Niet bij mij iig. En kan zijn dat het was nadat ik ben gaan slapenquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 09:35 schreef Maraca het volgende:
Ugh. Heb mijn LBP code op mijn NL account geactiveerd, terwijl dat op de US account had gemoetenAls iemand nog een code over heeft (zat in de laatste nieuwsbrief van Playstation) zou ik het erg waarderen als ik hem mocht hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu pas dat er codes in staanmisschien dat ik dat Kerstthema alsnog installeer dan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 28 december 2014 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Bedankt, maar iemand anders heeft hem gejatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu pas dat er codes in staanmisschien dat ik dat Kerstthema alsnog installeer dan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Wat maakt dat uit?quote:Op zondag 28 december 2014 09:35 schreef Maraca het volgende:
Ugh. Heb mijn LBP code op mijn NL account geactiveerd, terwijl dat op de US account had gemoetenAls iemand nog een code over heeft (zat in de laatste nieuwsbrief van Playstation) zou ik het erg waarderen als ik hem mocht hebben
Nou ja, hij kan geen DLC koppelen aan een spel dat je niet hebt op dat accountquote:
Dan maak je toch geen twee accountsquote:Op zondag 28 december 2014 10:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan geen DLC koppelen aan een spel dat je niet hebt op dat account
quote:Op zondag 28 december 2014 10:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan maak je toch geen twee accounts
Daar is die hele optie toch ook voor? Al werkt het geloof ik alleen als je Plus hebt.quote:Op zondag 28 december 2014 10:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ah ik kan melden dat de PS4 in rust ook games download
Met je 3e been uit je bed geflikkerd ?quote:Op zondag 28 december 2014 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Je hoeft niet 100x per dag in dit topic te reageren hoor, Chuck Norris. Met je allesbehalve interessante smileyposts in de vorige 3 topics. Pls.
Je kunt ze ook negerenquote:Op zondag 28 december 2014 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Je hoeft niet 100x per dag in dit topic te reageren hoor, Chuck Norris. Met je allesbehalve interessante smileyposts in de vorige 3 topics. Pls.
Die kerstitems moet je volgens mij ook los kunnen vinden in de store en zijn ze gewoon gratisquote:Op zondag 28 december 2014 10:45 schreef Maraca het volgende:
Bedankt voor het opsturen van codes, maar het blijkt niet te werken op een US account
quote:Op zondag 28 december 2014 11:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die kerstitems moet je volgens mij ook los kunnen vinden in de store en zijn ze gewoon gratis
Ja, maar jij hebt geen US versie van LBPquote:Op zondag 28 december 2014 11:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh, zo vond ik een kerstman outfit voor kerst enzo
Zonde
DA ga je echt niet voor die prijs verkopen. Is bijna even duur als in de PS Storequote:Op zondag 28 december 2014 11:33 schreef Griebus het volgende:
Dragon age uitgespeeld, ruim 100uur ingestopt. Dus maar verkopen (zie V&A) om zo weer te sparen voor nieuwer spul.
Zit aan gta te denken maar die heb ik op ps3 ook al gedaan en ben bang dat ik er snel op ben uitgekeken.
PSN is onlinequote:Op zondag 28 december 2014 11:44 schreef Reddead het volgende:
ik ga liever de hele dag fappen naar upton pics dan offline gamen.
dag
en tot ziens
Bieden staat vrij hoorquote:Op zondag 28 december 2014 11:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
DA ga je echt niet voor die prijs verkopen. Is bijna even duur als in de PS Store
Ja want stroom is heel duur.quote:Op zondag 28 december 2014 00:02 schreef Jiang153 het volgende: Echte neppers hier ik steeds elke keer denken hij werkt weer en dus aanzetten lukt die niet
Dan weer uit want stroomkosten en dan steeds hetzelfde scenario
volgens mij werkt het sowieso weer normaalquote:Op zondag 28 december 2014 13:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die 1473 MTU-settings truuk werkt hier prima... zit gewoon @ GTA:O.
http://blog.eu.playstatio(...)y-sale-starts-today/quote:Op zondag 28 december 2014 13:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Tot wanneer is deel 1 van de januari uitverkoop?
http://www.reddit.com/r/D(...)to_psn_howto_inside/quote:Op zondag 28 december 2014 13:53 schreef rolls-reus het volgende:
iedereen hier kan weer op psn? als ik probeer in te loggen dan staat er dat de verbinding met de server is verbroken.. iemand die hier een oplossing voor heeft?
oh okequote:Op zondag 28 december 2014 13:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://blog.eu.playstatio(...)y-sale-starts-today/
Blijkbaar krijg je die code niet op je US accountquote:Op zondag 28 december 2014 09:35 schreef Maraca het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 13:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/D(...)to_psn_howto_inside/
R832-AJNP-F5DEquote:Op zondag 28 december 2014 09:35 schreef Maraca het volgende:
Kon ik hetzelfde maar zeggen... Doet niks hier. Ook via mijn browser krijg ik een error.quote:Op zondag 28 december 2014 14:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]jij bent vandaag even mijn held
![]()
http://www.reddit.com/r/D(...)to_psn_howto_inside/quote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef jackson het volgende:
Hier werkt het bij de meeste weer? Wat ik ook doe, krijg het niet aan de gang. Reset Router / Switch / PS4.... Niks helpt. De hele wereld zit weer online maar ik blijf meldingen krijgen
Volgens mij heeft mijn account een deuk opgelopen of iets. Het heeft bij mij vanaf minuut 1 niet meer gewerkt terwijl vele nog af en toe online kwamen.
Heb ook IP-adressen aangepast en DNS server, alles om maar iets te veranderen aan de settings wat het mogelijk zou verhelpen.
Oh werkt niet? Soms kost het een paar pogingen...quote:Op zondag 28 december 2014 14:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Kon ik hetzelfde maar zeggen... Doet niks hier. Ook via mijn browser krijg ik een error.
Keertje of 30 geprobeerd vandaag... Met verschillende instellingen. Echt ongekend.quote:Op zondag 28 december 2014 14:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh werkt niet? Soms kost het een paar pogingen...
Ja laat maar weten!quote:Op zondag 28 december 2014 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Net ook maar valiant hearts voor 5 euro uit de store gehaald. Ben wel benieuwd
Al geprobeerd de single player te starten en dan kiezen voor online?quote:Op zondag 28 december 2014 15:12 schreef Oliver23 het volgende:
Bij mij lijkt alles het ook weer te doen, totdat ....
Ik GTA V Online wil spelen. Na 30% te zijn geladen, krijg ik de mededeling dat ik een Plusaccount moet hebben. Maar die heb ik al!!!!
Enig idee hoe dit op te lossen is?
doet het ook nietquote:Op zondag 28 december 2014 15:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Al geprobeerd de single player te starten en dan kiezen voor online?
Nog steeds 40 eu bij de intertoys.quote:Op zondag 28 december 2014 15:33 schreef Fokker101 het volgende:
KUT ZOOI!
Mijn PSN is op na een jaar. Weet iemand nog iets goedkoops?
Ja.quote:Op zondag 28 december 2014 15:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Did you try to turn it on and off again?
nee.quote:Op zondag 28 december 2014 15:58 schreef HansvanOchten het volgende:
Vita in huis! Alleen dat remote play vliegt er na 3 seconden iedere keer uit, meer mensen daar last van?
Probleem opgelost door de MTU op 1473 te zettenquote:Op zondag 28 december 2014 15:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ja.
Nu ben ik ook afgemeld bij PSN. En als ik opnieuw wil inloggen krijg ik steeds de mededeling: ''verbinding verbroken''
Ik ook niet om eerlijk te zijnquote:Op zondag 28 december 2014 16:28 schreef Jimbo het volgende:
hb al sinds gisteravond geen last van offline psn.
Heb hem niet uitgespeeld, omdat ik de puzzels niet leuk vond, maar qua stijl en meeslepend verhaal zit het wel goed.quote:
Net verkocht via marktplaats voor 40 euroquote:Op zondag 28 december 2014 11:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
DA ga je echt niet voor die prijs verkopen. Is bijna even duur als in de PS Store
Wat een kneusjequote:Op zondag 28 december 2014 17:26 schreef Rijst het volgende:
Godver
http://www.theladbible.co(...)etwork-and-xbox-live
Serieus?quote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef Griebus het volgende:
[..]
Net verkocht via marktplaats voor 40 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zondag 28 december 2014 15:58 schreef HansvanOchten het volgende:
Vita in huis! Alleen dat remote play vliegt er na 3 seconden iedere keer uit, meer mensen daar last van?
Ja maar dan alleen met themas van Sony zelf.quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef Fokker101 het volgende:
Kan je je achtergrond eigenlijk veranderen op de PS4?
quote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar dan alleen met themas van Sony zelf.
Hoezo kan je een PS4 niet gebruiken als de PSN eruit ligt zoals dat wijf beweert?quote:Op zondag 28 december 2014 17:26 schreef Rijst het volgende:
Godver
http://www.theladbible.co(...)etwork-and-xbox-live
Nee, niemand.quote:Op zondag 28 december 2014 19:56 schreef Massief het volgende:
Iemand die gta verkoopt voor een mooie prijs?
quote:Op zondag 28 december 2014 20:22 schreef Eerin het volgende:
http://m.9gag.com/gag/aYpZ9Am/sony-right-now
Ik kwam deze nog tegen, vrij accuraat geloof ik.
Edit, Pic werkt niet -_-" mobiel zuigt.
via social club naar jobs zoeken en die adden aan je bookmarked missiesquote:Op zondag 28 december 2014 20:31 schreef RRuben het volgende:
Iemand een idee hoe je in GTA online jobs kan zoeken? Zag op youtube wel een leuke, maar geen idee hoe ik die zelf zou moeten spelen, ben namelijk een noobje
oh via website?quote:Op zondag 28 december 2014 20:38 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
via social club naar jobs zoeken en die adden aan je bookmarked missies
je moet even idd naar de website gaan en dan naar gta online, daar kun je alle jobs zien en adden zodat je die vanaf je ps4 kan launchen.quote:
Ja, de mijne issie ook... Het werkt nu ineens met die setting, vanmiddag nog niet. Met de normale "1500" nog niet trouwensquote:Op zondag 28 december 2014 14:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]jij bent vandaag even mijn held
![]()
Start drukken, jobs, host jobs, missions, rockstar created. Maar je hebt niet gelijk alle missies unlocked.quote:Op zondag 28 december 2014 20:31 schreef RRuben het volgende:
Iemand een idee hoe je in GTA online jobs kan zoeken? Zag op youtube wel een leuke, maar geen idee hoe ik die zelf zou moeten spelen, ben namelijk een noobje
Ja!quote:Op zondag 28 december 2014 20:55 schreef Deviant1nl het volgende:
Nog mensen hier die rayman legends spelen?
wat is een level kit? om levels te maken?quote:Op zondag 28 december 2014 21:46 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Level "Castle Rock"
Had iemand nou nog een LBP Levelkit code nodig? Die van mij gebruik ik niet. Laat maar weten, dan stuur ik 'm in DM of PM.
LittleBigPlanet™ Levelkit met feestelijke goodiesquote:Op zondag 28 december 2014 21:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is een level kit? om levels te maken?
Dat was ik, maar het kan helaas niet met een US versie van LBP. Verzuip overigens ook zowat in de codesquote:Op zondag 28 december 2014 21:46 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Level "Castle Rock"
Had iemand nou nog een LBP Levelkit code nodig? Die van mij gebruik ik niet. Laat maar weten, dan stuur ik 'm in DM of PM.
Verkoop ze voor een euro!quote:Op zondag 28 december 2014 21:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat was ik, maar het kan helaas niet met een US versie van LBP. Verzuip overigens ook zowat in de codes![]()
lijkt me wel watquote:Op zondag 28 december 2014 21:51 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
LittleBigPlanet™ Levelkit met feestelijke goodies
Breng je levels in LittleBigPlanet 3 voor PS3™ en PS4™ in kerstsferen met deze schat aan kostuums, voorwerpen, versieringen en stickers. Je gratis voucher met code is slechts geldig tot en met 3 januari 2015. Los de code dus snel in en begin met versieren!
Meende dat ergens te lezen, dat iemand zo'n code wou hebben. Vandaar.
Verzendkosten zijn 49 euroquote:
sure thing! 1 euro it is!quote:
quote:
Altijd jammer hequote:
Ja of nog het dubbele aan taxquote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Altijd jammer heWilde laatst ook iets kopen.. was 6 dollar oid en dan kwam er nog 60 dollar verzendkosten bij.. ja daaag
please stop torturing mequote:Op zondag 28 december 2014 22:04 schreef Evi_90 het volgende:
0.50 ct voor een envelop.
Wordt 't ¤ 57,50 aub.
je hebt idd van dit soort bizare dingenquote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Altijd jammer heWilde laatst ook iets kopen.. was 6 dollar oid en dan kwam er nog 60 dollar verzendkosten bij.. ja daaag
quote:
serieus-serieusquote:Op zondag 28 december 2014 22:12 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Serieuze interesse? Dan mag je 'm hebben.
mij lukte het zojuist welquote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wilde in de store kijken maar ik kreeg niks
Wollah wat is deze
ok thanks, morgen eem proberenquote:Op zondag 28 december 2014 21:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Start drukken, jobs, host jobs, missions, rockstar created. Maar je hebt niet gelijk alle missies unlocked.
ok thanks!quote:Op zondag 28 december 2014 21:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
je moet even idd naar de website gaan en dan naar gta online, daar kun je alle jobs zien en adden zodat je die vanaf je ps4 kan launchen.
Nice! Heb nu ook Far Cry 4 en zoek iemand om samen mee te spelenquote:Op zondag 28 december 2014 21:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, de mijne issie ook... Het werkt nu ineens met die setting, vanmiddag nog niet. Met de normale "1500" nog niet trouwens
top!quote:Op zondag 28 december 2014 21:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, de mijne issie ook... Het werkt nu ineens met die setting, vanmiddag nog niet. Met de normale "1500" nog niet trouwens
Bij de Intertoys of bij Mycom. Intertoys gaat via de post dus morgen spelen, Mycom kan je in de winkel ophalen als die in de buurt zit. Beide ¤ 39,95.quote:Op maandag 29 december 2014 10:23 schreef Leonos het volgende:
Holla![]()
Sinds gister eigenaar van een PS4, maar waar vind ik voor goedkoop een jaartje PS+ ?
Liefst een inwisselbare code zodat ik vanavond gelijk kan spelen
http://www.budgetgaming.n(...)s+voucher+365+dagen+(nl)_PS4.htmlquote:Op maandag 29 december 2014 10:23 schreef Leonos het volgende:
Holla![]()
Sinds gister eigenaar van een PS4, maar waar vind ik voor goedkoop een jaartje PS+ ?
Liefst een inwisselbare code zodat ik vanavond gelijk kan spelen
als je hem op mycom haalt en de code 3QJU131XQX invoert, heb je een jaar voor 32,nogwat, die is leverbaar op 31 januari geloof ik.quote:Op maandag 29 december 2014 10:36 schreef Leonos het volgende:
Ben heel de dag aan het 'werk'.
Dus dat gaat niet lukken helaas
Zo denken zij over Street Fighter V waarschijnlijk, of al die 'console exclusive' indies. Of nee, niet over die indiesquote:Op maandag 29 december 2014 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Wel gaar van Rise of the Tomb Raider dat ie een xbox timed exclusive is
Zeker wel over No man's sky.quote:Op maandag 29 december 2014 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of nee, niet over die indies
Goed idee, vriendquote:Op maandag 29 december 2014 11:28 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
als je hem op mycom haalt en de code 3QJU131XQX invoert, heb je een jaar voor 32,nogwat, die is leverbaar op 31 januari geloof ik.
als je dan vanavond gewoon voor 7 euro een maandje koopt via psn zelf kom je op hetzelfde neer.
Street Fighterquote:Op maandag 29 december 2014 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo denken zij over Street Fighter V waarschijnlijk, of al die 'console exclusive' indies. Of nee, niet over die indies
mee eensquote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
Lol wtf heb je aan tomb raider als je uc4 hebt
Ik kijk liever naar de billen van Lara dan naar die van Drake....quote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef MMaRsu het volgende:
Lol wtf heb je aan tomb raider als je uc4 hebt
Oke.quote:Op maandag 29 december 2014 12:45 schreef Enchanter het volgende:
Wat een heerlijk spel is dat Far Cry 4 toch
Gisteravond even co-op gedaan met m;n zwager
Ik raak zelfs Diablo 3 niet meer aan sinds Far Cry 4
Ik wil juist heel graag TR en UC4 doen maar batman mag van mij wel wachten(moet alle andere nog steeds spelen)quote:Op maandag 29 december 2014 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mee eens
Met arkham knight en uc4 heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel haast om tomb raider te moeten spelen!
Twee dagen, dan ben je er klaar meequote:Op maandag 29 december 2014 11:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zeker wel over No man's sky.
Dat worden dan wel de 2 beste dagen van mijn leven.quote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee dagen, dan ben je er klaar mee
Het moet een kutleven voor de rest zijnquote:Op maandag 29 december 2014 13:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat worden dan wel de 2 beste dagen van mijn leven.
quote:Op maandag 29 december 2014 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het moet een kutleven voor de rest zijn
Schandaligquote:Op maandag 29 december 2014 13:01 schreef Friday12 het volgende:
(moet alle andere nog steeds spelen)
Kan niet alles tegelijk spelenquote:Op maandag 29 december 2014 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schandalig
Die games zijn zo enorm bruut
Joepi, nog meer remakesquote:Op maandag 29 december 2014 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
Arkham Asylum en City als HD remaster op PS4 zou een instabuy zijn voor mij.
Voorfront mi mangquote:Op maandag 29 december 2014 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de billen van Lara dan naar die van Drake....
Die zijn al HDquote:Op maandag 29 december 2014 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
Arkham Asylum en City als HD remaster op PS4 zou een instabuy zijn voor mij.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
720p idd.
1080pzonder screentearing alles =
Rocksteady is ook druk bezig met Knight.quote:Op maandag 29 december 2014 20:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]Laat men eerst effe nieuwe spellen maken ipv die miljarden remakes. Heb die ps4 niet gekocht zodat ik ps3 games kan spelen.
Wij moeten echt samen heist doen op GTAquote:Op maandag 29 december 2014 23:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik zit gewoon lekker @ GTA:O. De hele dag al.
Werkt bij mij gewoonquote:Op maandag 29 december 2014 23:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Staat hij ook bij mij, maar nu faalt PSN ook op deze MTU
Playstation oppert nu zelfs om als de MTU 1473 niet werkt om het in te stellen op MTU 1450quote:
Ik zeg doen, ik ga mn netwerk morgen ombouwen zodat mn PS4 ook bedraad is ipv wifiquote:Op maandag 29 december 2014 23:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Playstation oppert nu zelfs om als de MTU 1473 niet werkt om het in te stellen op MTU 1450
https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5417
MTU 1450 werkt ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 23:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Playstation oppert nu zelfs om als de MTU 1473 niet werkt om het in te stellen op MTU 1450
https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5417
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Voor GTA V spelers:je scriptie over gta vSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Voor GTA V spelers:gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat je er wat aan hebt!!
tof onderwerp voor een scriptie
Voor GTA V spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor GTA V spelers:Geen GTA V speler toch gestemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2014 02:32:32 ]
Voor GTA V spelers:Nou en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Red Dead Redemption 2quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:52 schreef Nober het volgende:
Het is wachten op een goede open wereld game, tot nu toe maar weinig interessante games voor PS4.
da:i is best open world..quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:52 schreef Nober het volgende:
Het is wachten op een goede open wereld game, tot nu toe maar weinig interessante games voor PS4.
Voor GTA V spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor GTA V spelers:Wauw... Wat voor pretstudie doe jij nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
ik denk gamedesign ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wauw... Wat voor pretstudie doe jij nou weer?
Dit kan nooit een scriptie zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:07 schreef mtchel112 het volgende:
een scriptie over gtaen dan een enquete over welke tdm het beste is.
Zit je nog op de mavo ofzo?
op het begin denk je, nice. Maar al snel wordt het eentonig en saai. Ik zou 'm niet kopen, of je moet hem tweedehands goedkoop kunnen krijgenquote:
Als 't echt is dan heeft ie wel een bazenleraar die dit goedkeurt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:07 schreef mtchel112 het volgende:
een scriptie over gtaen dan een enquete over welke tdm het beste is.
Zit je nog op de mavo ofzo?
Ik heb de opvolger daar van en bij dat nieuwere type zeggen ze specifiek dat die wel met de PS4 werkt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:19 schreef Jimbo het volgende:
zocht iemand hier nog een hdmi switch ?
http://www.lifestyledeal.(...)-met-3-ingangen.html
Weet niet of t wat is?
Ik ben er echt super blij mee in ieder gevalquote:Nu ook geschikt voor de PS3 en PS4.
Ik heb Watchdogs, Shadow of Mordor en Infamous 2nd son nog liggen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
op het begin denk je, nice. Maar al snel wordt het eentonig en saai. Ik zou 'm niet kopen, of je moet hem tweedehands goedkoop kunnen krijgen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:43 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb Watchdogs, Shadow of Mordor en Infamous 2nd son nog liggen.
Te leen gekregen van mijn zwager maar nog nooit in de PS4 gehad
Dan laat k em maar schietenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
op het begin denk je, nice. Maar al snel wordt het eentonig en saai. Ik zou 'm niet kopen, of je moet hem tweedehands goedkoop kunnen krijgen
COD:AW is een nieuw verhaal, heeft niks met voorgaande versies te maken, misschien paar verwijzingen, maar dat heb je dan niet door. Ik vind 'm vermakelijk, zeker een goede versie van COD na al dat zelfde gedoe. Het is online ook erg leuk om te doen, maar moet je door de 14 jarige schreeuwers heen bijtenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan laat k em maar schietenen CoD Advanced Warfare? Kheb nog nooit eerder CoD gespeeld, maakt dat uit?
Wordt wel iets wat we nog nooit gezien hebben volgens mij, en ondanks dat ik er nog nauwelijks wat van snap is dit wel echt een instabuy.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:07 schreef maniack28 het volgende:
Voor iedereen die nog vragen heeft over No Man's Sky:
http://www.gameinformer.com/p/nomanssky.aspx
Sooo much info!
Huilen? Ik sta gewoon versteld hoe laag het niveau voor scripties vandaag de dag blijkbaar is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik denk gamedesign ofzo
Gelijk huilen ipv nadenken, wat voor pretstudie zal jij wel niet gedaan hebben zeg.
Er is geen releasedate bekend en ik kan het vorige deel niet spelen op de PS4.quote:
Weet niet of het wat voor mij is.quote:
Heb een paar dingen gelezen die tof zijn, maar ook dingen die niet tof zijn. Geen gasreuzen, geen NPC's, dus ook gen intelligente alien rassen waar je interactie mee hebt. Dat klinkt wel wat leeg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:07 schreef maniack28 het volgende:
Voor iedereen die nog vragen heeft over No Man's Sky:
http://www.gameinformer.com/p/nomanssky.aspx
Sooo much info!
beide 1st person shooterquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat voor spel is dragon age inguistion, en shadow of mordor?? Ben van de rpgs/ hack en slash/real time, nooit een eerder uit de serie gespeeld
Hier is hij 3x zo goedkoop:quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:19 schreef Jimbo het volgende:
zocht iemand hier nog een hdmi switch ?
http://www.lifestyledeal.(...)-met-3-ingangen.html
Weet niet of t wat is?
je link is stukquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:27 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hier is hij 3x zo goedkoop:
Hier kun je hem veel goedkoper krijgen. (moet je wel een paar weekjes wachten)
Chinashopping ftw
Doet het gewoon hoor, heb je wel geklikt?quote:
Weken wachten voor ¤6-, verschilquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:27 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hier is hij 3x zo goedkoop:
Hier kun je hem veel goedkoper krijgen. (moet je wel een paar weekjes wachten)
Chinashopping ftw
Ik heb die van mij bij dealextreme gekocht en werkt primaquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:21 schreef mtchel112 het volgende:
Kwaliteit zal ook her en der wat verschillen in china, veel is gewoon letterlijk crap of nep
Klinkt beide tof! Keuzes, keuzes :-(quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:20 schreef HansvanOchten het volgende:
Shadow of Morder is meer een action/adventure achtige game, in een openwereld gefocussed op actie.
Maar een soort open world assasins creed, ik zie er in ieder geval geen RPG in.
Dragon Age is meer een ouderwetse RPG game, beetje WoW, beetje Skyrim.
Het meeste is gewoon goed spul hoor, je moet gewoon weten wat je koopt. En als je westerse merken daar weghaalt weet je dat het nep is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:21 schreef mtchel112 het volgende:
Kwaliteit zal ook her en der wat verschillen in china, veel is gewoon letterlijk crap of nep
Kom je uit Groningen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:56 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Het meeste is gewoon goed spul hoor, je moet gewoon weten wat je koopt. En als je westerse merken daar weghaalt weet je dat het nep is.
Jimbo jij ook hier
quote:PS4: inFAMOUS: First Light en The Swapper
PS3 Prototype 2 en Duck Tales Remastered
PS Vita: Duke Nukem 3D: Megaton Edition en Whoa Dave!
Vraag me wel af hoe 2 is, want 1 was VEEL te repetitive..... dus kon die niet eens uitspelenquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:23 schreef Friday12 het volgende:
Nieuwe PS+ games
Zat er van de week nog aan te denken of ik Prototype 2 moest halen
[..]
Schijnt beter te zijn dus we zullen zienquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:29 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe 2 is, want 1 was VEEL te repetitive..... dus kon die niet eens uitspelen
Maar liefst twee games die ik ook daadwerkelijk wil spelen! Nice. inFamous en Duck Tales, come to meeeee. Nu hopen dat Bol.com op tijd levert (leverdatum PS+ staat op 21 januariquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:23 schreef Friday12 het volgende:
Nieuwe PS+ games
Zat er van de week nog aan te denken of ik Prototype 2 moest halen
[..]
Hoop dat ze ooit Dishonored nog aanbieden. Die heb ik voor pc, maar ja, dat is pcquote:
Boeiend, die remaster is echt intens kut..quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:15 schreef Leonos het volgende:
Ducktales kan je toch niet op de ps4 spelen ?
Ducktalesquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:16 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Boeiend, die remaster is echt intens kut..
Nee, maar ik wel op mn Ps3!!1!11einz11!quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:15 schreef Leonos het volgende:
Ducktales kan je toch niet op de ps4 spelen ?
kut mofquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel op mn Ps3!!1!11einz11!
Ik denk dat het hele punt van de game is om je eenzaam te voelen. Dat komt naar mijn idee naar voren uit de interviews.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb een paar dingen gelezen die tof zijn, maar ook dingen die niet tof zijn. Geen gasreuzen, geen NPC's, dus ook gen intelligente alien rassen waar je interactie mee hebt. Dat klinkt wel wat leeg.
Ducktales is cool, maar die remaster.. echt OMGquote:
Moet je alles spelen dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:16 schreef mtchel112 het volgende:
Ondertussen een best leuke ps3 backlog met ps plus opgebouwd, nu prototype 2 en ducktales erbij, superrr.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele punt van de game is om je eenzaam te voelen. Dat komt naar mijn idee naar voren uit de interviews.
Het kan wel, maar het is supermoeilijk om elkaar te bereiken. En dat is nu juist de kracht, net als in Journey. Dat als je dan eens een keer iemand tegenkomt dat je dat als een mooi moment beschouwd, niet als een vanzelfsprekendheid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar wel jammer dat je het niet met vrienden samen kan spelen idd
??quote:
Ja naar The Fall ben ik ook benieuwdquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:39 schreef Rossdale het volgende:
Blij dat ik the swapper nog niet gekocht had, lijkt me een bazengame
Ik heb 2 accounts.quote:Op zondag 28 december 2014 10:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan maak je toch geen twee accounts
Waarom bestel je hem dan bij bol.com?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar liefst twee games die ik ook daadwerkelijk wil spelen! Nice. inFamous en Duck Tales, come to meeeee. Nu hopen dat Bol.com op tijd levert (leverdatum PS+ staat op 21 januari)
Overal is de leverdatum lang op het moment. De oude versie ofzo ging uit het assortiment(van een codequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:22 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waarom bestel je hem dan bij bol.com?
Kortingsbon.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:22 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waarom bestel je hem dan bij bol.com?
Net zelf TR toch maar gekocht kon het niet latenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:35 schreef Cikx het volgende:
Zal ik Tomb Raider voor 20 euro kopen, AC: Black Flag voor 25 of geen van beide?
Heb net de 2 seizoenen van TWD uitgespeeld en heb nu best nog wel wat games waarvan ik het verhaal al uitgespeeld heb, maar waar ik nog 100% complete wil halen. Alleen aan de andere kant heb ik ook wel weer zin om een nieuwe game te kopen en nu met die sale is die impuls des te sterker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Net zelf TR toch maar gekocht kon het niet laten
Leuk spel
Dat snap ik en dat is ook tof. Maar om dan elementen weg te halen die een normaal universum wel heeft, dat lijkt me jammer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele punt van de game is om je eenzaam te voelen. Dat komt naar mijn idee naar voren uit de interviews.
TR is tof! Heb genoten van de PS3 -versie.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb net de 2 seizoenen van TWD uitgespeeld en heb nu best nog wel wat games waarvan ik het verhaal al uitgespeeld heb, maar waar ik nog 100% complete wil halen. Alleen aan de andere kant heb ik ook wel weer zin om een nieuwe game te kopen en nu met die sale is die impuls des te sterker.
Ik zie voor TR allemaal 9's als cijfers maar het lijkt op het eerste oog een vrij standaard en simpele (maar prachtige) action adventure game. Vraag me ook wel af of de puzzels die erin zitten uitdagend genoeg zijn. Lijkt me hoe dan ook wel een toffe game om eens doorheen te spelen, net als Black Flag.
Hahaha ja dat wel daarom ben ik wel benieuwd wat er gebeurd na die trailer van deel 2quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TR is tof! Heb genoten van de PS3 -versie.
Enige minpuntje is de overgang van Lara van lief meisje (oh my god I killed someone) naar complete psycho die iedereen uitmoordt
Boeiend man.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:52 schreef Jiang153 het volgende:
Slijt die sticker achterop jullie DS4 ook zo snel
quote:Op woensdag 31 december 2014 02:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oke neem het wel terug naar de Mediamarkt dan
Goedzo.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oke neem het wel terug naar de Mediamarkt dan
Ja, daar staat het serienummer van de controller op. Zonder serienummer geen garantie.quote:
Het is geenszins een normaal universum, juist geïnspireerd door oude scifi. Verder moeten we ook blij zijn dat ze ergens concessies doen, anders werd het niks met zo'n kleine studio.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat snap ik en dat is ook tof. Maar om dan elementen weg te halen die een normaal universum wel heeft, dat lijkt me jammer.
Geen toegevoegde waarde want 1080p is max wat er in consolewereld is. Tenzij je je pc eraan gaat hangenquote:
Nee. Je kunt beter proberen of je nog ergens een FullHD plasma kunt scoren, als het je gaat om de beste beeldkwaliteit voor games en films.quote:
welke gamequote:Op woensdag 31 december 2014 10:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die game gaat het beste worden sinds de uitvinding van het gesneden brood.
Intertoys niet dus ik zou op de site kijken. Als er iets staat over fabriekgarantie dan moet je het met sony regelen.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:20 schreef kreuk050 het volgende:
Ik kan gewoon met mijn controller waar de pookjes van versleten zijn naar de bart smit winkel gaan toch? Daar ruilen ze m om zonder gemiep?
Wth, is dat een indie ofzo?quote:Op woensdag 31 december 2014 15:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
My imagination(die van miauw dan he)
Zo werkt dat in Nederland niet, als je iets in de winkel koopt moet die winkel de garantie regelen.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Intertoys niet dus ik zou op de site kijken. Als er iets staat over fabriekgarantie dan moet je het met sony regelen.
De eerste 3 maanden jaquote:Op woensdag 31 december 2014 15:29 schreef budvar het volgende:
[..]
Zo werkt dat in Nederland niet, als je iets in de winkel koopt moet die winkel de garantie regelen.
quote:Tijdens gebruik
Op alle bij Intertoys gekochte artikelen heeft u 30 dagen Intertoys garantie. Daarbij heeft nog veel van ons elektronisch speelgoed een fabrieksgarantie
Nee ik bedoelde sarcastish dat zijn fantasie het beste spel ooit wasquote:
Ze kunnen wel meer in hun voorwaarden stellen maar dat staat natuurlijk niet boven de wet.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De eerste 3 maanden ja
http://www.intertoys.nl/service/kwaliteit
[..]
[..]
Nee ik bedoelde sarcastish dat zijn fantasie het beste spel ooit was
http://www.conformiteit.n(...)ginsel_garantie.htmlquote:Als een product na aanschaf defect gaat, kan de koper de verkoper in bepaalde gevallen voor het defect aanspreken. Het moet wel gaan om een defect dat op het moment van aflevering aanwezig was, ook al openbaarde het defect zich pas later.
Openbaart zich binnen zes maanden na aanschaf een defect, dan wordt vermoed dat dit het gevolg is van een gebrek in het product, dat reeds bij aflevering bestond. De verkoper zal moeten aantonen dat hiervan geen sprake is.
Ze doen het niet en ik ga verder niet zeuren om een controllerquote:Op woensdag 31 december 2014 17:02 schreef budvar het volgende:
[..]
Ze kunnen wel meer in hun voorwaarden stellen maar dat staat natuurlijk niet boven de wet.
[..]
http://www.conformiteit.n(...)ginsel_garantie.html
Zou ik wel doen, al is het maar om het principe.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze doen het niet en ik ga verder niet zeuren om een controller
Dat vind ik echt zo'n kutmap met al die snipers op de dakenquote:Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef n8n het volgende:
Iemand bekend met de bf4 dlc? Zoek een map vergelijkbaar met dawnbreaker, die stad zonder water met een brug in het midden.
Grapje tochquote:Op woensdag 31 december 2014 17:11 schreef budvar het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, al is het maar om het principe.
En als het niet lukt de belbus van Kassa inschakelen.
Dit is echt een vergelijkbare zaak.
Kassa Belbus: Mobieltje gaat vijf keer kapot:
Sowieso maar zo werkt garantie dus wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Grapje tochverschrikkelijk pauper programma
online is echt master. Alleen die sneeuw is echt kut, kan niet eens normaal in een auto rijden (wel realistischquote:Op woensdag 31 december 2014 16:50 schreef Rijst het volgende:
Vlakvoor 2015 nog even snel GTA V uitgespeeld.Nu ga ik eindelijk online.
Wat is de cap van het aantal personen op een server?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef RRuben het volgende:
[..]
online is echt master. Alleen die sneeuw is echt kut, kan niet eens normaal in een auto rijden (wel realistisch)
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 31 december 2014 19:02 schreef budvar het volgende:
[..]
Sowieso maar zo werkt garantie dus wel.
30 in open world, maar als je een job (een deathmatch, race, overval etc.) doet kan het 16 of minder zijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat is de cap van het aantal personen op een server?
Ik had er niet zoveel moeite mee eerlijk gezegd, maar had halverwege wel even zo'n grote terreinwagen gepakt ergens helemaal in het noorden.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef RRuben het volgende:
[..]
online is echt master. Alleen die sneeuw is echt kut, kan niet eens normaal in een auto rijden (wel realistisch)
vind die superchill, lekker veel quads zodat je als een Batman van flag naar flag kan. De flags zelf zijn ook binnen wat voor compacte actie zorgt, hou er wel van om de persoon die ik neermaai aan te kunnen kijken.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n kutmap met al die snipers op de daken
Maar geen idee verder, heb alleen de second assault DLC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |