe lang is het geleden dat je hebt zitten kwartetten?quote:Op zondag 28 december 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een kwartet lijkt me ook best leuk Yv.
Uiteraard. Altijd leuk met vrouwen van een ander land afspreken/ontmoeten.quote:
Meuteneukenquote:Op zondag 28 december 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Best lang wel.quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat je hebt zitten kwartetten?
Jij weet net zo goed als ik dat als Straw erbij is je dan niks meer kan....quote:Op zondag 28 december 2014 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet pokeren nee.quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat als Straw erbij is je dan niks meer kan....
En ik vind Fax wel lief
quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ik vind Fax wel lief
Vreemd genoeg heb ik daar geen ervaring mee. Ja, wel met gezellig kletsen ergens in een ver buitenland, maar echt afspreken?quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard. Altijd leuk met vrouwen van een ander land afspreken/ontmoeten.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef perro. het volgende:
relatie-sc met relaties in 2015. wat een progressie.
Zeker weten doe ik het niet he. Straw en ik hebben het bed nog niet eerder gedeeld.quote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vast wel? Klinkt niet heel overtuigend. Dus nee dank je,
Ga gezellig met hem theedrinkenquote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ik vind Fax wel lief
Ik was altijd verliefd op die princessquote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef Harmankardon het volgende:
Ah, de Neverending story is op TV. Jeugdsentiment
Zeker waar.quote:Op zondag 28 december 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ambities hebben in het leven.
Terechtquote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef Harmankardon het volgende:
Oh heerlijk, de vrouwen hebben zo gigantisch de broek aan hier
Dat laatste ook niet. Al kwam het in Schotland best dichtbij op een gegeven moment. Leuke serveerster ook.quote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik daar geen ervaring mee. Ja, wel met gezellig kletsen ergens in een ver buitenland, maar echt afspreken?
Is dat nodig dan?quote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef perro. het volgende:
[..]
jij en fax las ik. heb je je al mentaal voorbereid?
Ik snap dat nooit zo dat mannen zich in zo'n hoekje laten manoeuvrerenquote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef Harmankardon het volgende:
Ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo dat mannen zich in zo'n hoekje laten manoeuvreren
Mwehehe.quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En ik vind Fax wel lief
Daar heb je geen mentale voorbereiding voor nodig hoorquote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef perro. het volgende:
[..]
jij en fax las ik. heb je je al mentaal voorbereid?
Ik ben nu een lijst aan het maken met mensen die absoluut wel en absoluut niet samen gaan.quote:
Ze zeggen het altijd al in gevangenisfilms: hoop is gevaarlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo dat mannen zich in zo'n hoekje laten manoeuvreren
Nou, ik moest er een keer eentje afwijzen die 's avonds met zijn auto langs het huisje waar ik sliep reed om me op te halen voor een romantsiche avond bij het meerquote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik daar geen ervaring mee. Ja, wel met gezellig kletsen ergens in een ver buitenland, maar echt afspreken?
Touchéquote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ze zeggen het altijd al in gevangenisfilms: hoop is gevaarlijk.
Ik kwam in Estland een eind.Alleen was er toen ineens een vervelende grijze Italiaan die er tussen kwam. Stom macho-volkquote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat laatste ook niet. Al kwam het in Schotland best dichtbij op een gegeven moment. Leuke serveerster ook.
nee joh. we laten ze in de waan.quote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef Harmankardon het volgende:
Jij bent Roys kryptoniet? Hoeveel heb je hem afhandig gemaakt? Wel goede bijverdienste tot je werk gevonden hebt lijkt mequote:
Altijd weer die Italianenquote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kwam in Estland een eind.Alleen was er toen ineens een vervelende grijze Italiaan die er tussen kwam. Stom macho-volk
het kan geen kwaad denk ik. ondanks dat ik denk dat je je vrouwtje wel staat als dat nodig en is fax ongepast gedrag gaat vertonen.quote:
Begin 2015. Jij was gematched met ehm... weet ik niet meer.quote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef Inolvidable het volgende:
Logeerschema's? Waar slaap ik vanavond dan?
Hm, wat is er mis met een romantische zomeravond bij een mooi meer onder een goede maan en sterrenhemel? Dat zijn echt dingen die ik zou doenquote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, ik moest er een keer eentje afwijzen die 's avonds met zijn auto langs het huisje waar ik sliep reed om me op te halen voor een romantsiche avond bij het meer
Ik heb het liefst zo min mogelijk een broek aan.quote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef artelligence het volgende:
Ik ben onderdanig tegenover elke vrouw.
Gaat pas 1 januari inquote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef Inolvidable het volgende:
Bij VAquote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef Inolvidable het volgende:
Fax zou dat nooit doenquote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef perro. het volgende:
[..]
het kan geen kwaad denk ik. ondanks dat ik denk dat je je vrouwtje wel staat als dat nodig en is fax ongepast gedrag gaat vertonen.
Ik zou het niet weten.quote:Op zondag 28 december 2014 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En mannen zijn op hun 31e in hun seksuele prime toch?
I'm in!quote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom sta ik er eigenlijk niet op?quote:
Ik ben hele braaf hoorquote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef perro. het volgende:
[..]
het kan geen kwaad denk ik. ondanks dat ik denk dat je je vrouwtje wel staat als dat nodig en is fax ongepast gedrag gaat vertonen.
Irritant klotevolk, net als Fransen. Ze komen altijd uit het niets en nooit gelegen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Altijd weer die Italianen
Ze vond wel dat ik goed Engels kon
quote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Week 1 van 2015:
Kaneel x Loka
Roy x Straw
Faxie x Yvie
Art x Cali
VA x Inolvi
Yats x Joof
Nou veel plezierquote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg meteen weer zin in de zomerse festivals bij het horen van deze
Niemand die mij dat vertelt hequote:
Zat in een relatiequote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, wat is er mis met een romantische zomeravond bij een mooi meer onder een goede maan en sterrenhemel? Dat zijn echt dingen die ik zou doen
Net schoonouders.quote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Irritant klotevolk, net als Fransen. Ze komen altijd uit het niets en nooit gelegen.
Maakt niet uit, als het maar tof is.quote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I'm in!
O'sheas of Paddy Murphy's?
Maar zo slecht als je het te vaak eet.quote:
Ik ken beide niet. Welke is beter qua vrouwen?quote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I'm in!
O'sheas of Paddy Murphy's?
Doe eens update dan.quote:Op zondag 28 december 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben aan het reviseren. Nu sta je er wel op.
True. Een magere pizza bestaat niet denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar zo slecht als je het te vaak eet.
al goeie thee in huis gehaald dan?quote:Op zondag 28 december 2014 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben hele braaf hoorTe braaf meestal
Hij wilde dat je wat bij hem ging metenquote:Op zondag 28 december 2014 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat in een relatie
Ik moest hem eerder die dag al afschudden toen ik in mijn eentje het veld in was voor metingen
Alle slechte dingen zijn lekkerquote:Op zondag 28 december 2014 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar zo slecht als je het te vaak eet.
Ah, dan is het wel vervelend ja. Was je er anders op in gegaan?quote:Op zondag 28 december 2014 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zat in een relatie
Ik moest hem eerder die dag al afschudden toen ik in mijn eentje het veld in was voor metingen
Jij staat in gereviseerde schema in week 1 met Onlogisch.quote:
Je hebt Straw als logee. Experimenteer zequote:Op zondag 28 december 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vraagt om een experiment dan.
Puur voor de wetenschap he.
Paddy's is sowieso beter.quote:Op zondag 28 december 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken beide niet. Welke is beter qua vrouwen?
Zo gaat dat niet werkenquote:Op zondag 28 december 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt Straw als logee. Experimenteer ze.
In dat geval klaag ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij staat in gereviseerde schema in week 1 met Onlogisch.
Ik wist niet dat je mee wilde doen
Nee, was niet echt een hele aantrekkelijke fransman, al had hij wel iets cutes.quote:Op zondag 28 december 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dan is het wel vervelend ja. Was je er anders op in gegaan?
Alsof jij het nodig zou hebben Artquote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
Ik word helemaal opgewonden van deze schema's. Allemaal nieuw en zo. Spannond!
Goede ervaringen mee?quote:
Fransenquote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, was niet echt een hele aantrekkelijke fransman, al had hij wel iets cutes.
Maar vakantieliefdes zijn niets voor mij denk ik, zou er waarschijnlijk een beetje in blijven hangen.
Awesomesauce.quote:
Yup, is bijna standaard als we uitgaan dat we daar eerst heen gaan.quote:Op zondag 28 december 2014 19:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alsof jij het nodig zou hebben Art
[..]
Goede ervaringen mee?
Hoax, Loka verklaard net naakt te zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef Harmankardon het volgende:
feyenoordmokken?quote:Op zondag 28 december 2014 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb veel smaakjes ja. En wat kruidenthee ook.
Touche.quote:Op zondag 28 december 2014 19:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alsof jij het nodig zou hebben Art
[..]
Goede ervaringen mee?
Zwollenarenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Moeite waard om eens te kijken dan.quote:Op zondag 28 december 2014 19:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Yup, is bijna standaard als we uitgaan dat we daar eerst heen gaan.
Limburgersquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Zwollenaren
Ik wist gewoon dat je een grapje maakteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel aan het soppen zijnquote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Inol wordt aan mij gekoppeld en meteen is ze weg, kan geen toeval zijn
Spanjaarden daarentegenquote:
Als ik Straw nu binnen no time uitgeput heb weten we alsnog niet hoe lang ik nog door zou kunnen gaan.quote:
Wel weer jammer dat er een R'dam meet is en ik niet uitgenodigd ben.quote:Op zondag 28 december 2014 19:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moeite waard om eens te kijken dan.
Je weet toch dat ik van je hou.quote:Op zondag 28 december 2014 19:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je een grapje maakte
Vrouwenquote:
O'sheas zelf nooit geweest, Paddy Murphy's is best wisselend..quote:Op zondag 28 december 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ken beide niet. Welke is beter qua vrouwen?
zou ik ook nooit doen natuurlijk. ik zou je een psv shirt geven heh.quote:
Jij bent altijd welkom!quote:Op zondag 28 december 2014 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat er een R'dam meet is en ik niet uitgenodigd ben.
Pandavest, geen pak.quote:Op zondag 28 december 2014 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou jou wel in een pandapak willen zien
O jullie gaan echt voor de vrouwen..? Dan zeg ik stadhuisplein rond een uurtje of 2/3.quote:Op zondag 28 december 2014 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
O'sheas zelf nooit geweest, Paddy Murphy's is best wisselend..
Hoi!quote:Op zondag 28 december 2014 19:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Donker bruin haar, donker bruine ogen
Zou het? En dat zonder nudies van mij?quote:
Ohai!quote:Op zondag 28 december 2014 19:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Donker bruin haar, donker bruine ogen
lolquote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
O jullie gaan echt voor de vrouwen..? Dan zeg ik stadhuisplein rond een uurtje of 2/3.
De laatste keer Rotterdam viel anders wat tegenquote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
O jullie gaan echt voor de vrouwen..? Dan zeg ik stadhuisplein rond een uurtje of 2/3.
Dan heb je Yv toch als back up?quote:Op zondag 28 december 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik Straw nu binnen no time uitgeput heb weten we alsnog niet hoe lang ik nog door zou kunnen gaan.
Die tegenover het NH hotel?quote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef Royco1 het volgende:
Welke ierse pub zijn wij toen in Utrecht geweest?
Ongelooflijk he?quote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Zou het? En dat zonder nudies van mij?
Nog specifieker, skihut.quote:
Vast niet denkend aan mijquote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Zou het? En dat zonder nudies van mij?
Waarom krijg ik een man?quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, week 1.
Kaneel x Loka
Roy x Straw
Fax x Yvie
Art x Cali
VA x Inolvi
Yats x Fas (dit gaat hem worden)
Rival x Bambi
Onlogisch x Samzz
Aeque x Thijs
Nee man, die kunnen dan niet eens meer normaal lopenquote:Op zondag 28 december 2014 19:36 schreef aeque het volgende:
[..]
lol, wel het stadhuisplein afgezocht?quote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste keer Rotterdam viel anders wat tegen
Vreemd...quote:
(Taal)lesje van fasquote:Op zondag 28 december 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, week 1.
Kaneel x Loka
Roy x Straw
Fax x Yvie
Art x Cali
VA x Inolvi
Yats x Fas (dit gaat hem worden)
Rival x Bambi
Onlogisch x Samzz
Aeque x Thijs
Forum Opties | |
---|---|