Ditquote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Jacobuspower het volgende:
Twee zeer goede nieuwe binnenkomers achter elkaar!
Ik ook. Tot dit jaar, toen kon ik op 'why does my heart feel so bad?' stemmen, dus gedaan.quote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Fred_B het volgende:
Dit heb ik iets van 10x in mijn vrije keuze gezet in het verleden trouwens
Play is een pareltje.quote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een cd van Moby liggen, maar waarom? Geen idee, ik luister het nooit. Vind dit wel ok hoor, maar niet om heel enthousiast van te worden.
Deze vind ik ook niet zo bijzonder. Lekker downtempo, maar doet me ook niet veel. Why Does My Heart vind ik stukken beter.quote:Op zondag 28 december 2014 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een cd van Moby liggen, maar waarom? Geen idee, ik luister het nooit. Vind dit wel ok hoor, maar niet om heel enthousiast van te worden.
Leuk nummer. Porcelain is alleen 10 keer beter. En staan dan (volkomen terecht) een stuk hoger.quote:Op zondag 28 december 2014 13:32 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik ook. Tot dit jaar, toen kon ik op 'why does my heart feel so bad?' stemmen, dus gedaan.
Present!quote:Op zondag 28 december 2014 13:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, ginger nummer 5...is de rest er ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |