Mooi liedje is dat ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De kenners weten wel dat dat Paul de Leeuw is
Ik schenk net nog een glaasje inquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat inderdaad....
Mooi moment om te gaan slapen.
Vind je dat echt een mooi nummer? Ik vind dat hij zoveel andere mooiere nummers heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
truste dan maarquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat inderdaad....
Mooi moment om te gaan slapen.
Nee joh, ik kots op Paul. Ik stemde uiteraard op Jim Crocequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind je dat echt een mooi nummer? Ik vind dat hij zoveel andere mooiere nummers heeft gemaakt.
De band kan me echt heel weinig boeien eigenlijk. Alleen de Immortal-like gimmick kan me enigszins bekorenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ken het KISS repertoire wel dromen, heb ze heel vaak live gezien.
Shock Me lijkt er qua titel op, stukken beter ook. Ace was cool...
Ik heb een Euromast en Kopa Koopavond bjvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vind je dat echt een mooi nummer? Ik vind dat hij zoveel andere mooiere nummers heeft gemaakt.
Ik ondervind van allebei weinig... Fun.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het andere nummer van Fun. beter. We are young was dat volgens mij.
Nog even de moed verzamelen om onder mijn warme fleecedeken te komen en naar de koude slaapkamer te gaan.quote:
*toch kenner isquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee joh, ik kots op Paul. Ik stemde uiteraard op Jim Croce
Wat is er met dat moment dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:54 schreef Zaktabak het volgende:
Even offtopic hoor, maar heb dit moment vorige week trouwens helemaal gemist.
[ afbeelding ]
Was de B-kant van de eerste single die ik ooit kochtquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed besluit. Ik ga dan ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga na de Kinks richting bed, heb ik net besloten
Nee joh die niet. Maar jij kent ze wel...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb een Euromast en Kopa Koopavond bjvoorbeeld
En Giddy Up Go
Leuk, die vergelijking...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De band kan me echt heel weinig boeien eigenlijk. Alleen de Immortal-like gimmick kan me enigszins bekoren
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:57 schreef tong80 het volgende:
Trusten....tot morgen.
1202 Mannenharten Blof & Nielson 2013.......Doe ze de groeten van Tong.
Die is eruit gevallen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het andere nummer van Fun. beter. We are young was dat volgens mij.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee joh, ik kots op Paul. Ik stemde uiteraard op Jim Croce
Ik weet dat t hoog staat in de DELA top 50, maar ik ken 'm nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee joh die niet. Maar jij kent ze wel...
Ik vind "de steen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |