SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No shit, Sherlock.quote:Op zondag 28 december 2014 15:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Verhuurde spelers spelen nooit tegen de club waar ze onder contract staan
Ja, maar waarom doen ze dan alsof het raar is en alsof zo'n club dat dan wil. Om vervolgens nog even te zeggen. 'Dit zijn overigens FA regels.."quote:Op zondag 28 december 2014 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo normaal is dat niet hoor. Gebeurt alleen in Engeland.
Omdat bij Fox een lading nitwits werken die alleen Premier League kijken als ze het moeten voor hun werkquote:Op zondag 28 december 2014 15:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar waarom doen ze dan alsof het raar is en alsof zo'n club dat dan wil. Om vervolgens nog even te zeggen. 'Dit zijn overigens FA regels.."
Hazard scoort alleen in thuiswedstrijden.quote:Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef Brecht35 het volgende:
Hazard pingelt er straks wel eentje in, je zal zien.
Yepquote:Op zondag 28 december 2014 15:05 schreef Scrummie het volgende:
Jammer Onlogisch!
Herkansing bij Chelsea. Maar ik ben voor Koeman.
Ik had een 2-0 handicap voor Southampton met winst voor Chelsea:Pquote:Op zondag 28 december 2014 15:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet zo depri, ze moeten nog 72 minuten
Hoor het al, een echte. Hoelang heb je er gewoond ?quote:Op zondag 28 december 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was er bij toen we verre uitwedstrijden in npower league 1 speelden en nu gwn voor tegen chelsea
SOUTHAMPTON GODENZONEN
Sinds 2009.quote:Op zondag 28 december 2014 15:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoor het al, een echte. Hoelang heb je er gewoond ?
Dat is wel heel domquote:Op zondag 28 december 2014 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had een 2-0 handicap voor Southampton met winst voor Chelsea:P
Dat is altijd zo.quote:Op zondag 28 december 2014 15:22 schreef Scrummie het volgende:
godverdomme, mijn stream loopt een minuut achter. kut fox
Zelfs ik zou wat toevoegen aan Arsenal.quote:Op zondag 28 december 2014 15:31 schreef Downwards het volgende:
Denk dat Cesc in de huidige vorm zelfs wel wat aan Arsenal zou toevoegen.
er zijn grenzen....quote:Op zondag 28 december 2014 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs ik zou wat toevoegen aan Arsenal.
Ja, het is een soort van sadomasochisme.quote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alors jij bent toch voor arsenal
denk jij dat ze naar volgende ronde CL komenquote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, het is een soort van sadomasochisme.
Niks mis mee.quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, het is een soort van sadomasochisme.
Het zou wel moeten kunnen, maarja met Arsenal weet je het nooit.quote:Op zondag 28 december 2014 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk jij dat ze naar volgende ronde CL komen
Die zal zo wel gaan schelden.quote:Op zondag 28 december 2014 15:48 schreef Downwards het volgende:
[..]
Laten we even wachten wat José ervan vindt.
Nooitquote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef Smoofie het volgende:
Alors , wanneer post je eens fotos van jezelf in een Arsenal shirt?
quote:Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef Brecht35 het volgende:
Hazard pingelt er straks wel eentje in, je zal zien.
Ik had in-play chelsea double chance getipt.quote:Op zondag 28 december 2014 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je mijn toto ook even invullen?
ja ik ben nu miljonairquote:Op zondag 28 december 2014 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk hebben jullie mij in mijn in-play bets gevolgd.
wat betekent dat?quote:Op zondag 28 december 2014 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had in-play chelsea double chance getipt.
Niet gevolgd helaas, heb wel op voorhand 5 euro gezet op Hazard scoren.quote:Op zondag 28 december 2014 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had in-play chelsea double chance getipt.
gelijkspel of chelsea toen southampton 1-0 voor kwamquote:
is wel wat voor Twentequote:
Moet hij wel wat soberder gaan spelen. Denk dat Schreuder niet zo gecharmeerd is van de huidige Hazard.quote:
Dan ook niet hoorquote:Op zondag 28 december 2014 16:01 schreef Downwards het volgende:
Mario zou eens een kwartaal weg moeten blijven van de buis. Je zult zien dat de clubs dan weer in de rij staan.
Iedereen gunt Mario een nieuwe club. We laten dan in het midden of ze het hem als persoon gunnen of dat hij dan is opgetyfd van FOX.quote:Op zondag 28 december 2014 16:01 schreef Downwards het volgende:
Mario zou eens een kwartaal weg moeten blijven van de buis. Je zult zien dat de clubs dan weer in de rij staan.
Het liefst wel in een competitie die niet in Nederland wordt uitgezondenquote:Op zondag 28 december 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen gunt Mario een nieuwe club. We laten dan in het midden of ze het hem als persoon gunnen of dat hij dan is opgetyfd van FOX.
Ik gok Milner.quote:Op zondag 28 december 2014 16:18 schreef Reddead het volgende:
wie speelt eigenlijk in de spits bij manc?
Gewoon Milner.quote:Op zondag 28 december 2014 16:18 schreef Reddead het volgende:
wie speelt eigenlijk in de spits bij manc?
Dzeko wel. Jovetic zit op de bank.quote:Op zondag 28 december 2014 16:19 schreef Reddead het volgende:
[..]
oké.
zijn dzeko en jovetic geblesseerd dan?
Wenger heeft spijt van bijna elke transfer die hij heeft gemaakt of niet heeft gemaaktquote:Op zondag 28 december 2014 16:42 schreef Reddead het volgende:
Cesc was echt een toptransfer
die gierige wenger zal wel spijt hebben.
+1quote:Op zondag 28 december 2014 16:46 schreef Pedroso het volgende:
In dit soort wedstrijden kun je zien dat Pelle buiten zijn fysiek niet veel voorstelt.
Zouden prima krachten voor op de bank zijn idd.quote:Op zondag 28 december 2014 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Memphis en Strootman had Chelsea hier makkelijk gewonnen.
quote:Op zondag 28 december 2014 16:57 schreef Pedroso het volgende:
Zit weinig voetbal in Sausjempton, de hand van Koeman is duidelijk zichtbaar.
Eerste helft hebben ze Chelsea weggespeeld. De gelijkmaker vlak voor rust was een te harde klap.quote:Op zondag 28 december 2014 16:57 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 16:57 schreef Pedroso het volgende:
Wordt vast niet de beste aflevering van Match of the Dayquote:Op zondag 28 december 2014 17:00 schreef Nober het volgende:
180 minuten en 2 doelpunten bij Spurs v United en S'hmpton v Defensea.
Dat denk ik ook niet Jeremy.quote:Op zondag 28 december 2014 17:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wordt vast niet de beste aflevering van Match of the Day
quote:Op zondag 28 december 2014 16:58 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Eerste helft hebben ze Chelsea weggespeeld. De gelijkmaker vlak voor rust was een te harde klap.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:35 schreef Reddead het volgende:
[..]Er zijn mensen die die wedstrijd misschien nog willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Tegenhouden, verliezen bij City uit lijkt me geen schande.
Klopt.quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Tegenhouden, verliezen bij City uit lijkt me geen schande.
die mensen zouden dan niet op fok zijn lijkt me...quote:Op zondag 28 december 2014 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn mensen die die wedstrijd misschien nog willen zien.
Misschien volgen ze hier de wedstrijd die op fox wordt uitgezonden. Doe ik ook zo vaak terwijl ik later nog andere wil kijken.quote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef Downwards het volgende:
Tja, als je niets wilt weten en toch in een Premier League-topic gaat kijken...
Dat snap ik, maar het is nogal waarsch. dat anderen wel gewoon over alle wedstrijden / tussenstanden posten (zonder spoilers).quote:Op zondag 28 december 2014 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien volgen ze hier de wedstrijd die op fox wordt uitgezonden. Doe ik ook zo vaak terwijl ik later nog andere wil kijken.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jammer....
Ik hoop echt ooit een keeper in zo'n situatie nog eens te zien scoren
Haha. Ja heerlijkquote:Op zondag 28 december 2014 17:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die duw ook voorafgaand aan de kopbal.
Wel een geile doelpunt gescoord.quote:Op zondag 28 december 2014 18:07 schreef Reddead het volgende:
City is ook echt diep en dieptriest bezig geweest.
Ik heb op Manc, Chelski en United gezetquote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef onlogisch het volgende:
Nou. Mijn toto's kunnen ook de prullenbak weer in
Ja vd week maar weer wat zettenquote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef Reddead het volgende:
[..]
Ik heb op Manc, Chelski en United gezet
Ze hebben allemaal gelijkgespeeld.![]()
Zit te denken op wie ik allemaal moet inzetten op donderdag. Arse zou wel een goede zijn nu Schneiderlin uit is, maar dat verandert niet het feit dat Arse erg kwetsbaar is verdedigend gezien.
Niet zeiken maar voetballen. Ze hebben daar nou eenmaal een overloaded programma. Doe je niets tegen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef Caland het volgende:
Vandaag twee wedstrijden gezien (Manu en Sjelsie) en dan snap je de kritiek van Von Gahl wel dat het eigenlijk niet kan om in minder dan 48u weer een potje te spelen. Tweede helft was in beide gevallen echt niet om aan te gluren. Zonde voor op papier wel leuke potjes.
Denk niet dat Arsenal gaat winnen bij Southampton (gelijkspel). West Ham en Man. City winnen wel donderdag.quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef Reddead het volgende:
[..]
Ik heb op Manc, Chelski en United gezet
Ze hebben allemaal gelijkgespeeld.![]()
Zit te denken op wie ik allemaal moet inzetten op donderdag. Arse zou wel een goede zijn nu Schneiderlin uit is, maar dat verandert niet het feit dat Arse erg kwetsbaar is verdedigend gezien.
Prima ja. Maar verantwoord kan je het niet noemen en het gaat ten koste van het kijkplezier. Kan toch nooit echt de bedoeling zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zeiken maar voetballen. Ze hebben daar nou eenmaal een overloaded programma. Doe je niets tegen.
Zolang de kassa maar rinkelt.quote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima ja. Maar verantwoord kan je het niet noemen en het gaat ten koste van het kijkplezier. Kan toch nooit echt de bedoeling zijn.
Ok bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Reddead het volgende:
Mijn XI tot nu toe zou er zo uitzien:
//////////// Kun - Costa
Hazard - Matic - Cesc - Sanchez
////// XX - XX - Terry - XX
//////// Courtois
Courtois is een fantastische doelman, maar vind tot nu toe De Gea en Lloris dit seizoen nog beter / belangrijker.quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Reddead het volgende:
Mijn XI tot nu toe zou er zo uitzien:
//////////// Kun - Costa
Hazard - Matic - Cesc - Sanchez
////// XX - XX - Terry - XX
//////// Courtois
Llorisquote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Courtois is een fantastische doelman, maar vind tot nu toe De Gea en Lloris dit seizoen nog beter / belangrijker.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
DIT IS TOCH EEN VOETBALTOPIC, GAAT HET OVER VOETBAL SNAP JE HET ZEKER NIET
Ten koste van mijn totoquote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef Reddead het volgende:
Leicester heeft een wedstrijd gewonnen.
Wedstrijden waar Hull bij betrokken is zijn niet te voorspellen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef Reddead het volgende:
Leicester heeft een wedstrijd gewonnen.
Chelsea - Hull een 1.quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wedstrijden waar Hull bij betrokken is zijn niet te voorspellen.
Dat hoor je volgend seizoen wel. Als Hull dan nog op het hoogste niveau speelt.quote:Op zondag 28 december 2014 19:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt Jomanda. En de overige 9 wedstrijden?
Ok.quote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat hoor je volgend seizoen wel. Als Hull dan nog op het hoogste niveau speelt.
Lijkt me totaal geen strafschop nee.quote:Op maandag 29 december 2014 10:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Was het een pingel bij Southampton - Chelsea? Ik zeg nee omdat Fabregas bewust het been haakt van zijn tegenstander.. Terecht dat die huilebalk geen strafschop kreeg..
quote:Cesc Fabregas kreeg in het St. Mary's Stadium geel voor een vermeende schwalbe, terwijl de Spanjaard toch wel degelijk geraakt werd. "Een schandalige beslissing, want het was overduidelijk een penalty. Dat kon iedereen zien; het was een penalty van het formaat Big Ben", brieste Mourinho voor de camera van de BBC. "Gelukkig mogen mensen in dit land fouten maken, dus ook scheidsrechters, maar dit was er wel een met grote gevolgen, want we verliezen hier twee punten."
Mourinho vermoedt een samenzwering tegen zijn team: volgens de Portugees zijn de media, commentatoren en coaches van andere teams bezig met een hetze tegen de koploper. Op die manier zetten zij druk op de scheidsrechters, meende Mourinho toen hij reageerde op de aanhoudende kritiek van buitenaf dat zijn spelers wel erg gemakkelijk naar de grond gaan: "Hier is geen sprake van een incident, maar van een duidelijke hetze om de scheidsrechters te beïnvloeden."
Daar staat dan weer tegenover dat Cahill, met al geel op zak, een overduidelijke schwalbe maakte tegen Hull en toen was de arbiter te laf om een tweede gele kaart te trekken en zo zijn er wel meer voorbeelden aan te halen. Chelsea is zeker een paar benadeeld - welke club niet? - en ook een paar keer goed weggekomen.. Je moet alleen niet gaan huilen over een samenzwering etc.quote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef Brecht35 het volgende:
Tja, is ook niet de eerste keer dat Chelsea zo benadeeld wordt. Herinner me een wedstrijd waarin Costa neergemaaid werd door de keeper(rood + penalty), kreeg Costa geel voor schwalbe.Lachwekkend gewoon.
Costa verdient bij elke actie een gele kaart.quote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef Brecht35 het volgende:
Tja, is ook niet de eerste keer dat Chelsea zo benadeeld wordt. Herinner me een wedstrijd waarin Costa neergemaaid werd door de keeper(rood + penalty), kreeg Costa geel voor schwalbe.Lachwekkend gewoon.
Die verdediger was misschien niet slim maar ik vond de duikelpartij van Fabregas voor 80% theater.. Diego Costa flikte precies hetzelfde bij De Vrij op het WK. Spaanse spelers zijn daar sluw in, vind het daarom goed dat die scheids er niet in traptequote:Op maandag 29 december 2014 12:47 schreef Caland het volgende:
Ik vond het dan weer wel een duidelijke pingel. Gewoon dom en vooral onhandig van die verdediger.
Duikelen is ook niet verboden, hoor. Als er een overtreding wordt gemaakt is dat gewoon een overtreding; het aantal koprollen en salto's dat je dan nog maakt hoort daar geen invloed op te hebben. Sommige scheidsrechters snappen dat niet en fluiten bijvoorbeeld niet als een speler op de been blijft.quote:Op maandag 29 december 2014 14:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die verdediger was misschien niet slim maar ik vond de duikelpartij van Fabregas voor 80% theater.. Diego Costa flikte precies hetzelfde bij De Vrij op het WK. Spaanse spelers zijn daar sluw in, vind het daarom goed dat die scheids er niet in trapte
Oke, dan vond ik het geen overtreding. Fabregas was uit op een strafschopSuze van Rozelaarquote:Op maandag 29 december 2014 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Duikelen is ook niet verboden, hoor. Als er een overtreding wordt gemaakt is dat gewoon een overtreding; het aantal koprollen en salto's dat je dan nog maakt hoort daar geen invloed op te hebben. Sommige scheidsrechters snappen dat niet en fluiten bijvoorbeeld niet als een speler op de been blijft.
Als het géén overtreding is is het dat ook niet als je extra valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |