Als je Vredenburg richting Janskerkhof afloopt, kom je ergens een Italiaan tegen. Daar kun je best goed eten. Ik weet alleen niet zeker of de Italiaan voorbij Janskerkhof lag of ervoor.quote:Op zondag 28 december 2014 11:10 schreef Stimorol- het volgende:
Kennen jullie een leuk plekje om te eten in Utrecht?
Vredenburg? Ne diyon yaaaaa.... adres verquote:Op zondag 28 december 2014 11:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je Vredenburg richting Janskerkhof afloopt, kom je ergens een Italiaan tegen. Daar kun je best goed eten. Ik weet alleen niet zeker of de Italiaan voorbij Janskerkhof lag of ervoor.
Je hebt ook tegenover de Italiaan een ijssalon. Niet dat ze met deze weer open zullen zijn
Vredenburg is de straat van Utrecht, die moet je gewoon kennen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vredenburg? Ne diyon yaaaaa.... adres ver
quote:Op zondag 28 december 2014 11:27 schreef Stimorol- het volgende:
Vredenburg? Ne diyon yaaaaa.... adres ver
Ik kom nooit in Utrecht. Neyse, ik google wel naar een eetplek.quote:Op zondag 28 december 2014 11:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vredenburg is de straat van Utrecht, die moet je gewoon kennen.
Alle wegen gaan naar Utrecht. Geen mens die dat kan ontkennenquote:Op zondag 28 december 2014 11:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Utrecht. Neyse, ik google wel naar een eetplek.
plaats 4 is zo'n zielig plekje, alsof iemand dat ooit nog weet!quote:Op zondag 28 december 2014 11:14 schreef Deuce92 het volgende:
Mijn grootste fans zijn Weissman en Montelly, gevolgd door skkltje Crip.
http://www.thuisserver.ne(...)2zgdjb&tab=tab_table
quote:Op zondag 28 december 2014 11:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alle wegen gaan naar Utrecht. Geen mens die dat kan ontkennen
Haha skkltjequote:Op zondag 28 december 2014 11:14 schreef Deuce92 het volgende:
Mijn grootste fans zijn Weissman en Montelly, gevolgd door skkltje Crip.
http://www.thuisserver.ne(...)2zgdjb&tab=tab_table
O, ze hebben een leuke menukaart. Jammer dat meeste niet halal isquote:
Ik eet standaard vis of vegetarisch buiten de deur. Was erg lekker toen ik daar was vorig jaar! En gezellig.quote:Op zondag 28 december 2014 11:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, ze hebben een leuke menukaart. Jammer dat meeste niet halal is
Dan moet je het nog een keer doen, maar dan dit keer met mij erbijquote:Op zondag 28 december 2014 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik eet standaard vis of vegetarisch buiten de deur. Was erg lekker toen ik daar was vorig jaar! En gezellig.
Grapjassss.quote:Op zondag 28 december 2014 11:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan moet je het nog een keer doen, maar dan dit keer met mij erbij
En anders gewoon even langs de grachten lopen, zoveel dingetjes daar.quote:
Of dat, jaquote:Op zondag 28 december 2014 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Grapjassss.
[..]
En anders gewoon even langs de grachten lopen, zoveel dingetjes daar.
watquote:Op zondag 28 december 2014 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beach im heartbroken door jou wat moet je
haha ga je cosplayen als Pikachu zekerquote:Op zondag 28 december 2014 12:09 schreef Crip het volgende:
Ik ga mijn vakantie naar Japan plannen en uitstippen ik moet er 1x in me leven zijn geweest.
Nee als the Pirate king.quote:Op zondag 28 december 2014 12:10 schreef Beach het volgende:
[..]
haha ga je cosplayen als Pikachu zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |