Heb ik ook altijd met klaarkomenquote:
Kapsalon eten, blowen, knuffelen, praten over de leef en geniale ideeen bedenkenquote:Op zondag 28 december 2014 15:01 schreef Koen66 het volgende:
Kapsalon meet? de hele avond kapsalon vreten
Niet beleefd dat. Geen etiquette geleerd van je ouders?quote:Op zondag 28 december 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met klaarkomen
Ik maak het immer af hoorquote:Op zondag 28 december 2014 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet beleefd dat. Geen etiquette geleerd van je ouders?
ah, met wat afwisseling erbij is het wel watquote:Op zondag 28 december 2014 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kapsalon eten, blowen, knuffelen, praten over de leef en geniale ideeen bedenken
Vuige dame jij.quote:
Ik doe best wel lang over een kapsalon. Kan het niet op binnen een halfuurquote:Op zondag 28 december 2014 15:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, met wat afwisseling erbij is het wel watalleen kapsalon is het gauw over
Dat meen je?quote:Op zondag 28 december 2014 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe best wel lang over een kapsalon. Kan het niet op binnen een halfuur
Ik kan uberhaupt geen hele op.quote:Op zondag 28 december 2014 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarna kan ik ook helemaal niets meerquote:Op zondag 28 december 2014 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat meen je?
Bij mij is ie in een minuut of 6 wel weg
Als het moet zou ik er wel 2 op kunnen denk ikquote:Op zondag 28 december 2014 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarna kan ik ook helemaal niets meer
Ik zit altijd keisnel vol met eten
Het is toch ook best onhandig om te eten? Doe er vast ook best lang over als ik niet wil knoeien.quote:Op zondag 28 december 2014 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat meen je?
Bij mij is ie in een minuut of 6 wel weg
ik had laatst een grote kapsalon. Even worstelen maar ik heb toch gewonnenquote:Op zondag 28 december 2014 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 28 december 2014 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het moet zou ik er wel 2 op kunnen denk ik![]()
Tja, niet knoeien. Dat zijn detailsquote:Op zondag 28 december 2014 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is toch ook best onhandig om te eten? Doe er vast ook best lang over als ik niet wil knoeien.
Daar waag ik me niet aan, ik neem altijd de kleinst mogelijkequote:Op zondag 28 december 2014 15:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had laatst een grote kapsalon. Even worstelen maar ik heb toch gewonnen
Artie, jij vuige breezahsletquote:Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef artelligence het volgende:
Ik heb weer even een cu2day profiel aangemaakt. Kom berichtjes sTuReN d4n!!1!1
Ik ben de breezertaal een beetje ontwend denk ikquote:Op zondag 28 december 2014 15:11 schreef artelligence het volgende:
Ik heb weer even een cu2day profiel aangemaakt. Kom berichtjes sTuReN d4n!!1!1
zit dat niet in de genen gebakken?quote:Op zondag 28 december 2014 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben de breezertaal een beetje ontwend denk ik
Mooie tijden. Dat cu2.quote:
Straw is een 53 jarige man.quote:Op zondag 28 december 2014 15:19 schreef artelligence het volgende:
Catfish op tv![]()
Ik ga ze bellen.
Ben benieuwd of Straw echt is.
Oh. Hoi.quote:
Sneeuwquote:Op zondag 28 december 2014 15:28 schreef Faxie het volgende:
Ik zou eigenlijk sneeuw moeten schuiven maar ik heb geen zin om om te kleden en naar buiten te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |