People help the people aan Bon Iver toeschrijven, dat was tquote:
Fouten maken is menselijk. Het gaat me meer om de manier van presenteren. Wouter van der Goes geeft de muziek de ruimte. Hij snapt dat mensen inschakelen vanwege de muziek, niet vanwege de dj's.quote:Op zondag 28 december 2014 15:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gisteren werd hij hier anders toch nog behoorlijk afgefakkeld.
Toen hij Twist And Shout aan Chuck Berry toeschreef o.a.
oh jaquote:Op zondag 28 december 2014 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
People help the people aan Bon Iver toeschrijven, dat was t
In plaats van Skinny Love.quote:Op zondag 28 december 2014 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
People help the people aan Bon Iver toeschrijven, dat was t
Ik vond Rob Stenders ook een verademing. Die zei het gewoon als ie het een kutplaat vond.quote:Op zondag 28 december 2014 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk. Het gaat me meer om de manier van presenteren. Wouter van der Goes geeft de muziek de ruimte. Hij snapt dat mensen inschakelen vanwege de muziek, niet vanwege de dj's.
Dat vonden ze bij Radio 2 alleen niet zo heel prettigquote:Op zondag 28 december 2014 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond Rob Stenders ook een verademing. Die zei het gewoon als ie het een kutplaat vond.
Daarom deed hij ook maar één editie (2009, en een "stage" van drie uur bij een eerdere editie, 2003) mee, waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond Rob Stenders ook een verademing. Die zei het gewoon als ie het een kutplaat vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |