Ik kan op de radio het schermpje met de stream niet vinden.quote:Op zondag 28 december 2014 02:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Gewoon via de Distributieradio luisteren. Subliem!
quote:Op zondag 28 december 2014 02:15 schreef Jane het volgende:
Het geluid via de radio is nu ook heel klote.
Oh, het is Blof.
quote:Op zondag 28 december 2014 02:15 schreef Jane het volgende:
Oh, het is Blof.
Op AM klinkt dit beter/minder slechtquote:Op zondag 28 december 2014 02:15 schreef Jane het volgende:
Oh, het is Blof.
Hoe langer de golf, hoe beter het klinkt?quote:Op zondag 28 december 2014 02:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Op AM klinkt dit beter/minder slecht
In Volendamse gevalllen: hoe meer kortegolf/vooroorlogs, hoe beter.quote:Op zondag 28 december 2014 02:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe langer de golf, hoe beter het klinkt?
Het lot heeft ons aan elkaar herinnerd. De rest moeten we zelf doenquote:Op zondag 28 december 2014 02:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohnoes. Het lot heeft ons uit elkaar gehaald, tot ooit!
Weinig mensen om mee te buurten op dit uurquote:Op zondag 28 december 2014 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
Wordt weer eens tijd om hier te komen buurten. Door tijdgebrek veel gemist.
Ik merk het.quote:Op zondag 28 december 2014 02:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weinig mensen om mee te buurten op dit uur
All You Need Is Love?quote:Op zondag 28 december 2014 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik merk het.![]()
Ik had hier vanochtend om 07:30 uur willen zijn voor It's A Sin en West End Girls, maar ging te laat slapen om zo vroeg op te staan.
Komend uur een nummer waarop ik vorig jaar een proteststem heb uitgebracht. Hint:
Klöpt. Stond in 2012 merkwaardig genoeg ineens niet meer in de lijst. In 2013 een proteststem op uitgebracht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |