Niet waar. Echt niet van alles.quote:Op zondag 28 december 2014 16:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik post altijd foto's man. Van bijna alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat ben ik. Ik dm je.quote:Op zondag 28 december 2014 16:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn een beetje interesting famous peeps of bedrijven om te volgen voor een man op Instagram? De meeste die ik zou willen volgen hebben geen Instagram of ze delen bijna alleen maar saaie familiefoto's.
quote:Op zondag 28 december 2014 16:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet waar. Echt niet van alles.
Ik hou me in, voor alle grappen die ik wil maken:Zei de man die overgevoelig is voor zijn privé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren leuke grappen. Had te maken met Londen(o.a. over big ben) enzoquote:Op zondag 28 december 2014 16:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zei de man die overgevoelig is voor zijn privé.
Dat doen ze allemaal toch :$quote:Op zondag 28 december 2014 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
Zo hinderlijk als papa op de bank in slaapt valt :/
quote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omdat je nog steeds bezig bent met je bitchboystreken, zoals je hier ook weer laat zien, vermoed ik. En dat je je woord niet nakomt en hier nog steeds meepost. Montelly, pls...
Ik mag dan nooit geluid maken.quote:Op zondag 28 december 2014 16:19 schreef Stimorol- het volgende:
Zo hinderlijk als papa op de bank in slaapt valt :/
Nope. Meneer is een beetje doof.quote:Op zondag 28 december 2014 17:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik mag dan nooit geluid maken.GA DAN NAAR JE KAMER .
Lekker, hmm.quote:Op zondag 28 december 2014 18:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope. Meneer is een beetje doof.
Ga hem bu linzencurry met aardappels en rijst en naanbrood voorschotelen. Kijken of ie het eet.
Hhhhhhhhh nerdje.quote:Op zondag 28 december 2014 12:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee als the Pirate king.
K ga sws naar de One piece en Pokémon store dan.
Een zwart balkje? Is toch standaard voor Mocro's.quote:Op zondag 28 december 2014 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
En sws deze vending machine zoeken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het was dus vooral de reis en het feit dat wij onderweg zo'n shit weer hadden. Misschien dat het wat had uitgemaakt als we in de lente/zomer waren gegaan (ook ivm met daglicht enzo), maar overall vond ik de reis te vermoeiend om het nogmaals over te doen. Hoe goedkoop het ook mag zijn.
Ik zal mijn dag vertellen:Zo sowieso nooit voor een paar uurtjes gaan. Minstens voor een dag of drie. Dag 1 ben je vaak moe van de reis, en dag 3 ben je bezig met de terugreis. Dus zelfs dan heb je maar één dag dat je echt kunt genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet morgen werken en heb vroege dus ik probeer mijzelf nu te dwingen om niet te slapen en een paar uur op te blijven. Maar ik kan ieder moment omvallen.
Onaardig.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je alweer buitenlands gekookt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |