Ow pardon me dat ik ook een keer iets verkeerd omschrijf.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wat aan je vraagstelling doen, dan.
Ik welquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
Ik lig dan ook niet naakt op de bank Sammie.
Slaap jij geheel naakt? Ook in de winter? Ik vind dat echt way too cold. Maarja, ik ben dan ook een koukleumquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik kan hier moeilijk naakt op de bank gaan liggen.
Naaktslapersquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaap jij geheel naakt? Ook in de winter? Ik vind dat echt way too cold. Maarja, ik ben dan ook een koukleum
Daar hebben ze iets op gevonden. Dat heet een dekbed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaap jij geheel naakt? Ook in de winter? Ik vind dat echt way too cold. Maarja, ik ben dan ook een koukleum
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
Ik lig dan ook niet naakt op de bank Sammie.
Ja, altijd. Ik kan niet goed tegen kleding in bed. Daarnaast ben ik een kachelquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit, maar mijn balkon is gedeeld met mijn huisgenoot.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik welGordijnen open en zo.
Nee anders had ik je wel zien liggen hier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Ja, altijd. Ik kan niet goed tegen kleding in bed. Daarnaast ben ik een kachel.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee anders had ik je wel zien liggen hier.
Dat zijn de sappige verhalen die we graag horen. Kan ik weer lucide dromen over hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit, maar mijn balkon is gedeeld met mijn huisgenoot.
En ik weiger kleren aan te trekken of gordijnen dicht te doen als ik net uit de douche kom of wakker word.
Het is niet zo sappig hoor, hij komt toch niet buiten met dit weer hoop ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zijn de sappige verhalen die we graag horen. Kan ik weer lucide dromen over hebben
Jullie zijn voyeurs en bespieden elkaar graag naakt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zo sappig hoor, hij komt toch niet buiten met dit weer hoop ik.
Bovendien was het schotje weghalen tussen onze balkons een bewuste keuze
Het was handig voor barbecuen, en heel misschien een beetje datquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie zijn voyeurs en bespieden elkaar graag naakt?
Ain't we allquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Jullie zijn voyeurs en bespieden elkaar graag naakt?
Ik word liever niet bespied nee.quote:
Even een fapje doen. BBQquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was handig voor barbecuen, en heel misschien een beetje dat
O daar fap je wel op, maar als ik je mijn naaktfoto stuur ho maar!quote:
Als jij het niet ziet doet hij dat misschien stiekem toch welquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:48 schreef aeque het volgende:
[..]
O daar fap je wel op, maar als ik je mijn naaktfoto stuur ho maar!
Dat weet ik, moet je ook steeds van mijn balkon afjagen.quote:
Hij zegt van niet. Art houdt niet meer van me.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij het niet ziet doet hij dat misschien stiekem toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |