Toen had 2g1c ook al wel gezien, het is niet alsof 12-jarigen hun weg niet kunnen vinden op internet.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
TR geklikt. Zo fijn.
[ afbeelding ]
Denk niet dat ik daar blij mee benquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat waren de eerste 10
Zijn hele box zit vol nu
quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat waren de eerste 10
Zijn hele box zit vol nu
Moet ik me nu verantwoorden waarom ik op mijn 12e niet al op fok zatquote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen had 2g1c ook al wel gezien, het is niet alsof 12-jarigen hun weg niet kunnen vinden op internet.
Joh.quote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar blij mee ben
Ok bedankt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
je klikt op een willekeurige avatar
en in de adresbalk vul je een ander nummer in
Volgens mij niet.quote:
Klik bij je DM's op iemand avatar.quote:
bedankt, nu kon ik Bijna alle dm's teruglezenquote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Klik bij je DM's op iemand avatar.
Dan krijg je een link á la http://dm.fok.nl/?filter=252326
Dat is iemands profielnummer, daar kun je ook een nummer van iemand anders invullen waar je ooit mee gedmt hebt. Scheelt eindeloos naar beneden scrollen.
Gevat hoorquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme, heb ik een tijdje geleden die O p a B ervan beschuldigd shit uit mijn PM box te verwijderen, zat ik er met de datum gewoon 3 maanden naast.![]()
Heb ik ze nog wel. Nomineer mij maar voor "ze willen me besodeflikkeren!"
Dit wist ik echt niet, voel me echt een kneusje. Handig, thanks.quote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is iemands profielnummer, daar kun je ook een nummer van iemand anders invullen waar je ooit mee gedmt hebt. Scheelt eindeloos naar beneden scrollen.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme, heb ik een tijdje geleden die O p a B ervan beschuldigd shit uit mijn PM box te verwijderen, zat ik er met de datum gewoon 3 maanden naast.![]()
Wist niet eens meer dat wij ooit een conversatie hebben gehadquote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet het niet durven opbiechten en gewoon zelf alles verwijderenquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
op z'n profiel klikken....quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
En hoe weet je iemands profielnummer dan?
Een foto van je geslachtsdeel sturen is geen conversatie.quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wist niet eens meer dat wij ooit een conversatie hebben gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |