Ja z'n stem is verschrikkelijk, maar ik hou wel van verschrikkelijke stemmenquote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij produceert leuke muziek, maar het zingen kan -ie beter aan iemand met talent overlaten.
Omdat die in die uitvoering hier een hit werd.quote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die live-versie niet enorm verschilt van de studioversie. Die ken ik eigenlijk helemaal niet, trouwens. We horen altijd die live-versie. Waarom eigenlijk?
Starless (12 min) werd compleet gedraaid.. (maar daar is ook geen 'single version' van, geen idee of die er wel van Roundabout is..)quote:Op zondag 28 december 2014 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even wachten op Roundabout.. maar daar zullen ze vast niet de volledige versie van draaien.
Het enige? WTFquote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
Deze is dan wel weer heel mooi en het enige Bowie nummer dat ik mooi vind
Ja, ik heb echt 0,0 met Bowie, er zit niets tussen wat mij ligtquote:
Ik vind deze juist niet zo heel bijzonder.quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
Eén van zijn betere, maar beslist niet de enige. Hij heeft veel moois gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
Dan hadden ze nu al moeten beginnen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog even wachten op Roundabout.. maar daar zullen ze vast niet de volledige versie van draaien.
toch knap aangezien hij liedjes in veel stijlen heeftquote:Op zondag 28 december 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt 0,0 met Bowie, er zit niets tussen wat mij ligt
Dat is juist zo mooi aan Spinvis, Joanna Newsom of Régine Chassagnequote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij produceert leuke muziek, maar het zingen kan -ie beter aan iemand met talent overlaten.
Ja het zou kunnen dat er meer is, dat ik niet ken...maar om de hele discography uit te gaan pluizen heb ik niet zo'n zin in.quote:Op zondag 28 december 2014 17:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toch knap aangezien hij liedjes in veel stijlen heeft
Die is erg fijn inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Roundabout trek ik dan weer wel, maar vooral vanwege de bas
JOANNA!!!quote:Op zondag 28 december 2014 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is juist zo mooi aan Spinvis, Joanna Newsom of Régine ChassagneDie laatste twee hebben ook een apart stemgeluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |