SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wow dit nummer is wel echt heel gay.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Origineel, Tom Jones, bla bla.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Lekker bekken hierop joh.
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Die ingezonden foto's ook altijd
Pussy Controlquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ich bin wie du, wir sind wie Sand und Meer,
und darum brauch ich dich so sehr.
Ich bin wie du, wir sind wie Tag und Nacht,
füreinander immer nur da, immer nur da.
Und du weißt, dennoch laß ich dir die Freiheit,
weil man sich dann leichter treu bleibt,
ich genauso wie du.
G'rade das, das macht unsr'e Liebe anders,
das macht unsre Liebe so anders,
und ich finde das gut.
Ich bin wie du, ich bin wie du, genau wie du.
Was auch kommt, wir beide werden uns nie trennen,
wir lernen uns nur besser kennen,
ich genauso wie du.
G'rade das macht uns're Liebe anders,
und ich finde das gut.
füreinander immer nur da, immer nur da.Make love, not war ☮![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelfs jij ziet Prince over het hoofd.
Roel van Velzen en ik vinden dit een leuke opmerking.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nu ook op de stream!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
füreinander immer nur da, immer nur da.
Und du weißt, dennoch laß ich dir die Freiheit,
weil man sich dann leichter treu bleibt,
ich genauso wie du.
G'rade das, das macht unsr'e Liebe anders,
und ich finde das gut.
Ich bin wie du, ich bin wie du, genau wie du.
Was auch kommt, wir beide werden uns nie trennen,
wir lernen uns nur besser kennen,
ich genauso wie du.
G'rade das macht uns're Liebe anders,
und ich finde das gut.
füreinander immer nur da, immer nur da.![]()
![]()
Volume op 10!![]()
ICH BIN WIE DU[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ich bin wie du, ich bin wie du, genau wie du.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
JAAAAAAAAAAAAAAAA !
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ahhhhahahhhhhha!!!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ich finde das guuuuuuuuuuuut!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Komt zelden voor dat een nummer wat eigenlijk zo fout is als wat zo massaal wordt toegejuicht!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Zo'n blik in het top 2000 café doet maar weer blijken dat in Nederland na een bepaalde leeftijd de vrouwen op hun mannen gaan lijken.![]()
Ik vraag me dan wel altijd af wie hierop stemt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Cee het volgende:
Zo'n blik in het top 2000 café doet maar weer blijken dat in Nederland na een bepaalde leeftijd de vrouwen op hun mannen gaan lijken.
Ik geloof niet dat er iets is dat fouter is dan dit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef peaceman het volgende:
Komt zelden voor dat een nummer wat eigenlijk zo fout is als wat zo massaal wordt toegejuicht!![]()
![]()
![]()
![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ze moeten toch wat doen...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Cee het volgende:
Zo'n blik in het top 2000 café doet maar weer blijken dat in Nederland na een bepaalde leeftijd de vrouwen op hun mannen gaan lijken.![]()
homeauxquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me dan wel altijd af wie hierop stemt.![]()
De ondergedoken Duitsers na dat conflict in 40-45quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me dan wel altijd af wie hierop stemt.![]()
![]()
goede vraag, maar eigenlijk moeten we massaal op deze gaan stemmen volgend jaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me dan wel altijd af wie hierop stemt.
ik geloof dat niet...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er iets is dat fouter is dan dit.![]()
Daar had Ronald Goedemondt gisteren een leuk stukje overquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
![]()
Dit is gewoon übergeil!quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Arth_NL het volgende:
Zo laag. Hoe kan iemand dit nu niet leuk vinden?![]()
![]()
Wat een baas is dat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar had Ronald Goedemondt gisteren een leuk stukje over![]()
Waarom niet, staat eigenlijk wel in mn disco top 5quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
goede vraag, maar eigenlijk moeten we massaal op deze gaan stemmen volgend jaarWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ga het op mijn lijstje zetten voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
goede vraag, maar eigenlijk moeten we massaal op deze gaan stemmen volgend jaarOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar had Ronald Goedemondt gisteren een leuk stukje over
Kapsel! Lekker kort! FRIS! FRIS! NAZI-ROOD!![]()
![]()
Ich Bin Wie Du op 1!quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
goede vraag, maar eigenlijk moeten we massaal op deze gaan stemmen volgend jaar![]()
Ik heb wat losgemaakt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kijk je dartsen Kingstown? Stein slacht MVG!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, maar die is gewoon minder groots.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat soort dagen heeft Joop Braakhekke wel eens... Feel like making lof[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We hebben dadelijk al de BSBquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
![]()
Zouden we het in de top 100 kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom niet, staat eigenlijk wel in mn disco top 5I love music |Ajax forever
MvG is altijd een trage starterquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk je dartsen Kingstown? Stein slacht MVG!![]()
![]()
In de homo 100 welquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zouden we het in de top 100 kunnen krijgen?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Top 500 zou al mooi zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zouden we het in de top 100 kunnen krijgen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Opvallend trouwens dat niemand in dit topic aan het zeuren was op Ich bin wie du.I love music |Ajax forever
Marianne Rosenberg > Sascha Stein.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Kijk je dartsen Kingstown? Stein slacht MVG!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Wat een witlofgrap.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat soort dagen heeft Joop Braakhekke wel eens... Feel like making lofHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:daar heeft het onze hulp niet nodig.
Op Bad Company ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef peaceman het volgende:
Opvallend trouwens dat niemand in dit topic aan het zeuren was op Ich bin wie du.![]()
![]()
Tot over een uurtje ofzo!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
heel fout wordt gewoon gewaardeerdquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef peaceman het volgende:
Opvallend trouwens dat niemand in dit topic aan het zeuren was op Ich bin wie du.
Ze smelten de kazen!![]()
Nummer 12quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]daar heeft het onze hulp niet nodig.
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/353482/de-homo-100-van-2012Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als je het halve oevre van simply red en blof al aan heb moeten horen is ich bin wer du alleen maar verademing.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef peaceman het volgende:
Opvallend trouwens dat niemand in dit topic aan het zeuren was op Ich bin wie du.![]()
Nederlanders stonden ook bovenaan de lijst van jodenverraders bij de Duitsers.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef peaceman het volgende:
Opvallend trouwens dat niemand in dit topic aan het zeuren was op Ich bin wie du.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niets mis met Simply Red.... hè?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het halve oevre van simply red en blof al aan heb moeten horen is ich bin wer du alleen maar verademing.
Make love, not war ☮![]()
Ja, na een tijdje stomp je wel af.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het halve oevre van simply red en blof al aan heb moeten horen is ich bin wer du alleen maar verademing.![]()
![]()
Alles mis met Simply Redquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niets mis met Simply Red.... hè?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nederlanders stonden ook bovenaan de lijst van jodenverraders bij de Duitsers.wat heeft dat in hemelsnaam met ich bin wie du te maken?
Nouja, best veel eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niets mis met Simply Red.... hè?![]()
![]()
Omdat ze van Duitse muziek houden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]wat heeft dat in hemelsnaam met ich bin wie du te maken?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit vind ik het beste nummer van Mylo Xyloto wel. Gaat niet vervelen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik het beste nummer van Mylo Xyloto wel. Gaat niet vervelen![]()
Het verveelde me al na 5 seconden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik het beste nummer van Mylo Xyloto wel. Gaat niet vervelen
Kloptquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is veel meer mis met Coldplay.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niets mis met Simply Red.... hè?quote:God: It's a pity you didn't sign the Smiths, but you were right about Mick Hucknall. His music's rubbish, and he's a ginger.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Niet véél meer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is veel meer mis met Coldplay.![]()
![]()
Mij al toen ik het lijstje van dit uur zagquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het verveelde me al na 5 seconden.![]()
![]()
+100.000quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is veel meer mis met Coldplay.I love music |Ajax forever
LIIIGHT A FIIIIRE A FIRE A SPARK LIGHT A FIRE A FLAME IN MY HEAAAAAARTReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
WE'LL RUN WIIIILLLLEEEEED WE'LL BE GLOOOOWING IN THE DAAAAAAARKReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
+1quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:47 schreef Grutsk het volgende:
Deze is wel ok. Maar had voor mij niet in de top 200.000 gehoeven.I love music |Ajax forever
IK GA HELEMAAL LOS HIER ZONDER KLEREN AANReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tja, muziekliefhebbers tegen Coldplay-fansquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:47 schreef TvhN het volgende:
Hahaha, die verschillende meningen over Coldplay.![]()
![]()
picsquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:48 schreef Mani89 het volgende:
IK GA HELEMAAL LOS HIER ZONDER KLEREN AANZe smelten de kazen!![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:48 schreef Wave103 het volgende:
Coldplay is voor mensen die niet van muziek houden![]()
![]()
Behalve hun eerste albumquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:48 schreef Wave103 het volgende:
Coldplay is voor mensen die niet van muziek houden
geylquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]Ze smelten de kazen!![]()
BACKSTREET BOYS BACKSTREET BOYS BACKSTREET BOYS BACKSTREET BOYS BACKSTREET BOYS BACKSTREET BOYS BACKSTREET BOYS BACKSTREET BOYS BACKSTREET BOYS BACKSTREET BOYS BACKSTREET BOYSReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Alle vrouwen trekken hun kleren uit!quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1232 The Devil Went Down To Georgia Charlie Daniels Band 1979
1231 Raspberry Beret Prince 1985
1230 A Town Called Malice The Jam 1980
1229 Love Shack The B-52'S 1989
1228 Bright Side Of The Road Van Morrison 1979
1227 Annabel Hans De Booij 1983
1226 You Can Leave Your Hat On Joe Cocker 1986
1225 I'll Be Over You Toto 1986
1224 Superheroes The Script 2014
1223 When A Man Loves A Woman Percy Sledge 1966
1222 Why Annie Lennox 1992
1221 Twist In My Sobriety Tanita Tikaram 1988
1220 Home Simply Red 2003
1219 Violet Hill Coldplay 2008[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Robbie heeft er toch aan gedaan om uit BSB te stappen..I love music |Ajax forever
ITS TOOO LAAAATE BUT I WANT IT THAAAT WAYYYY TELL ME WHYYYYReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1232 The Devil Went Down To Georgia Charlie Daniels Band 1979![]()
![]()
1231 Raspberry Beret Prince 1985![]()
![]()
1230 A Town Called Malice The Jam 1980![]()
![]()
1229 Love Shack The B-52'S 1989![]()
O*
1223 When A Man Loves A Woman Percy Sledge 1966 O_![]()
1219 Violet Hill Coldplay 2008
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vroeg enzoquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
1219 Violet Hill Coldplay 2008![]()
![]()
Of jij ziet Robbie liever in het midden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Robbie Williams staat tweede van rechts.I love music |Ajax forever
2 nummers voor het eind.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En die moest links staan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Robbie Williams staat tweede van rechts.![]()
![]()
Town Called Malice![]()
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Which backstreet boy is gayquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Stickertje het volgende:
hoe heet de parody ook al weer van dit nummer?![]()
De rest van het BSB oeuvrequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef Stickertje het volgende:
hoe heet de parody ook al weer van dit nummer?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De rest van het BSB oeuvre![]()
![]()
New Kids on the Block
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ook niet, volgend jaar beterquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef HPLC het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik na 58 uur nog steeds geen compleet lijstje kan invullen![]()
Dit was het hoogtepunt van de Top 2000 jongens, niks gaat hier nog overheen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
Mijn eerste concert.quote:![]()
Dit jaar ook weer gezien, wat dramatisch slecht was dat zeg.Wellicht niet veel anders dan 24 jaar geleden maar toen had ik dat natuurlijk niet door.
![]()
Vraagtekens ken je 100% zeker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
1219 Violet Hill Coldplay 2008[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ga je wel ff douchen nu?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Dit was het hoogtepunt van de Top 2000 jongens, niks gaat hier nog overheen.I love music |Ajax forever
Er is altijd wel een groep die roet in het eten gooit. In dit geval Coldplay, ken echt weinig van ze en anders weet ik de titel nietquote:![]()
![]()
Volgend uur: B-52's.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Dit was het hoogtepunt van de Top 2000 jongens, niks gaat hier nog overheen.![]()
![]()
Dit. Onbegrijpelijke en volledig onnodige notering. Dit boeit werkelijk niemandquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die was 't voorprogramma van m'n eerste concert.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zat de verkeerde broer in. Marky Mark![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik ken zoveel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraagtekens ken je 100% zeker.![]()
Dan ben ik niemand, ik vind dit wel mooi. Maar mag best wat lager hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Onbegrijpelijke en volledig onnodige notering. Dit boeit werkelijk niemandI love music |Ajax forever
Volgend jaar weer verdwenen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit heeft echt 0 toevoeging in de muziekhistorie![]()
Donnie was wel heul cool hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zat de verkeerde broer in. Marky Mark![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat geldt ook voor Blof , Coldplay....enz.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dit heeft echt 0 toevoeging in de muziekhistorieI love music |Ajax forever
Dit lift met de Stromae, zullen we maar zeggen...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Franse bagger s hip, kijk maar naar Stromaequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Raar inderdaad, 13 in een dozijn nummer. Buiten het feit dat het Frans is natuurlijk.![]()
![]()
En ook al aanwezig zijn bij een photoshoot van BSB. Verdomme.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was 't voorprogramma van m'n eerste concert.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit nummer is beter dan veel nummers van Stromae.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lift met de Stromae, zullen we maar zeggen...I love music |Ajax forever
Kane is er mee gestopt,dus volgend jaar word deze vervangen door een van de minder goede nummers van janksmoel.quote:![]()
Noem jezelf dan gelijk Striae ofzoWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stropae.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Noem jezelf dan gelijk Striae ofzo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn moeder is daar ook geweestquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Die was 't voorprogramma van m'n eerste concert.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Noem jezelf dan gelijk Striae ofzo![]()
![]()
En een surprise verjaardagsparty.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ook al aanwezig zijn bij een photoshoot van BSB. Verdomme.
Ik zal ophouden ander word je verdrietig en ga je met buikpijn naar bed.![]()
![]()
Stromae,Stirae, Diarae, whatever.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Noem jezelf dan gelijk Striae ofzo![]()
Op Lowlands gemist. Stond bij The National.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Het optreden van Stromae op Pinkpop was wel leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is er na 1980 eigenlijk nog wel goede muziek gemaakt daar?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Franse bagger s hip, kijk maar naar Stromae![]()
Ophouden jij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
En een surprise verjaardagsparty.
Ik zal ophouden ander word je verdrietig en ga je met buikpijn naar bed.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
All I Need van Air.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er na 1980 eigenlijk nog wel goede muziek gemaakt daar?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vertel Paskal Jacobsen dat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je de tekst begrijpt snap je het nummer veel beter.![]()
1232 The Devil Went Down To Georgia Charlie Daniels Band 1979![]()
![]()
1231 Raspberry Beret Prince 1985![]()
1230 A Town Called Malice The Jam 1980![]()
1229 Love Shack The B-52'S 1989![]()
1228 Bright Side Of The Road Van Morrison 1979![]()
1227 Annabel Hans De Booij 1983![]()
1226 You Can Leave Your Hat On Joe Cocker 1986![]()
1225 I'll Be Over You Toto 1986![]()
1224 Superheroes The Script 2014![]()
1223 When A Man Loves A Woman Percy Sledge 1966![]()
1222 Why Annie Lennox 1992![]()
1221 Twist In My Sobriety Tanita Tikaram 1988![]()
1220 Home Simply Red 2003![]()
1219 Violet Hill Coldplay 2008
In de electronische muziek zekerquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er na 1980 eigenlijk nog wel goede muziek gemaakt daar?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ken geen Frans.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je de tekst begrijpt snap je het nummer veel beter.![]()
Ik vind er helemaal niets leuks aanquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Het optreden van Stromae op Pinkpop was wel leuk.![]()
![]()
Hoi Don Leo Blokhuis.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er na 1980 eigenlijk nog wel goede muziek gemaakt daar?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit jaar niet bij Lowlands geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op Lowlands gemist. Stond bij The National.
In de Hip Hop ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In de electronische muziek zeker![]()
![]()
Noir Desirquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er na 1980 eigenlijk nog wel goede muziek gemaakt daar?![]()
me tooquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was Epic
om een mooi trendy woord te gebruiken![]()
Mijn hele lijstjequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde net andersquote:
jij hipster jijquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
me too
was Epic
om een mooi trendy woord te gebruikenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Op PP was het in elk geval beter dan op LL.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
National was retesaai en is op plaat leuker/beter dan Live.I love music |Ajax forever
La tribute de danaquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuuk, Blokhead is ook groot supporter van Radioheadquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ehct niet? Ik vond het optreden toch wel beter dan ik had gedacht.
Ik vind het maar een overgewaardeerde clown![]()
![]()
En terecht!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:00 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Tuuk, Blokhead is ook groot supporter van RadioheadI love music |Ajax forever
Kwisnie dat die Frans waren!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:00 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Tuuk, Blokhead is ook groot supporter van RadioheadWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:00 schreef Childofthe90s het volgende:
Ben ik op tijd voor J'me tire?Ze smelten de kazen!![]()
En dan hebben we het alleen nog maar over die okselsquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind ze live juist energiek, vooral bij Squalor Victoria. Portishead en Slowdive waren wel veel beterquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op PP was het in elk geval beter dan op LL.
National was retesaai en is op plaat leuker/beter dan Live.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
*MI heeftquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan hebben we het alleen nog maar over die oksels![]()
![]()
Is er vòòr 1980 uberhaupt goede muziek gemaakt? De Backstreet Boy fan hier denkt van niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Beter het haar van één, dan de lucht van tien...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dan hebben we het alleen nog maar over die oksels![]()
Het is wel een beetje een act ja. Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Echt niet
Ik vind het maar een overgewaardeerde clownMake love, not war ☮![]()
Slowdive wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ze live juist energiek, vooral bij Squalor Victoria. Portishead en Slowdive waren wel veel beter![]()
![]()
genoeg!, maar de top 2000 is niet zo'n goede indicator.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Is er vòòr 1980 uberhaupt goede muziek gemaakt? De Backstreet Boy fan hier denkt van niet.![]()
Ik vond janelle monae te gek! Kende het niet, maar vond het super.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ze live juist energiek, vooral bij Squalor Victoria. Portishead en Slowdive waren wel veel beterI love music |Ajax forever
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Is er vòòr 1980 uberhaupt goede muziek gemaakt? De Backstreet Boy fan hier denkt van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er vòòr 1980 uberhaupt goede muziek gemaakt? De Backstreet Boy fan hier denkt van niet.
Ze smelten de kazen!![]()
Was jij BKS of Pukkelpop?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik stond dan weer bij Imagine Dragons, die vielen mij echt positief opquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond janelle monae te gek! Kende het niet, maar vond het super.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is er vòòr 1980 uberhaupt goede muziek gemaakt? De Backstreet Boy fan hier denkt van niet.![]()
Hé zeg, niet overdrijven hè.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:02 schreef Mani89 het volgende:
BKS, alleen de dag van Slowdive, War On Drugs en Franz Ferdinandquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was jij BKS of Pukkelpop?![]()
Daar wil ik wel een oliebolletje mee eten...quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond janelle monae te gek! Kende het niet, maar vond het super.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: