SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
wat kijk jij
Haha flikkerquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 16:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Haha flikker
Trapte er nog in ook goddomme
Ik al een stuk of vijf keerquote:Op zondag 28 december 2014 16:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Haha flikker
Trapte er nog in ook goddomme
weet niet, vanavond ofzo.quote:
jaquote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik dat gisteren deed had iedereen kkveel lag
Die was door mij geopend.quote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dan moet je je downloads uitzetten.quote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had geen downloads aan, mattiequote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet je je downloads uitzetten.
Bij mij laggte die ook, maar mijn internet is gwn kaolotraag.quote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet je je downloads uitzetten.
mijne is best snelquote:Op zondag 28 december 2014 16:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij mij laggte die ook, maar mijn internet is gwn kaolotraag.
Ik ga ervantussen. Doe de groeten aan de werksterquote:
Ja maar het internet hier is om een of andere reden ook echt belachelijk snel, als ik de kabel rechtstreeks vanuit de router in m'n pc doe is het nog veel sneller.quote:Op zondag 28 december 2014 16:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die van Deadprez was meer dan 6x zo snel als de mijne volgens zo'n internettest
Latersquote:Op zondag 28 december 2014 16:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ga ervantussen. Doe de groeten aan de werkster
Daag allemaal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Portretje van Guuske.
DOE IK WELquote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij doet toch niet ook al mee met dat gegame he
Wat bedoelt u?quote:Op zondag 28 december 2014 16:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij doet toch niet ook al mee met dat gegame he
ik lees andrs net dat jij ene herman bent. je bent erbij!quote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wat bedoelt u?
Ik doe nergens aan mee, ik ben een lone wolf
Ah nee ik was aan het paintenquote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik lees andrs net dat jij ene herman bent. je bent erbij!
ok Hermannquote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAT WAS IK
GODVERDOMME
IK HEET GEEN HERMANN
wie was hermann dan? dacht dat jij dat wasquote:Op zondag 28 december 2014 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAT WAS IK
GODVERDOMME
IK HEET GEEN HERMANN
neequote:Op zondag 28 december 2014 16:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie was hermann dan? dacht dat jij dat was
Ok Hermannquote:Op zondag 28 december 2014 16:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie was hermann dan? dacht dat jij dat was
werkt nietquote:Op zondag 28 december 2014 16:41 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)b1dd0852043de2eaa803
allemaal tegen mij
kom dan
Wind je niet zo op man, hommoquote:Op zondag 28 december 2014 16:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet nu wel dat jij hermann was, vuil mannetje
KRIJG ZE NOG EEN KEER DANquote:Op zondag 28 december 2014 16:45 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Kan niet ik heb die al gehad vieze ebolakoning
zullen we dit topic weer leven in blazen?quote:Op zondag 28 december 2014 16:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik lees andrs net dat jij ene herman bent. je bent erbij!
take thatquote:
pff ja. heb je de weg al terug gevonden?quote:Op zondag 28 december 2014 16:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
zullen we dit topic weer leven in blazen?
Stomme gamers
haha wat is dit, is dit een soort van titanic scene waarin ik na getekend wordquote:
zou die paint eerder doen dan jouquote:Op zondag 28 december 2014 17:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha wat is dit, is dit een soort van titanic scene waarin ik na getekend word
Bwehehehehe ik verveelde mequote:Op zondag 28 december 2014 17:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha wat is dit, is dit een soort van titanic scene waarin ik na getekend word
god als die paint zoveel aandacht zou krijgen als dat ik van jou krijg zou die onleesbaar zijnquote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou die paint eerder doen dan jou
Lekker aardig weer.quote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer zo chagiquote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom haxballenquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb het toestraks 1x gedaan, ben tering slecht maar is wel leuk op een of andere manier. Dus geef linkquote:
staat er toch al. en je bent vast beter dan ikquote:Op zondag 28 december 2014 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
heb het toestraks 1x gedaan, ben tering slecht maar is wel leuk op een of andere manier. Dus geef link
Welke dingen?quote:Op zondag 28 december 2014 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan wel, je opent het programma genaamd Paint en doet dingen
is zeker geen paint basis programma waarmee je zulke dingen tekent?quote:
Ja zeker wel, gewoon paint, hardcorequote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is zeker geen paint basis programma waarmee je zulke dingen tekent?
quote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
ik leave dp's room voor 5 seconden en is het vol
kk
Ik had niet zo veel toe te voegenquote:Op zondag 28 december 2014 17:40 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Waarom ben jij uit de WA chat? :![]()
Jaquote:
Nou, zeg dat wel.quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
ik had die kerel wel goed te pakken he jongens
quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef BozeHaas het volgende:
wou net meedoen jullie zijn bang zker
Jij bent ook helemaal niet zo slecht.quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
wtf man ik was gewoon een van de beteren in mijn team.
Dan zat je niet in mijn team.quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
Is toch grappig man, boeiequote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgende keer ff niet in lijst weergeven, heb geen zin in die kaolodebieltjes
jaquote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef BozeHaas het volgende:
wou net meedoen jullie zijn bang zker
Zegt dat wat over jou of over de rest?quote:Op zondag 28 december 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)5e91a8e389b48c292d7b
Over de rest. Ik heb gisteravond mijn eerst potje gespeeld en ik snap pas net dat ik ook kan richten ipv willekeurig in een richting schieten.quote:Op zondag 28 december 2014 17:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zegt dat wat over jou of over de rest?
Hoe richt je dan? Vraag ik voor een vriend.quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Over de rest. Ik heb gisteravond mijn eerst potje gespeeld en ik snap pas net dat ik ook kan richten ipv willekeurig in een richting schieten.
kkdomquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe richt je dan? Vraag ik voor een vriend.
Bedankt voor het vragenquote:Op zondag 28 december 2014 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe richt je dan? Vraag ik voor een vriend.
Srsquote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Over de rest. Ik heb gisteravond mijn eerst potje gespeeld en ik snap pas net dat ik ook kan richten ipv willekeurig in een richting schieten.
Wat?quote:
te dom om te poepenquote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
Richten kan je zelf ook wel bedenken.Gewoon erom heen draaien zonder te schieten.
O dat wist je niet ?quote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?
Richten kan je zelf ook wel bedenken.Gewoon erom heen draaien zonder te schieten.
Dit.quote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
O dat wist je niet ?
dacht dat je dat bedoelde dat je nog een richting eraan kon geven
Voorzichtig met je kontjequote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef Der_Mann het volgende:
hoe ik je nu inbeeld toto![]()
[ afbeelding ]
zonde dat je geen gifje hebt gemaaktquote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef deadprez het volgende:
Ik scoorde net gewoon drie keer achter elkaar jongens.
jaquote:Op zondag 28 december 2014 18:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zonde dat je geen gifje hebt gemaakt
Triest ja.quote:Op zondag 28 december 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
Waarom stemt Geelman in godsnaam op vogeltjesdans als meest geliefde user
Nou ja, triest niet, ik snap gewoon niet dat iemand vogeltjesdans leuk kan vinden.quote:
kloptquote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef deadprez het volgende:
Maar ja, er zijn vast ook genoeg users die dat over mij vinden dus ja
Dit is pas triestquote:De Tatjana Simic: MArie30
ik dacht dat we broeders warenquote:
Wat, waar staat dat?quote:
quote:
Ja lukt nu ff niet maar in dat nominatie topic, door adelente ofzoquote:
dan maak ik je kapot jonguhquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]zijn we ook maar de haat is er niet minder om hoor, ik zou je laatste joint stelen zonder traan
en je aansteker zou je ook kwijt zijn
Beetje vreemde keuze..quote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja lukt nu ff niet maar in dat nominatie topic, door adelente ofzo
en dat terwijl je gestopt bentquote:Op zondag 28 december 2014 18:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]zijn we ook maar de haat is er niet minder om hoor, ik zou je laatste joint stelen zonder traan
en je aansteker zou je ook kwijt zijn
quote:Op zondag 28 december 2014 18:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ja bwahahahahahaha maar met Dead wil ik wel een keer zondigen hoor
whehehe nicequote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
De laatste keer, ik was een jaar gestopt, zegt mijn vrouw, kom Moon, we gaan blowen, dus ik ... ok
Wij wiet gehaald, beetje blowen dit dat, joints als vanouds, met heel veel wiet....
Nou goed wij naar bed.. beetje spacen
Mijn vrouw opeens... Moon..... moon... je kan wel een ambulance bellen hoor ..... mijn hart klopt
Ik ben echt uit bed gevallen van het lachen....
Ja hallon ambulance, met mij, kom snel, mijn vrouw is stoned
Yes.quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef deadprez het volgende:
Maar ja, er zijn vast ook genoeg users die dat over mij vinden dus ja
Ja maar jij bent gewoon een chagrijnige teringdebiel.quote:
Nou lief is ie niet hequote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon een chagrijnige teringdebiel.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
Valt toch wel meequote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schattige bijnaam hoor, beter dan Foef.quote:Op zondag 28 december 2014 18:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
De laatste keer, ik was een jaar gestopt, zegt mijn vrouw, kom Moon, we gaan blowen, dus ik ... ok
Wij wiet gehaald, beetje blowen dit dat, joints als vanouds, met heel veel wiet....
Nou goed wij naar bed.. beetje spacen
Mijn vrouw opeens... Moon..... moon... je kan wel een ambulance bellen hoor ..... mijn hart klopt
Ik ben echt uit bed gevallen van het lachen....
Ja hallon ambulance, met mij, kom snel, mijn vrouw is stoned
sorry, hou wel van jequote:
Jaquote:
hahaha zo noemt bijna iedereen mequote:Op zondag 28 december 2014 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Schattige bijnaam hoor, beter dan Foef.
dat heb ik eerder gehoordquote:Op zondag 28 december 2014 18:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik haat je gewoon, en ik wil je neuken
Ja daar kwam ik een tijdje geleden ook achter, is best handig.quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
DAMES EN HEREN, IK WIL EVEN EEN TIP MET JULLIE DELEN:
ALS JE IN JE DM SCHERM OP DE AVATAR KLIKT VAN DIEGEN MET WIE JE DMT
DAN FILTER JE OP DIE PERSOON EN ZIE JE ALLEEN DE DM'S DIE TUSEN JOU EN DIE PERSOON GEMAAKT ZIJN
****EINDE DIENSTMEDEDELING****
WIST JE OOK DAT ALS JE OP HET MANNETJE/VROUWTJE ICON KLIKT IN EEN TOPIC EN KIEST TOGGLE USER JE DAN ALLEEN DE POSTS ZIET VAN DIE PERSOONquote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik een tijdje geleden ook achter, is best handig.
Da's wel handig.quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
ALS JE IN JE DM SCHERM OP DE AVATAR KLIKT VAN DIEGENE MET WIE JE DMT
DAN FILTER JE OP DIE PERSOON EN ZIE JE ALLEEN DE DM'S DIE TUSSEN JOU EN DIE PERSOON GEMAAKT ZIJN
Ja.quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
WIST JE OOK DAT ALS JE OP HET MANNETJE/VROUWTJE ICON KLIKT IN EEN TOPIC EN KIEST TOGGLE USER JE DAN ALLEEN DE POSTS ZIET VAN DIE PERSOON
***** EINDE DIENSTMEDEDELING****
ahwquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb geen dm's, kan niet testen
Nee, handig jaquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
WIST JE OOK DAT ALS JE OP HET MANNETJE/VROUWTJE ICON KLIKT IN EEN TOPIC EN KIEST TOGGLE USER JE DAN ALLEEN DE POSTS ZIET VAN DIE PERSOON
dat magquote:
Nee, of iemand een abbo aansmeren zie ik nuquote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waarheid als een koe.quote:Op zondag 28 december 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
En als je een oude DM conversatie terug wilt vinden, dan moet je dat doen en het profielnummer van degene met wie je de conversatie had invullen in de URL.quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
DAN FILTER JE OP DIE PERSOON EN ZIE JE ALLEEN DE DM'S DIE TUSSEN JOU EN DIE PERSOON GEMAAKT ZIJN
zal jou eens wat aansmerenquote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, of iemand een abbo aansmeren zie ik nu
Yes, kan ik die fittie met Opa.B van vorig jaar effe terugzoeken.quote:Op zondag 28 december 2014 18:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je een oude DM conversatie terug wilt vinden, dan moet je dat doen en het profielnummer van degene met wie je de conversatie had invullen in de URL.
Nee.quote:Op zondag 28 december 2014 18:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Deze sc is wel leuker hč?quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je een oude DM conversatie terug wilt vinden, dan moet je dat doen en het profielnummer van degene met wie je de conversatie had invullen in de URL.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
als nog iemand het nu doet dan kan hzaw het ook testen
Dm openbaren banquote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel gelukt
Een soa?quote:
Toen zat ik nog in de luiers, heb er wel fantastische verhalen over gehoord.quote:
Dat was privequote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel gelukt
Aansteller, je was sowieso al wel 12.quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in de luiers, heb er wel fantastische verhalen over gehoord.
Hahaquote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel gelukt
Hoe lang is het geledenquote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Aansteller, je was sowieso al wel 12.
Oke, wat voor een? Chlamydia ofzo?quote:
Gekke kontenziekte.quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oke, wat voor een? Chlamydia ofzo?
quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat waren de eerste 10
Zijn hele box zit vol nu
Dan klopt het wel ja.quote:
TR geklikt. Zo fijn.quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel gelukt
Haha die hoinkquote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TR geklikt. Zo fijn.
[ afbeelding ]
ik snap het nietquote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen had 2g1c ook al wel gezien, het is niet alsof 12-jarigen hun weg niet kunnen vinden op internet.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TR geklikt. Zo fijn.
[ afbeelding ]
Denk niet dat ik daar blij mee benquote:
[..]
Dat waren de eerste 10
Zijn hele box zit vol nu
[..]
Dat waren de eerste 10
Zijn hele box zit vol nu
Moet ik me nu verantwoorden waarom ik op mijn 12e niet al op fok zatquote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen had 2g1c ook al wel gezien, het is niet alsof 12-jarigen hun weg niet kunnen vinden op internet.
Joh.quote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar blij mee ben
Ok bedankt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
je klikt op een willekeurige avatar
en in de adresbalk vul je een ander nummer in
Volgens mij niet.quote:
Klik bij je DM's op iemand avatar.quote:
bedankt, nu kon ik Bijna alle dm's teruglezenquote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Klik bij je DM's op iemand avatar.
Dan krijg je een link į la http://dm.fok.nl/?filter=252326
Dat is iemands profielnummer, daar kun je ook een nummer van iemand anders invullen waar je ooit mee gedmt hebt. Scheelt eindeloos naar beneden scrollen.
Gevat hoorquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme, heb ik een tijdje geleden die O p a B ervan beschuldigd shit uit mijn PM box te verwijderen, zat ik er met de datum gewoon 3 maanden naast.![]()
Heb ik ze nog wel. Nomineer mij maar voor "ze willen me besodeflikkeren!"
Dit wist ik echt niet, voel me echt een kneusje. Handig, thanks.quote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is iemands profielnummer, daar kun je ook een nummer van iemand anders invullen waar je ooit mee gedmt hebt. Scheelt eindeloos naar beneden scrollen.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme, heb ik een tijdje geleden die O p a B ervan beschuldigd shit uit mijn PM box te verwijderen, zat ik er met de datum gewoon 3 maanden naast.![]()
Wist niet eens meer dat wij ooit een conversatie hebben gehadquote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet het niet durven opbiechten en gewoon zelf alles verwijderenquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
op z'n profiel klikken....quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
En hoe weet je iemands profielnummer dan?
Een foto van je geslachtsdeel sturen is geen conversatie.quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wist niet eens meer dat wij ooit een conversatie hebben gehad
Ben je dom ofzoquote:
Dan staat in de url migado kkdomquote:
mijn fok-drama's aan het herleven hier migadoquote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
Iedereen in zijn DMS aan het spitten als een malle
Ik niet, heb pas alles verwijdertquote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Een foto van je geslachtsdeel sturen is geen conversatie.
[ afbeelding ]
quote:
Als ik dit had geweten heey.quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef eend112 het volgende:
Niet het niet durven opbiechten en gewoon zelf alles verwijderen
Waarom zou je dat doenquote:
Kan dat op een makkelijke manier dan? Alles tegelijk?quote:
ZOOOOOOOOOOOOO. hard.quote:Op zondag 28 december 2014 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Een foto van je geslachtsdeel sturen is geen conversatie.
[ afbeelding ]
Best ernstig jaquote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hoef jij niet diep voor te spitten, kusje.quote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
mijn fok-drama's aan het herleven hier migado
ik wel jaquote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
Waarom??????quote:
heb idd al je dms bewaard, kusjequote:Op zondag 28 december 2014 18:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoef jij niet diep voor te spitten, kusje.
stuur danquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb idd al je dms bewaard, kusje
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |