Klinkt net zo energiek als de rollator-shufflequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet. Maar zijn wel aan het zittend dansen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
De muziekontdekkingsreiziger en user
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kwakkelen my ass, Jij hebt 39 graden koorts
Meer het kaliber New Edition anno 1996, Az Yet, TLC, Missy Elliot, dat soort dingen. Echt van die mensen die vuilniszakpakken droegen en hun video's door Hype Williams lieten regisseren.quote:
Een soort van voor naar achter van links naar rechts, maar dan zonder voor en achter en op een stoel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Klinkt net zo energiek als de rollator-shuffle
Hahaha, zo ziet het er ook uit. Ze zitten nog bijna niet arm in arm gehaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Klinkt net zo energiek als de rollator-shuffle
Let me lick you up and downquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Meer het kaliber New Edition anno 1996, Az Yet, TLC, Missy Elliot, dat soort dingen. Echt van die mensen die vuilniszakpakken droegen en hun video's door Hype Williams lieten regisseren.
Je moet dit echt positiever brengen, dat is beter voor mijn ego.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Meer het kaliber New Edition anno 1996, Az Yet, TLC, Missy Elliot, dat soort dingen. Echt van die mensen die vuilniszakpakken droegen en hun video's door Hype Williams lieten regisseren.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, zo ziet het er ook uit. Ze zitten nog bijna niet arm in arm gehaakt.
quote:
Hit me off, No diggity, Woo-ha!quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Let me lick you up and down
til you say stop
Geweldig vannacht he ?quote:
De another level versie was lekkerderquote:
Ik had er nog 10 jaar mee gewacht,quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vliegen over Oekraine? (of kan die grap nog niet?)
Ze zijn nog aan het kaarten denk ik. Potje afmaken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:27 schreef Grutsk het volgende:
Waarom danst er nu dan niemand? Dit is toch lekker? Er moet meer bier in!
Daar moet een piemel in... oh nee.. we zijn niet op lowlands.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:27 schreef Grutsk het volgende:
Weet je wat een biertje daar kost in dat café?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:27 schreef Grutsk het volgende:
Hans gaat wel los, zie je het?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het kaarten denk ik. Potje afmaken.
Nee, nog nooit geweest helaasquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weet je wat een biertje daar kost in dat café?
Matthijs is geen goedkope jongen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |