SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First RoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter
16:45 Ian White v Kim Huybrechts
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley
21:40 Phil Taylor v Mark Webster
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting
Third Round
21:40 Van Gerwen/Stein v Terry Jenkins
23:15 Chisnall/Van de Pas v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Hamilton/K Anderson
15:15 G Anderson/Klaasen v Reyes/Painter
16:45 D Webster/Winstanley v Hopp/Van der Voort
Evening Session
20:10 A Lewis/Brown v Van Barneveld/Caven
21:40 Taylor/M Webster v White/K Huybrechts
23:15 Wade/Bunting v Dolan/M Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton/K. Anderson v G. Anderson/Klaasen/Reyes/Painter
22:00 Van Gerwen/Stein/Jenkins v Chisnall/Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/M. Webster/White/K. Huybrechts v D. Webster/Winstanley/Hopp/Van der Voort
22:00 Lewis/Brown/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 27-12-2014 18:11:48 ]![]()
Moet je nagaan hoe goed hij wordt als hij viesdik is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
En toch al wereldkampioen vorig jaar.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
DAT WILLEN WE NIET WETENBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Als viesdun persoon verloor hij twee keer achter elkaar op Lakeside in de halve finale van Tony O'Shea. Gewicht is cruciaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe goed hij wordt als hij viesdik is.![]()
Niels is in elkaar gebeukt door een baby.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Moest zeker van zijn lekkere wijfquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:01 schreef poiuytr het volgende:
Sinds wanneer heeft Huybrechts junior een tattoo?![]()
Peter Wright (5) johannes_vermeer
Andy Smith (28) Poepz0r
Kom op johannes!! Dacht al, waar is ie maar die staat te gooien nu.![]()
Doe eens rustig Ad, je stem slaat bijna over.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kan Ad ook niet ingehuurd worden door RTL7 voor de Europa League? En bij de NOS, Sport1 en Fox zou die ook niet misstaan![]()
Koekoek!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Daar draai je je bord toch voor...'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Voor het sorteren van pallets heb je ook geen IQ nodig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Szura het volgende:
Ronny is niet zo puik in hoofdrekenen he![]()
SMS Ad uit naar 4045.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
2 keer herhalen in 1 zin dat het 3-1 staat..![]()
Die man is mentaal totaal niet sterk. Al paar keer gooit ie dom paar pijlen weg ipv druk zetten op de tegenstander.![]()
Hij komt niet voor niets uit Belgiëquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:36 schreef poiuytr het volgende:
Die man is mentaal totaal niet sterk. Al paar keer gooit ie dom paar pijlen weg ipv druk zetten op de tegenstander.![]()
Ron of Ad?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:36 schreef poiuytr het volgende:
Die man is mentaal totaal niet sterk.![]()
Hij heeft liever een 69-darter denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:36 schreef Zipportal het volgende:
Dana kan beter zijn oom Ronny een 8-darter geven.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Samen met Danaquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef Caland het volgende:
Ron en Ad. Die zouden samen een film moeten maken ofzo.![]()
Wade jij het?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel linkshandigen..... Goede vragen man...
![]()
Ik denk dat Ad gewoon die vragen zelf verzint zodat hij meer kan lullen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoeveel linkshandigen..... Goede vragen man...
![]()
Behoorlijke anticlimaxquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat de middagsessie zo snel ten einde komt.![]()
Ad.
Wilde het net zeggen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:48 schreef wimderon het volgende:
Ad had wel een 180'er willen zien met 181 over.![]()
![]()
"Gaan we de 4e zien?"
Terwijl Peter op 181 staat
'And I called your name,
Die oddquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:47 schreef Toto69 het volgende:
krijg de pleuris, ik zat net te tobben om in te zetten op 180 in deze set @3
Gratis geldLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
bijna de 180 oid hoorde ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:50 schreef Nober het volgende:
Wright stond net op 181 wat denk je dat die Ad zegt??![]()
2-2, hij komt terug!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
die laatste dart
Faalkneus ronnieLekker pallets sorteren ouwe vrek
![]()
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef icloud het volgende:
Docu mvg zelfde als vorige week zaterdag, zondag, maandag, dinsdag??![]()
Dat is geen docu , maar een reclamespotjequote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef icloud het volgende:
Docu mvg zelfde als vorige week zaterdag, zondag, maandag, dinsdag??RED ONS HENNIEGOD![]()
Kapsalonquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Kapsalon á la Benito tegen de Bungalow![]()
![]()
Denk alleen dat die laatste partij spannend kan worden. MvG gaat heersen en Benito gaat er hard af, hoe 'prima' hij volgens die studiogasten ook speeltquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Simpele wedstrijden vandaag
4-0
4-0
4-1
Vanavond wordt het leuker.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
De winnaar van volgend jaar is na vanmiddag reeds bekend!quote:Jack van Gelder wint Theo Koomen Award 2014
Gepubliceerd: 20 december 2014
Sportverslaggever Jack van Gelder heeft zaterdag de Theo Koomen Award 2014 ontvangen, de prijs voor het beste sportverslag van het jaar.
Van Gelder kreeg de prijs voor zijn commentaar bij de 2-1 die Klaas-Jan Huntelaar maakte in de allerlaatste minuut in blessuretijd tijdens de beslissende WK-wedstrijd Nederland-Mexico.![]()
Potjes met Nederlanders zijn altijd leukquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk alleen dat die laatste partij spannend kan worden. MvG gaat heersen en Benito gaat er hard af, hoe 'prima' hij volgens die studiogasten ook speelt.
![]()
![]()
(16) Robbie Green - Darius Labanauskas
(1) James Wilson - Peter Sajwani/Sam Head
(9) Gary Robson - Eddy Sims/Cedric Waegemans
(8) Wesley Harms - Mike Day/Jeff Smith
Kwartfinale out. Gergarandeerd.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Overdag pallets sorteren, 's avonds b-darter.![]()
![]()
Sets: 13 [6x 3-0, 5x 3-1, 2x 3-2]
Legs: 48
100+: 119
140+: 68
180: 24
Most maximums: 7, Robert Thornton & Terry Jenkins
Fewest maximums: 1, Laurence Ryder
Most legs played: 20, Peter Wright v Ronny Huybrechts
Fewest legs played: 12, Terry Jenkins v Laurence Ryder
Highest finish: 164, Terry Jenkins
Lowest highest finish in a match: 40, Robert Thornton
Highest average: 96.45, Terry Jenkins
Lowest average: 84.48, Ronnie Baxter
Highest check out percentage: 46.43% (13/28), Peter Wright
Lowest check out percentage: 0% (0/6), Laurence Ryder
Terry Jenkins 97.59
3-1 (10-4), John Weber
4-0 (12-0), Laurence Ryder
100+: 26
140+: 25
180: 12
Checkout: 22/51 (43.13%)
Highest finish: 164
Robert Thornton 95.71
3-0 (9-2), Andrew Gilding
4-0 (12-4), Ronnie Baxter
100+: 37
140+: 22
180: 11
Checkout: 21/57 (36.84%)
Highest finish: 144
Peter Wright 97.16
3-0 (9-5), Gerwyn Price
4-1 (13-7), Ronny Huybrechts
100+: 47
140+: 35
180: 5
Checkout: 22/46 (47.82%)
Highest finish: 144![]()
De middagsessie was zó kort dat ze hem hierna meteen ook voor de elfde keer starten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:58 schreef Szura het volgende:
Heeee de docu van MvG voor de 10e keer op tv![]()
Zijn Engels is nog best aardig voor iemand met het IQ van een aangebrand poffertje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De tweede ronde van het Fok!-WK vordert gestaag:
Insomnia_ v tja77 4-0
Szura v heywoodu 4-0
johannes_vermeer v Swetsenegger 4-1
PowerLoungen v Van_Poppel
Ajacied422 v Dagoduck
icloud v TserrofEnoch
Smoofie v xzaz
Monolith v Slobeend
Kopiko v jaykop
JanCees v Anoonumos
Mani89 v Kingstown
Sked v Abed
Zipportal v luckass
Sportex v DeHovenier
MarkoAlmelo v haags_kwartiertje
Nober v IkeDubaku99![]()
Je mag ook wel progressie verwachten na 1000 interviews. Twee jaar geleden bestond z'n vocabulaire uit tien woordjes en was de uitspraak zoals je zou verwachten als je hem zou zien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef Caland het volgende:
Zijn Engels is nog best aardig voor iemand met het IQ van een aangebrand poffertje.![]()
Van Gerwen/Stein/Jenkins v Chisnall/Van de Pas/Thornton
Wright/R. Huybrechts/Hamilton/K. Anderson v G. Anderson/Klaasen/Reyes/Painter
Taylor/M. Webster/White/K. Huybrechts v D. Webster/Winstanley/Hopp/Van der Voort
Lewis/Brown/van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith![]()
lewis - barney en dan lewis-wadequote:Op zaterdag 27 december 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor/M. Webster/White/K. Huybrechts v D. Webster/Winstanley/Hopp/Van der Voort
Lewis/Brown/van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
hhhhh![]()
Daar heb ik toch helemaal geen piek voor nodig ouwe appelflap. Met 12 vingers in de neus.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Fast Vinny naar de kwartfinalequote:Op zaterdag 27 december 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis/Brown/van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith![]()
Nee maar even zonder dollen, Hopp gaat echt wel van Vincent winnen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nah, ik hoop toch wel op Nederlanders. En als Wade fan kan ik onmogelijk op Bunting hopenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jenkins v Thornton
Wright v Anderson
K. Huybrechts v Van der Voort
Van Barneveld v Bunting![]()
Unibet ook niet. 1.20quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat idee deel ik niet met je![]()
![]()
Dat idee heb ik eigenlijk ook niet, maar ik ben chauvinistisch genoeg het te hopenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat idee deel ik niet met je![]()
Ik ben niet zo'n figuur dat iedere keer hoopt op de Nederlanders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Nah, ik hoop toch wel op Nederlanders. En als Wade fan kan ik onmogelijk op Bunting hopen
Daar hou ik echt niet van.![]()
Nu ben je een landverraderquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n figuur dat iedere keer hoopt op de Nederlanders.
Daar hou ik echt niet van.
hueheuheheuehRED ONS HENNIEGOD![]()
't is allemaal wat. Ik heb een voorgevoel dat Jenkins de instabiele Green Machine eruit gooit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu ben je een landverrader
hueheuheheueh![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n figuur dat iedere keer hoopt op de Nederlanders.![]()
Onder druk presteert Michael natuurlijk wel het bestequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is allemaal wat. Ik heb een voorgevoel dat Jenkins de instabiele Green Machine eruit gooit.![]()
inb4 jordii en consorten die alleen komen als er Nederlanders spelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is allemaal wat. Ik heb een voorgevoel dat Jenkins de instabiele Green Machine eruit gooit.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote van 1.01 op vG zag ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is allemaal wat. Ik heb een voorgevoel dat Jenkins de instabiele Green Machine eruit gooit.![]()
![]()
Tegen Jenkins heeft hij altijd moeite.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Onder druk presteert Michael natuurlijk wel het beste![]()
Lijkt me sterk.. Maar je kan er goed op cashen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is allemaal wat. Ik heb een voorgevoel dat Jenkins de instabiele Green Machine eruit gooit.'And I called your name,
Iedereen heeft altijd moeite met Jenkinsquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Jenkins heeft hij altijd moeite.![]()
Stijn mag heul niet wedden want hij is minderjarigquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.. Maar je kan er goed op cashen waarschijnlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vertel eens wat Jenkins je misdaan heeft. Redenen om die man te verafschuwen zijn er nauwelijks.quote:![]()
Hij heeft een vervelend gezicht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel eens wat Jenkins je misdaan heeft. Redenen om die man te verafschuwen zijn er nauwelijks.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn mag heul niet wedden want hij is minderjarig![]()
![]()
Ik heb MVG vaak makkelijk zien winnen van Jenkins. Laatste twee tv wedstrijden heeft MVG wel verloren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Jenkins heeft hij altijd moeite.![]()
Dat weten die websites toch nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn mag heul niet wedden want hij is minderjarig![]()
Hij is een potentiele tegenstander van MVG. Bovendien is hij heel lelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel eens wat Jenkins je misdaan heeft. Redenen om die man te verafschuwen zijn er nauwelijks.
Geintje. Ik heb niks tegen hem hoor. Ik wil alleen dat MVG hem verslaat.![]()
4-0 voor Gerriequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
wat gokken jullie bij pedoklaassen![]()
Die gaat er kansloos af.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
wat gokken jullie bij pedoklaassen'And I called your name,
Op basis van gewicht is Koert de beste darterquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:01 schreef Caland het volgende:
Die twee heren aan tafel zijn ook gewoon te dun voor topdarts![]()
En ik moet die pedo nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerrie moet behouden blijven voor het toernooi inderdaad.![]()
Jep. Kon wel lachen om zijn eerste optreden, met een lelijk wicht aan zijn zijde. Overwinning, en jaar erop had hij opeens een stoot bij zichquote:
Ja en toen steeg de roem naar zijn hoofd en ging hij het wat jonger zoeken.'And I called your name,
Ook wel gênant was dat Jelle zo trots en glunderend vertelde over zijn nieuwe worp terwijl er geen steek was veranderd.quote:![]()
Visschraper
'And I called your name,
Zijn favoriete score one-under-the-eighteeenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jelle K. zijn favoriete dubbel is 15![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn favoriete score one-under-the-eighteeen![]()
![]()
Alles onder de 12.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jelle K. zijn favoriete dubbel is 15![]()
Jelle heeft foto's van zijn shaft naar meisjes verstuurd.quote:'And I called your name,
Moet niet zo moeilijk zijn want Mieke de Boer vonden ze al mooi.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef Sked het volgende:
Hebben we geen mooie vrouwendarter in Holland![]()
![]()
quote:quote:In August 2012, Klaasen was accused of sending naked photo messages to a mentally disabled 15 year old family friend, which he has admitted to in the Dutch press.
Later that year, on the 13th of December, he was sentenced to 16 hours of community service and a fine of 400 euros, to be paid to the disabled girlChildren of the night. What music they make.![]()
Jelle ja, maar Zipportal zegt PedoAd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jelle heeft foto's van zijn shaft naar meisjes verstuurd.![]()
Gewaagde voorspellingquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:09 schreef Sked het volgende:
3-0, 3-0, 3-0, 3-0. Waarom komt Chisnall überhaupt opdagen?![]()
Die Ad moet ook een bijnaam hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jelle ja, maar Zipportal zegt PedoAd.
"Er hoort een bijnaampje bij."![]()
Oh, idd, daar weet ik niks vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jelle ja, maar Zipportal zegt PedoAd.
'And I called your name,
Zeg als je de vragen niet vooraf bekend maakt maakt het ook geen ZAK uit of dat bord draait.Beatus vir qui suffert tentationem.
Het is leuker als het bord draaitquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:11 schreef wdn het volgende:
Zeg als je de vragen niet vooraf bekend maakt maakt het ook geen ZAK uit of dat bord draait.![]()
Chisnall is op zijn hoofd gevallen toen hij jong was iddquote:
'And I called your name,
Het stilstaande dartboard klinkt minder indrukwekkend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:11 schreef wdn het volgende:
Zeg als je de vragen niet vooraf bekend maakt maakt het ook geen ZAK uit of dat bord draait.![]()
zo dat was informatief
Beatus vir qui suffert tentationem.
Zo meteen gaat het gebeuren het is eens en dan nooit weer, drie Brabanders in actie en dan gaat het hier te keer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: