waarom krijgt 2e plek eigenlijk geen tagje?quote:Op zondag 28 december 2014 16:24 schreef hoink581 het volgende:
Ik denk dat er niet meer gestemd gaat worden.
Huh, is toch gewoon een normaal topic?quote:Op zondag 28 december 2014 16:24 schreef Toto69 het volgende:
TRU / Japanse 'zelfmoord bos'
wat was ik vroeger een kutuser
inb4 nu nog
of 15de plek ofzo, lijkt me wel leuk zo'n tagjequote:Op zondag 28 december 2014 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom krijgt 2e plek eigenlijk geen tagje?
Mooi is dat. Heb ik voor niks mijn 30 cm ingevet mijn 9 mm uit het vet gehaaldquote:Op zondag 28 december 2014 16:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb 0 plannen waar jij een rol in speelt.
nee m'n reactiesquote:Op zondag 28 december 2014 16:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Huh, is toch gewoon een normaal topic?
top 3 is niet heel raar of zoquote:Op zondag 28 december 2014 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of 15de plek ofzo, lijkt me wel leuk zo'n tagje
Als je om die posts vindt dat je een kutuser was, valt het allemaal reuze mee.quote:
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
blijft een van de coolstequote:
DAT IS TEVEEL GODVERDOMME.quote:Op zondag 28 december 2014 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom krijgt 2e plek eigenlijk geen tagje?
quote:Op zondag 28 december 2014 16:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]WTFSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met wie is dat
[..]lolwatSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
[..]WAT DE FUKSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Idd. Goede fipo ook.quote:Op zondag 28 december 2014 16:24 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Voor de draad ermee + pics
dit was wel bazentopic
Toto69 heel letterlijk genomenquote:
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 16:29 schreef Zaktabak het volgende:
Genoeg censuur en spoilers hopelijk wel
GODVERdOMME IK KLIKTE WEERquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |