Als je Vredenburg richting Janskerkhof afloopt, kom je ergens een Italiaan tegen. Daar kun je best goed eten. Ik weet alleen niet zeker of de Italiaan voorbij Janskerkhof lag of ervoor.quote:Op zondag 28 december 2014 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
Kennen jullie een leuk plekje om te eten in Utrecht?
Vredenburg? Ne diyon yaaaaa.... adres verquote:Op zondag 28 december 2014 11:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je Vredenburg richting Janskerkhof afloopt, kom je ergens een Italiaan tegen. Daar kun je best goed eten. Ik weet alleen niet zeker of de Italiaan voorbij Janskerkhof lag of ervoor.
Je hebt ook tegenover de Italiaan een ijssalon. Niet dat ze met deze weer open zullen zijn
Vredenburg is de straat van Utrecht, die moet je gewoon kennen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vredenburg? Ne diyon yaaaaa.... adres ver
quote:Op zondag 28 december 2014 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
Vredenburg? Ne diyon yaaaaa.... adres ver
Ik kom nooit in Utrecht. Neyse, ik google wel naar een eetplek.quote:Op zondag 28 december 2014 11:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vredenburg is de straat van Utrecht, die moet je gewoon kennen.
Alle wegen gaan naar Utrecht. Geen mens die dat kan ontkennenquote:Op zondag 28 december 2014 11:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Utrecht. Neyse, ik google wel naar een eetplek.
plaats 4 is zo'n zielig plekje, alsof iemand dat ooit nog weet!quote:Op zondag 28 december 2014 11:14 schreef Deuce92 het volgende:
Mijn grootste fans zijn Weissman en Montelly, gevolgd door skkltje Crip.
http://www.thuisserver.ne(...)2zgdjb&tab=tab_table
quote:Op zondag 28 december 2014 11:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alle wegen gaan naar Utrecht. Geen mens die dat kan ontkennen
Haha skkltjequote:Op zondag 28 december 2014 11:14 schreef Deuce92 het volgende:
Mijn grootste fans zijn Weissman en Montelly, gevolgd door skkltje Crip.
http://www.thuisserver.ne(...)2zgdjb&tab=tab_table
O, ze hebben een leuke menukaart. Jammer dat meeste niet halal isquote:
Ik eet standaard vis of vegetarisch buiten de deur. Was erg lekker toen ik daar was vorig jaar! En gezellig.quote:Op zondag 28 december 2014 11:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, ze hebben een leuke menukaart. Jammer dat meeste niet halal is
Dan moet je het nog een keer doen, maar dan dit keer met mij erbijquote:Op zondag 28 december 2014 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik eet standaard vis of vegetarisch buiten de deur. Was erg lekker toen ik daar was vorig jaar! En gezellig.
Grapjassss.quote:Op zondag 28 december 2014 11:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan moet je het nog een keer doen, maar dan dit keer met mij erbij
En anders gewoon even langs de grachten lopen, zoveel dingetjes daar.quote:
Of dat, jaquote:Op zondag 28 december 2014 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grapjassss.
[..]
En anders gewoon even langs de grachten lopen, zoveel dingetjes daar.
watquote:Op zondag 28 december 2014 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beach im heartbroken door jou wat moet je
haha ga je cosplayen als Pikachu zekerquote:Op zondag 28 december 2014 12:09 schreef Crip het volgende:
Ik ga mijn vakantie naar Japan plannen en uitstippen ik moet er 1x in me leven zijn geweest.
Nee als the Pirate king.quote:Op zondag 28 december 2014 12:10 schreef Beach het volgende:
[..]
haha ga je cosplayen als Pikachu zeker
vergeet deze winkel nietquote:Op zondag 28 december 2014 12:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee als the Pirate king.
K ga sws naar de One piece en Pokémon store dan.
hey hoe is het met de verkeringquote:
En sws deze vending machine zoekenquote:Op zondag 28 december 2014 12:14 schreef Beach het volgende:
[..]
vergeet deze winkel niet
[..]
hey hoe is het met de verkering
3.40 euro maarquote:Op zondag 28 december 2014 12:16 schreef Crip het volgende:
[..]
En sws deze vending machine zoeken
[ afbeelding ]
okeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
NEE.quote:Op zondag 28 december 2014 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
Borteeeeë hoe was je trip? Is t een aanrader?
omgquote:Op zondag 28 december 2014 12:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
NEE.
Vertel wanneer ik thuis ben wel waarom.
quote:Op zondag 28 december 2014 12:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
NEE.
Fuck. Wilde dat ook doenquote:Op zondag 28 december 2014 12:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
NEE.
gewoon sushi nemen vis is toch halalquote:Op zondag 28 december 2014 12:50 schreef Crip het volgende:
http://www.tsunagujapan.c(...)s-in-the-tokyo-area/
Ja, maar is leuk om verschillend Japans eten te proberen. Is wel fijn dat een aantal een soort apart menu heeft met vega/halal keuzes.quote:Op zondag 28 december 2014 12:54 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon sushi nemen vis is toch halal
Vis is niet lekker.quote:Op zondag 28 december 2014 12:54 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon sushi nemen vis is toch halal
quote:Op zondag 28 december 2014 12:20 schreef Beach het volgende:
[..]
okeeHeeft KB een vriendje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Jepquote:Op zondag 28 december 2014 13:03 schreef Montelly het volgende:
Goede wedstrijden vandaag, Southampton vs. Chelsea, ManU vs. Tott.
Sommigen vragen het dubbele, verdient sws goed.quote:Op zondag 28 december 2014 13:15 schreef xaban06 het volgende:
Als ik jullie was zou ik visagist worden. Vrouw heeft net 120 afgetikt voor beetje make up en haar stylen. Her hafta sonu 1000-2000 euro, lekker hoor.
Je verdient er idd goed geld mee. Maar als ik de verhalen hoor over klanten: nahhh laat maar.quote:Op zondag 28 december 2014 13:15 schreef xaban06 het volgende:
Als ik jullie was zou ik visagist worden. Vrouw heeft net 120 afgetikt voor beetje make up en haar stylen. Her hafta sonu 1000-2000 euro, lekker hoor.
Gvd, wat is hier raar aan?quote:
Terechte constateringen worden hier gemaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
"IK MOET HAAR NIET" ROEPEN
En toch continu roepen om haar aandacht![]()
#HeyMontellyII
Ja togquote:Op zondag 28 december 2014 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Terechte constateringen worden hier gemaakt.
Ik wil geen relatie met haar, maar wil wel vrienden met haar zijn. Verdomme, kunnen jullie twee het verschil niet zien en lezenquote:Op zondag 28 december 2014 13:51 schreef Stimorol- het volgende:
"IK MOET HAAR NIET" ROEPEN
En toch continu roepen om haar aandacht
#HeyMontellyII
Één keer trek je de conclusiequote:Op zondag 28 december 2014 14:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil geen relatie met haar, maar wil wel vrienden met haar zijn. Verdomme, kunnen jullie twee het verschil niet zien en lezen
Klopt.quote:Op zondag 28 december 2014 14:28 schreef JanPiraat het volgende:
Één keer trek je de conclusie
Vriendschap is een ilusie
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik hoop dat je het ovet de reis hebt en niet london zelf.
![]()
Het was dus vooral de reis en het feit dat wij onderweg zo'n shit weer hadden. Misschien dat het wat had uitgemaakt als we in de lente/zomer waren gegaan (ook ivm met daglicht enzo), maar overall vond ik de reis te vermoeiend om het nogmaals over te doen. Hoe goedkoop het ook mag zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet morgen werken en heb vroege dus ik probeer mijzelf nu te dwingen om niet te slapen en een paar uur op te blijven. Maar ik kan ieder moment omvallen.![]()
Ik denk zij niet met jou bbyquote:Op zondag 28 december 2014 14:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik wil geen relatie met haar, maar wil wel vrienden met haar zijn. Verdomme, kunnen jullie twee het verschil niet zien en lezen
Sorry. Kom goedmaken.quote:Op zondag 28 december 2014 14:57 schreef Crip het volgende:
Is hier ooit een dag zonder discussie/fights?
Met een discussie.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het was dus vooral de reis en het feit dat wij onderweg zo'n shit weer hadden. Misschien dat het wat had uitgemaakt als we in de lente/zomer waren gegaan (ook ivm met daglicht enzo), maar overall vond ik de reis te vermoeiend om het nogmaals over te doen. Hoe goedkoop het ook mag zijn.
Ik zal mijn dag vertellen:Kut man. Gaat het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet morgen werken en heb vroege dus ik probeer mijzelf nu te dwingen om niet te slapen en een paar uur op te blijven. Maar ik kan ieder moment omvallen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Niet zo doen tegen de enige user die gereageerd heeft op jouw reisverhaalquote:Op zondag 28 december 2014 15:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh ja, waarom zou het niet gaan? Alleen moe.
Aklimda had ik gereageerd.. uit jouw verhaal begrijp ik iig dat ik niet in de wintermaanden moet gaanquote:Op zondag 28 december 2014 15:07 schreef Landysh het volgende:
So ik type hier een verhaal van 30 min. en jullie negeren. Had ik jullie maar gewoon laten gaan. Deel nooit meer mijn reisverhalen.
Sorry. Je vroeg niet eens hoe het was en toch reageer je. Zo lief.quote:Op zondag 28 december 2014 15:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet zo doen tegen de enige user die gereageerd heeft op jouw reisverhaal![]()
Maar busreizen zijn kut. Ging een keer met de bus naar een stad in het buitenland (de stad in kwestie is privé) en had zware rugpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |