Niet bij mij iig. En kan zijn dat het was nadat ik ben gaan slapenquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 09:35 schreef Maraca het volgende:
Ugh. Heb mijn LBP code op mijn NL account geactiveerd, terwijl dat op de US account had gemoetenAls iemand nog een code over heeft (zat in de laatste nieuwsbrief van Playstation) zou ik het erg waarderen als ik hem mocht hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu pas dat er codes in staanmisschien dat ik dat Kerstthema alsnog installeer dan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 28 december 2014 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Bedankt, maar iemand anders heeft hem gejatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu pas dat er codes in staanmisschien dat ik dat Kerstthema alsnog installeer dan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Wat maakt dat uit?quote:Op zondag 28 december 2014 09:35 schreef Maraca het volgende:
Ugh. Heb mijn LBP code op mijn NL account geactiveerd, terwijl dat op de US account had gemoetenAls iemand nog een code over heeft (zat in de laatste nieuwsbrief van Playstation) zou ik het erg waarderen als ik hem mocht hebben
Nou ja, hij kan geen DLC koppelen aan een spel dat je niet hebt op dat accountquote:
Dan maak je toch geen twee accountsquote:Op zondag 28 december 2014 10:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan geen DLC koppelen aan een spel dat je niet hebt op dat account
quote:Op zondag 28 december 2014 10:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan maak je toch geen twee accounts
Daar is die hele optie toch ook voor? Al werkt het geloof ik alleen als je Plus hebt.quote:Op zondag 28 december 2014 10:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ah ik kan melden dat de PS4 in rust ook games download
Met je 3e been uit je bed geflikkerd ?quote:Op zondag 28 december 2014 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Je hoeft niet 100x per dag in dit topic te reageren hoor, Chuck Norris. Met je allesbehalve interessante smileyposts in de vorige 3 topics. Pls.
Je kunt ze ook negerenquote:Op zondag 28 december 2014 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
Je hoeft niet 100x per dag in dit topic te reageren hoor, Chuck Norris. Met je allesbehalve interessante smileyposts in de vorige 3 topics. Pls.
Die kerstitems moet je volgens mij ook los kunnen vinden in de store en zijn ze gewoon gratisquote:Op zondag 28 december 2014 10:45 schreef Maraca het volgende:
Bedankt voor het opsturen van codes, maar het blijkt niet te werken op een US account
quote:Op zondag 28 december 2014 11:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die kerstitems moet je volgens mij ook los kunnen vinden in de store en zijn ze gewoon gratis
Ja, maar jij hebt geen US versie van LBPquote:Op zondag 28 december 2014 11:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh, zo vond ik een kerstman outfit voor kerst enzo
Zonde
DA ga je echt niet voor die prijs verkopen. Is bijna even duur als in de PS Storequote:Op zondag 28 december 2014 11:33 schreef Griebus het volgende:
Dragon age uitgespeeld, ruim 100uur ingestopt. Dus maar verkopen (zie V&A) om zo weer te sparen voor nieuwer spul.
Zit aan gta te denken maar die heb ik op ps3 ook al gedaan en ben bang dat ik er snel op ben uitgekeken.
PSN is onlinequote:Op zondag 28 december 2014 11:44 schreef Reddead het volgende:
ik ga liever de hele dag fappen naar upton pics dan offline gamen.
dag
en tot ziens
Bieden staat vrij hoorquote:Op zondag 28 december 2014 11:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
DA ga je echt niet voor die prijs verkopen. Is bijna even duur als in de PS Store
Ja want stroom is heel duur.quote:Op zondag 28 december 2014 00:02 schreef Jiang153 het volgende: Echte neppers hier ik steeds elke keer denken hij werkt weer en dus aanzetten lukt die niet
Dan weer uit want stroomkosten en dan steeds hetzelfde scenario
volgens mij werkt het sowieso weer normaalquote:Op zondag 28 december 2014 13:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die 1473 MTU-settings truuk werkt hier prima... zit gewoon @ GTA:O.
http://blog.eu.playstatio(...)y-sale-starts-today/quote:Op zondag 28 december 2014 13:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Tot wanneer is deel 1 van de januari uitverkoop?
http://www.reddit.com/r/D(...)to_psn_howto_inside/quote:Op zondag 28 december 2014 13:53 schreef rolls-reus het volgende:
iedereen hier kan weer op psn? als ik probeer in te loggen dan staat er dat de verbinding met de server is verbroken.. iemand die hier een oplossing voor heeft?
oh okequote:Op zondag 28 december 2014 13:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://blog.eu.playstatio(...)y-sale-starts-today/
Blijkbaar krijg je die code niet op je US accountquote:Op zondag 28 december 2014 09:35 schreef Maraca het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 13:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/D(...)to_psn_howto_inside/
R832-AJNP-F5DEquote:Op zondag 28 december 2014 09:35 schreef Maraca het volgende:
Kon ik hetzelfde maar zeggen... Doet niks hier. Ook via mijn browser krijg ik een error.quote:Op zondag 28 december 2014 14:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]jij bent vandaag even mijn held
![]()
http://www.reddit.com/r/D(...)to_psn_howto_inside/quote:Op zondag 28 december 2014 13:58 schreef jackson het volgende:
Hier werkt het bij de meeste weer? Wat ik ook doe, krijg het niet aan de gang. Reset Router / Switch / PS4.... Niks helpt. De hele wereld zit weer online maar ik blijf meldingen krijgen
Volgens mij heeft mijn account een deuk opgelopen of iets. Het heeft bij mij vanaf minuut 1 niet meer gewerkt terwijl vele nog af en toe online kwamen.
Heb ook IP-adressen aangepast en DNS server, alles om maar iets te veranderen aan de settings wat het mogelijk zou verhelpen.
Oh werkt niet? Soms kost het een paar pogingen...quote:Op zondag 28 december 2014 14:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Kon ik hetzelfde maar zeggen... Doet niks hier. Ook via mijn browser krijg ik een error.
Keertje of 30 geprobeerd vandaag... Met verschillende instellingen. Echt ongekend.quote:Op zondag 28 december 2014 14:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Oh werkt niet? Soms kost het een paar pogingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |