Past ze ook beter dan die vrolijkheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was het 3e nummer met Kate Pierson, maar dan een heel donker nummer.
Je hoeft mij niks te leren over R.E.M.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mani heeft nog een hoop te leren.
Ik waag nog wel een keer een nieuwe pogingquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel jammer... Zou wel tof zijn als het zou lukken.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zit nog ingepakt en weet nog niet of ik 'm ga openen
Ohja, dan zaten er ook geen leuke dames in de clip..quote:
Niet dat Paul Young een leuke dame isquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, dan zaten er ook geen leuke dames in de clip..
Er zou toch wel apparatuur zijn om dat te kunnen fixen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik waag nog wel een keer een nieuwe poging
En anders bewaar ik ze maar, want ze doen het nog steeds
Ik kreeg 'm per ongeluk (denk ik) opgestuurd. Dus wellicht gaat ie weer terugquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]waarom niet?
Het lijkt me wel tof, maar aan de andere kant: ik kijk bijna nooit muziekdvd's. Ik heb zelfs de documentaire van Bob Marley nog steeds liggen om te kijken.
Per ongeluk? Dat zijn wel leuke onverwachte cadeautjes toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm per ongeluk (denk ik) opgestuurd. Dus wellicht gaat ie weer terug
Mwah, als je Shiny Happy hun beste nummer vindt denk ik dat wel. Ik snap best dat je het leuk kunt vinden maar ze hebben technisch zoveel interessanter... E-Bow the Letter, Pilgrimage, What's the Frequency Kenneth alquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks te leren over R.E.M.
Welke heb je liever danquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind deze versie trouwens vreselijk.
Ja dat mag jij vinden, bijzonder hè?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, als je Shiny Happy hun beste nummer vindt denk ik dat wel. Ik snap best dat je het leuk kunt vinden maar ze hebben technisch zoveel interessanter... E-Bow the Letter, Pilgrimage, What's the Frequency Kenneth al
Ik heb daarvoor een soort walkman (ja, nr. 7 dus eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zou toch wel apparatuur zijn om dat te kunnen fixen?
Maar jij hebt dus ook nog een cassettespeler?
Ach je kunt er zo 30 noemen, maar heeft toch geen zin.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, als je Shiny Happy hun beste nummer vindt denk ik dat wel. Ik snap best dat je het leuk kunt vinden maar ze hebben technisch zoveel interessanter... E-Bow the Letter, Pilgrimage, What's the Frequency Kenneth al
Die met minder dialectquote:
* Diaan73 Eens met Mexicano.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |