Drive vond ik wel lekker, en The Sidewinder ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb er nog steeds geen problemen mee. Ik vond Drive en The Sindwinder erger
Ik had er niet voor niets 6. Ik heb ze opgebruiktquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, logisch ook wel.
Ik mocht niet fietsen met muziek op. Vonden mijn ouders gevaarlijk. En als ik muziek wilde horen, ging ik op mijn slaapkamer zitten.
Ze vinden het nog steeds niet fijn dat ik met muziek op fiets. Ik kom Lennon vaak ophalen met de fiets en heb dan muziek in mijn oren.
quote:
Ik kan er geen 1 opnoemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]Ik kan zo 30 nummers opnoemen die beter zijn..
De eerste gaat maar door, de 2e heeft een onmogelijk refreinquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drive vond ik wel lekker, en The Sidewinder ook.
Ja, kan ook niet anders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er niet voor niets 6. Ik heb ze opgebruikt
Heb ook nog steeds zo'n 100 cassettebandjes liggen
Ik heb hier een DVD pakket liggen; REMTVquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kutnummer van een geweldige band.
Ik in Ierlandquote:
Ik heb alles wat ze gemaakt hebben en weet dus wel waar ik over praat.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hier een DVD pakket liggen; REMTV
Mee bekend?
Ook Fretless?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb alles wat ze gemaakt hebben en weet dus wel waar ik over praat.
Toevallig een paar weken terug een eerste poging gedaan er een paar om te zetten naar MP3, maar bij de meeste komt er iets teveel ruis meequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, kan ook niet anders.
Doe je daar nog wat mee? Of liggen ze gewoon te liggen?
Ik heb lang niet alles van ze, maar wel veelquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja zo mag jij ook je mening hebben. Iedereen in Nederland mag gek genoeg een mening hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow dat is wel jammer... Zou wel tof zijn als het zou lukken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Toevallig een paar weken terug een eerste poging gedaan er een paar om te zetten naar MP3, maar bij de meeste komt er iets teveel ruis mee
Ja volgens mij wel.quote:
Idd... een schande is het!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja zo mag jij ook je mening hebben. Iedereen in Nederland mag gek genoeg een mening hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |