Ow pardon me dat ik ook een keer iets verkeerd omschrijf.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wat aan je vraagstelling doen, dan.
Ik welquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
Ik lig dan ook niet naakt op de bank Sammie.
Slaap jij geheel naakt? Ook in de winter? Ik vind dat echt way too cold. Maarja, ik ben dan ook een koukleumquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik kan hier moeilijk naakt op de bank gaan liggen.
Naaktslapersquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaap jij geheel naakt? Ook in de winter? Ik vind dat echt way too cold. Maarja, ik ben dan ook een koukleum
Daar hebben ze iets op gevonden. Dat heet een dekbed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaap jij geheel naakt? Ook in de winter? Ik vind dat echt way too cold. Maarja, ik ben dan ook een koukleum
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
Ik lig dan ook niet naakt op de bank Sammie.
Ja, altijd. Ik kan niet goed tegen kleding in bed. Daarnaast ben ik een kachelquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit, maar mijn balkon is gedeeld met mijn huisgenoot.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik welGordijnen open en zo.
Nee anders had ik je wel zien liggen hier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Ja, altijd. Ik kan niet goed tegen kleding in bed. Daarnaast ben ik een kachel.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee anders had ik je wel zien liggen hier.
Dat zijn de sappige verhalen die we graag horen. Kan ik weer lucide dromen over hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit, maar mijn balkon is gedeeld met mijn huisgenoot.
En ik weiger kleren aan te trekken of gordijnen dicht te doen als ik net uit de douche kom of wakker word.
Het is niet zo sappig hoor, hij komt toch niet buiten met dit weer hoop ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zijn de sappige verhalen die we graag horen. Kan ik weer lucide dromen over hebben
Jullie zijn voyeurs en bespieden elkaar graag naakt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zo sappig hoor, hij komt toch niet buiten met dit weer hoop ik.
Bovendien was het schotje weghalen tussen onze balkons een bewuste keuze
Het was handig voor barbecuen, en heel misschien een beetje datquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie zijn voyeurs en bespieden elkaar graag naakt?
Ain't we allquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie zijn voyeurs en bespieden elkaar graag naakt?
Ik word liever niet bespied nee.quote:
Even een fapje doen. BBQquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was handig voor barbecuen, en heel misschien een beetje dat
O daar fap je wel op, maar als ik je mijn naaktfoto stuur ho maar!quote:
Als jij het niet ziet doet hij dat misschien stiekem toch welquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:48 schreef aeque het volgende:
[..]
O daar fap je wel op, maar als ik je mijn naaktfoto stuur ho maar!
Dat weet ik, moet je ook steeds van mijn balkon afjagen.quote:
Hij zegt van niet. Art houdt niet meer van me.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij het niet ziet doet hij dat misschien stiekem toch wel
Beetje hard to get spelen die jongen he. Hoe durft hij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik, moet je ook steeds van mijn balkon afjagen.
[..]
Hij zegt van niet. Art houdt niet meer van me.
Ik ben niet exhibitionistisch, ik ken gewoon weinig schaamtequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
Ik hou er wel van om te kijkenEn ben klein beetje exhibitionistisch aangelegd. Maar liever ben ik weer wat strakker
Ik dacht dat je me graag naakt zag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik, moet je ook steeds van mijn balkon afjagen.
[..]
Hij zegt van niet. Art houdt niet meer van me.
Dat dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet exhibitionistisch, ik ken gewoon weinig schaamte
De schoft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje hard to get spelen die jongen he. Hoe durft hij.
Mja, misschien is dat het ook welquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij begon ineens voor me te strippen, ik had weinig keus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me graag naakt zag.
My bad.
Volgens mij gaat dat een beetje hand in hand?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
That sounds like mequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje hard to get spelen die jongen he. Hoe durft hij.
Niet per se, ik zie naaktheid niet direct als iets spannends.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat een beetje hand in hand?
Nou sorry hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij begon ineens voor me te strippen, ik had weinig keus.
Ik kan dat wel waarderen jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.
Doe ik voortaan wel voor andere die het wel kunnen waarderen.
Zoals Art.
Daar heb je wel een punt jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet per se, ik zie naaktheid niet direct als iets spannends.
Alleen in een seksuele setting.
Ik zeg nergens dat ik het niet waardeer. Ik werd alleen overdonderd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.
Zoals Art.
Of ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.
Zoals Art.
Is dat de definitie, ja? Even opschrijven.quote:
Liefde is.... voor elkaar strippen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat de definitie, ja? Even opschrijven.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Liefde is.... voor elkaar strippen.
Ahwquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weer die voorkeursbehandelingen voor sommigenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:00 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb liefde voor jullie allemaal
Voor sommige wel net wat meer als voor andere.
Discriminatie viert hoogtij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weer die voorkeursbehandelingen voor sommigen.
Deze jat ik evenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Liefde is je een kater drinken omwille van een poes
Klote. En nu?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn bril is weer achter mijn bed gevallen.![]()
![]()
Ik wilde het nog niet niet zo hard zeggen.quote:
Nu weet je wel waar je moet zoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn bril is weer achter mijn bed gevallen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weer die voorkeursbehandelingen voor sommigen.
Wachten tot morgen. Reserve bril opdoen, bed wat verschuiven en grabbelen.quote:
Gelukkig ben ik nu niet stomdronken neequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu weet je wel waar je moet zoeken.
Ach, jij doet 't beter dan ik. Ik heb echt geen liefde voor iedereenquote:
Liefde is je partner je laatste hapje eten voeren ook al is het je favoriet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja gouwe ouwe dat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Liefde is je partner je laatste hapje eten voeren ook al is het je favoriet.
Nee, mijn eten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen liefde voor iedereen.
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik eigenlijk voor niemand.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet voor iedereen.
Maar in dit topic zijn er niet echt mensen die ik niet mag.
Wie zegt dat dat niet juist beter is?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij doet 't beter dan ik. Ik heb echt geen liefde voor iedereen.
:$quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij doet 't beter dan ik. Ik heb echt geen liefde voor iedereen.
Goed punt, goed punt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet juist beter is?
Voor jou welquote:
Nee, dat zou zonde zijn. Ik proef er toch niks van.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil mijn laatste chocolaatje he?
Heb je al een roze fleecedeken?quote:
Nou danquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zou zonde zijn. Ik proef er toch niks van.
Wat? Ik mag het toch wel weer jammer vindenquote:
i dont know :$quote:
Hoe ga ik dat versturen zonder adres.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
i dont know :$
morgen maar even post kijken dan
Ja nou, ik zou ook best mijn laatste eten met je delen maar dat kan ik hier niet zeggen want dat is slecht voor mijn imagoquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Ik mag het toch wel weer jammer vinden.
Dit is ook mijn toekomstdoelquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb altijd liefde over, toen ben ik maar een kattenvrouwtje geworden
Weet je dat ik niet eens weet hoe ik die aanzet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Onlogisch, ik kan niet reageren in je fobo. Vuige lurkert.
Oh dat verrekte imago.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nou, ik zou ook best mijn laatste eten met je delen maar dat kan ik hier niet zeggen want dat is slecht voor mijn imago
Oh, jij FOK!t daadwerkelijk op zolderquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het koud. Ik heb op zolder maar 1 radiator aan 1 kant. Ik moet nog een 2e kopen voor de andere kant
Een echte fokker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb het koud. Ik heb op zolder maar 1 radiator aan 1 kant. Ik moet nog een 2e kopen voor de andere kant
Oh, dat geloof ik. Ik weet dat ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je dat ik niet eens weet hoe ik die aanzet?
Ho foutje :$quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe ga ik dat versturen zonder adres.Maar wou het even weten zodat ik je er alsnog een kan geven.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat verrekte imago.
[..]
Oh, jij FOK!t daadwerkelijk op zolder?
Voor je het weet staan we weer in allerlei lijstjes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat verrekte imago.
[..]
Oh, jij FOK!t daadwerkelijk op zolder?
Oh god, pas maar op dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor je het weet staan we weer in allerlei lijstjes.
Nee op de bankquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh god, pas maar op dan.
Je ligt niet toevallig in m'n bosjes, hè?
Allerlei lijstjes?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor je het weet staan we weer in allerlei lijstjes.
Op mijn bank? Dat is wel heel creepy, hoor.quote:
Ik dacht dat er maar 2 waren.quote:
Ik lig niet naakt hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mijn bank? Dat is wel heel creepy, hoor.
Ik ben goed met dieren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe ben je langs de ganzen gekomen?
Iemand moet toch het voorbeeld van een echte fokker zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pro, dit,quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand moet toch het voorbeeld van een echte fokker zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
De wijn die op het aanrecht staat, graag.quote:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van zijn zolder, uiteraard, bedoel je toch?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wijn die op het aanrecht staat, graag.
[..]
Natuurlijk niet.
Oke. Breng de fles wel mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wijn die op het aanrecht staat, graag.
[..]
Natuurlijk niet.
Sammz geilt op peners die tegen een baarmoeder aankunnen stoten gok ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van zijn zolder, uiteraard, bedoel je toch?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb altijd liefde over, toen ben ik maar een kattenvrouwtje geworden
Ik krijg altijd de kriebels van dat soort foto's.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toekomstige familie foto![]()
Disneyquote:
Die ziet er best gelukkig uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:17 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toekomstige familie foto![]()
Nee, geen flauw ideequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar geen idee hoe je je fobo openzet?
Ik heb ze allemaal op de harde schijf staan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van dat soort foto's.
[..]
Disney.
Waarschijnlijk ergens linksboven als je naar het fobogedeelte gaat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Booohquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op de harde schijf staan.
Naar fotoboek gaan en dan linksboven 'profiel aanpassen'.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Best wel eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die ziet er best gelukkig uit.
Hoarders ftwquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:22 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk, maar meestal zijn het van die vrouwen die de katten gewoon laat verwaarlozen, zoals ze gewoon letterlijk in hun eigen stront laten leven. Echt kansloos.
Blijft leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh.
Ik heb ze allemaal op videoband. En op dvd. Maar ze staan in Enschede.
Ik huil nog steeds als Mufasa doodgaat en Bambi's moeder wordt neergeschotenquote:
Ik krijg er ook rillingen vanquote:
En dat geeft niksquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik huil nog steeds als Mufasa doodgaat en Bambi's moeder wordt neergeschoten.
Begin er gewoon niet aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:23 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik krijg er ook rillingen van. Probeer dan dit soort shit te managen als je er eenmaal aan begint.
Ik schaam me er ook niet voor. Niet echtquote:
Watquote:
En als je doodgaat, vreten ze je opquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Dqod het volgende:
Ik zou heel goed voor mijn 72,8 katten (waarvan 1 tsjernobylkat met 1 poot en 28 ogen) zorgen
Dat gun ik ze. Dan ben ik voor altijd een met mijn katten :$quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als je doodgaat, vreten ze je op.
Jij hebt gewoon genoeg liefde te geven daarvoor, jij mag datquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:24 schreef Dqod het volgende:
Ik zou heel goed voor mijn 72,8 katten (waarvan 1 tsjernobylkat met 1 poot en 28 ogen) zorgen
Gadverquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gun ik ze. Dan ben ik voor altijd een met mijn katten :$
Klinkt best wel morbidequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gun ik ze. Dan ben ik voor altijd een met mijn katten :$
Wat dan wel weer mooi is. Morbide is goed.quote:
Het heeft iets romantisch.quote:
Klinkt als een slechte zombie/vampier filmquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft iets romantisch.
Degenen waar je het meest van hebt gehouden die voor het laatst van je genieten tijdens een feestelijk banket.
Beetje zoals de as oproken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Degenen waar je het meest van hebt gehouden die voor het laatst van je genieten tijdens een feestelijk banket.
U kuntquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Samzz het volgende:
IK WEET HET! Naar fobo gaan en dan op het papiertje met podloodje klikken en dan Fokkers mogen niet in mijn fobo reageren uitvinken.
Dat ja. Toch beter dan in een kistje liggen en je laten opeten door willekeurige ondergrondse levensvormen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje zoals de as oproken.
Maar dan anders.
Jij doorgrondt mijn gedachtenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat moois hebben. Circle of life en alles.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ja. Toch beter dan in een kistje liggen en je laten opeten door willekeurige ondergrondse levensvormen.
De Outlawz hebben een gedeelte van de as van Pac opgerookt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ja. Toch beter dan in een kistje liggen en je laten opeten door willekeurige ondergrondse levensvormen.
Maar eten? I pass on the kuru diseasequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar als je dat toch ook kunt hebben met je 72 katten die je hebt liefgehad, voor welke optie moet je dan kiezen? :$quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat moois hebben. Circle of life en alles.
Jij bent geen maagdquote:
Ja, maar ik reageer tenminstequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:32 schreef onlogisch het volgende:
Trouwens, over lurken gesproken...
Laatste voyeur(s) Samzz
Samzz
Samzz
Samzz
Dan leef je een klein beetje voort in je katten. Heeft wel wat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar als je dat toch ook kunt hebben met je 72 katten die je hebt liefgehad, voor welke optie moet je dan kiezen? :$
Ik wil in een subductiezone terecht komen en als diamant vanuit de D``-laag terugkeren naar het oppervlak.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan leef je een klein beetje voort in je katten. Heeft wel wat.
Ik zou liever zo'n pakketje worden waar een boom uitgroeit.
Kan datquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan leef je een klein beetje voort in je katten. Heeft wel wat.
Ik zou liever zo'n pakketje worden waar een boom uitgroeit.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik er niet tegen kan dat ik mijn vriendin pas donderdag weer zie.
[..]
[..]
Ja man echt super leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch heerlijk man. Even je handen vrij.
Ja echt super gelukkig,quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon. Ik ben op je aan het haten omdat je een gelukkige puber bent.
Wat dacht jij dan?
Haha, godver. Want ben je toch ook een nerdquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil in een subductiezone terecht komen en als diamant vanuit de D``-laag terugkeren naar het oppervlak.
Heb ik wel eens wat over gelezen, ja. Dat je een soort van compost wordt bij een zaadje of iets.quote:
Contradictio in terminisquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon. Ik ben op je aan het haten omdat je een gelukkige puber bent.
Wat dacht jij dan?
Kalverliefde, wat schattig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bedankt dat je het voor me opneemt.quote:
Awesome! Nuttig zijn na je doodquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, godver. Want ben je toch ook een nerd
[..]
Heb ik wel eens wat over gelezen, ja. Dat je een soort van compost wordt bij een zaadje of iets.
Volgend jaar pas?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als PUA en professioneel choker word ik nooit verliefd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
Kom op mensen doe eens lief.
Wij zijn ook verliefd geweest als puber.
Ik dan niet, maar jullie vast wel.
Ik kan je nu alvast vertellen dat het (ooit, waarschijnlijk redelijk snel) uitgaat. Dus. Fijne avond en geniet nog van je vriendin zo lang het kan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ach man, hou je mond als je het toch niet wil begrijpen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgend jaar pas?
Ga ergens anders 15 zijn man
Verbitterde oude manquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan je nu alvast vertellen dat het (ooit, waarschijnlijk redelijk snel) uitgaat. Dus. Fijne avond en geniet nog van je vriendin zo lang het kan.
Gemeenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan je nu alvast vertellen dat het (ooit, waarschijnlijk redelijk snel) uitgaat. Dus. Fijne avond en geniet nog van je vriendin zo lang het kan.
Hier, om je op te vrolijkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bedankt dat je het voor me opneemt.
Maar hoeft niet. Ben toch al weg.
Zure mensen hier.
Artquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom quote je mij?quote:
Op die leeftijd overdrijf je dat soort dingen, dat is normaal. Maar het is ook natuurlijk dat je daar in gecorrigeerd wordt en je uiteindelijk wel normaal kan doen binnen een relatie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
Deze posts moet je gewoon nog eens lezen over een jaar of 5, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ach man, hou je mond als je het toch niet wil begrijpen.
Kloptquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ach man, hou je mond als je het toch niet wil begrijpen.
Ach laat die jongen lekker verliefd zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op die leeftijd overdrijf je dat soort dingen, dat is normaal. Maar het is ook natuurlijk dat je daar in gecorrigeerd wordt en je uiteindelijk wel normaal kan doen binnen een relatie.
Je snapt het niet eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op die leeftijd overdrijf je dat soort dingen, dat is normaal. Maar het is ook natuurlijk dat je daar in gecorrigeerd wordt en je uiteindelijk wel normaal kan doen binnen een relatie.
quote:
Ik zit 5 jaar op FOK!, mijn pohi kent pieken en diepe dalenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Deze posts moet je gewoon nog eens lezen over een jaar of 5, gewoon omdat het kan.
Ik was toen niet bezig met verliefd zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kloptleukste wat er is, een vriendinnetje op die leeftijd!
Ja herkenbaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit 5 jaar op FOK!, mijn pohi kent pieken en diepe dalen
Natuurlijk wel. Je bent verliefd en je wil aan haar onvolgroeide tetjes zitten. Dat had ik ook toen (ja, ik heb meerdere relaties gehad, je verwacht het niet)quote:
Nee. Lul niet als je nergens van af weet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Je bent verliefd en je wil aan haar onvolgroeide tetjes zitten. Dat had ik ook toen (ja, ik heb meerdere relaties gehad, je verwacht het niet)
Wij allemaal. En stiekem zijn we gewoon jaloersquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is een grapjeik snap Fylax wel
Wacht maar tot je je achterliggende motieven hebt doorgrondquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Lul niet als je nergens van af weet.
JE SNAPT NIET HOE IK ME VOOOEEEEELLLLLLLLLLquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Lul niet als je nergens van af weet.
Wij huilen onszelf weer in slaap vannachtquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij allemaal. En stiekem zijn we gewoon jaloers.
Have you ever really loved a womanquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup.
Doe eens een nieuwe nummer. Hij's afgelopen.
Ga WoW spelen ofzo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Fylax het volgende:
Het gaat er gewoon om dat op afspreken met mijn vriendin na ik geen bezigheid heb. Geen vrienden die mij vragen om ergens heen te gaan etc. Dus als ik 16 dagen vakantie heb, en maar 1/2 dagen heb afgesproken met m'n vriendin word ik gek ja.
Heeft niets te maken dat ik aan ''haar onvolgroeide tetjes wil zitten''
Zo.
Vraag hun dan mee. Opgelost.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Fylax het volgende:
Het gaat er gewoon om dat op afspreken met mijn vriendin na ik geen bezigheid heb. Geen vrienden die mij vragen om ergens heen te gaan etc. Dus als ik 16 dagen vakantie heb, en maar 1/2 dagen heb afgesproken met m'n vriendin word ik gek ja.
Zo.
Zoek een sociaal leven. Hoef je ook niet zo aan je vriendin te hangen en is de kans kleiner dat ze het aan 't eind van de vakantie uitmaakt omdat je haar smoort in aandacht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Fylax het volgende:
Zo.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Have you ever really loved a woman.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag hun dan mee. Opgelost.
quote:
Haha, Fylax heeft geen vrienden! Wat zal hij eenzaam zijn als zijn vriendin hem verlaat voor iemand die meer volwassen isquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Fylax het volgende:
Zo.
Ik ook niet. Maar het klinkt lekker dramatisch.quote:
En dit. Een relatie is een extraatje voor je leven, niet het missende puzzelstukjequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoek een sociaal leven. Hoef je ook niet zo aan je vriendin te hangen en is de kans kleiner dat ze het aan 't eind van de vakantie uitmaakt omdat je haar smoort in aandacht.
Doe eens normaal, sukkeltje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, Fylax heeft geen vrienden! Wat zal hij eenzaam zijn als zijn vriendin hem verlaat voor iemand die meer volwassen is![]()
Dramaqueenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het klinkt lekker dramatisch.
Doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk het niet.
Maar ik ga 'm even opzoeken.
Oh, was hij het waar die meid het de hele tijd over had... Ze is net weg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, Fylax heeft geen vrienden! Wat zal hij eenzaam zijn als zijn vriendin hem verlaat voor iemand die meer volwassen is![]()
Als je een vriendin kan krijgen, kan je ook vrienden krijgen. Je zal echt niet geen contacten hebben. Investeer in de contacten die je hebt.quote:
Ik welquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was toen niet bezig met verliefd zijn.
Hij heeft tenminste een vriendin.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoek een hobby en mensen die die hobby ook hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja zo was ik ook ooit
Zoek of vrienden, of een hobby.
Hey, niet zo snel dame. Deze is nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doen. Of... Everything I do, I do it for you
. Of of of! Euh.
Vieze pedo!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, was hij het waar die meid het de hele tijd over had... Ze is net weg.
ZE ZEI DAT ZE 18 WAS!quote:
Hij een vriendin en seks. Soort van. Weet ik eigenlijk nietquote:
Minecraftquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij een vriendin en seks. Soort van. Weet ik eigenlijk niet. Wat doe je tegenwoordig op je 15e
?
Het is zaterdagavond.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:48 schreef aeque het volgende:
Heerlijk hoe jullie door kunnen gaan over iets totaal nutteloos...
Hoe oud was jij ook al weer?quote:
Oh of Total eclipse of the heartquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey, niet zo snel dame. Deze is nog niet afgelopen
Ja, ik ken alleen niemand die zweedse raadsels leuk vind dus ik zal eeuwig alleen zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoek een hobby en mensen die die hobby ook hebben.
Die is wel ok ja. Die ga ik zo zetten. Brul je mee?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh of Total eclipse of the heart.
Zeiknummerquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh of Total eclipse of the heart.
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is wel ok ja. Die ga ik zo zetten. Brul je mee?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij een vriendin en seks. Soort van. Weet ik eigenlijk niet. Wat doe je tegenwoordig op je 15e
?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:44 schreef Fylax het volgende:
aan ''haar onvolgroeide tetjes zitten''
Zweedse dames vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik ken alleen niemand die zweedse raadsels leuk vind dus ik zal eeuwig alleen zijn
Oh Roy. Het gaat niet werken tussen ons. Ik zie het al.quote:
En aan hoeveel tietjes zit jij momenteelquote:
Te oud.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook al weer?
Je andere suggesties vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh Roy. Het gaat niet werken tussen ons. Ik zie het al.
Seks op je 15e kan, maar meestal niet binnen de eerste maand van een relatie. Ik moest toen 3 maanden wachtenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
?
Arme Artquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef artelligence het volgende:
Godverdomme. Een of andere mongool steekt vuurwerk af. Ik schrik me halfdood
Sterkte de komende week danquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef artelligence het volgende:
Godverdomme. Een of andere mongool steekt vuurwerk af. Ik schrik me halfdood
Maar om nu een 15 jarige gozertje finaal af te branden. Triestheid alom...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond.
We zitten op Fok!.
In een SC.
Go figure.
Geen, zo interessant zijn die vethompen toch niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
En aan hoeveel tietjes zit jij momenteel?
Zo kut dat dat niet meer bestaat hequote:
Deze reacties roept hij overal op waar hij post.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar om nu een 15 jarige gozertje finaal af te branden. Triestheid alom...
Dit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar om nu een 15 jarige gozertje finaal af te branden. Triestheid alom...
JNGquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet weten dat dat forum gesloten is.
Toen was ik al wel geregistreerd maar niet actief. Echt jammer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JNG
Goede tijden, leuke relletjes veroorzaakt
Iets zegt me dat fylax in een of andere taal "schreeuw om aandacht" betekentquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze reacties roept hij overal op waar hij post.
Dat kan geen toeval meer zijn.
Nou, nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat fylax in een of andere taal "schreeuw om aandacht" betekent
Maar mijn appartement zit niet aan de straatkantquote:
Zou ik dat moeten weten dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet weten dat dat forum gesloten is.
Had gekund, is anderhalf jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou ik dat moeten weten dan?
jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zou ik dat moeten weten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |