Met Moby redden?quote:
Als die het niet had gedaan, was die wel al eerder in de lijst binnengekomen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef cafca het volgende:
Ik vind dat liedje van Coldplay best aardig, maar waarom staat het zo váák in de top 2000?
Oceans ook want een Parachutes nummer.quote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Dit is het enige goede nummer van dat album.
Deze staat er maar 1 keer in hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 13:35 schreef cafca het volgende:
Ik vind dat liedje van Coldplay best aardig, maar waarom staat het zo váák in de top 2000?
Ik zie liever Coldplay die rol pakken dan de Arctic Monkeys, moet ik zeggen. Die kwamen net kijken, toen werden ze al met The Beatles vergeleken. Maak eerst eens 4-5 albums, zeg ik dan. Gaan we dan wel kijken.quote:
Je bent wat laatquote:Op zondag 28 december 2014 13:36 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis met deze.quote:Op zondag 28 december 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit ook wel een mooi liedje van Racoon vind.
Maar dat is dan ook niet zo moeilijkquote:
Brother, Happy Family en Clean Again. En ik vergeet er nog 1 denk ikquote:
Oceaan.quote:Op zondag 28 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brother, Happy Family en Clean Again. En ik vergeet er nog 1 denk ik
Er bestaat niet iets als 'de nieuwe Beatles'.quote:Op zondag 28 december 2014 13:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie liever Coldplay die rol pakken dan de Arctic Monkeys, moet ik zeggen. Die kwamen net kijken, toen werden ze al met The Beatles vergeleken. Maak eerst eens 4-5 albums, zeg ik dan. Gaan we dan wel kijken.
Voorlopig moet Coldplay nog wel even, trouwens. The Beatles staan 41 keer in de lijst, Coldplay 19. Ik vind "Magic" trouwens maar middelmatig. Ze hebben veel, veel, veel betere nummers gemaakt.
Feel like flying.quote:Op zondag 28 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Took a Hit?quote:Op zondag 28 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je op tijd de radio uitzet niet.quote:Op zondag 28 december 2014 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Die staat toch niet in de lijst, mag ik hopen?
quote:Op zondag 28 december 2014 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Op 20quote:Op zondag 28 december 2014 13:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |