Ahh ja, maar dat is het gesprek zonder einde.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de bijbel, torah en koran.
The Patriot. Ook al zo'n film waar de Engelsen hard om moesten lachen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
U-571, waarin de Amerikanen min of meer claimen de Duitse enigma code te hebben gekraakt, wat zullen ze in Engeland gelachen hebben zeg.![]()
Het is maar film mensen.
maar daarom is het extra grappig dat de film historisch incorrect zou zijn terwijl de (inelkaar geperste) schriften dat zelf al zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ahh ja, maar dat is het gesprek zonder einde.
Tuurlijk. Maar ik ging even in op het punt dat genetica de hoofdreden is dat Kenianen de marathons domineren. Dat is gewoon heel kort door de bocht. Het zal vast enigzins meehelpen aangezien een bepaalde bouw gewoon een voordeel heeft, maar dat verklaard een enorme dominantie gewoon niet. Er worden genoeg mensen buiten Kenia geboren met een vergelijkbare bouw, zelfs als dat er in verhouding minder zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar dit is dus weer een verdraaiing van het punt. Dat er bepaalde zaken cultureel bepaald zijn wil niet zeggen dat er niets genetisch bepaald is.
De Arabieren hebben de piramides gebouwd en ze spraken Arabischquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:29 schreef MouzurX het volgende:
Hebben de joden de piramides gebouwd dan? Nog nooit van gehoord. Alleen dat ze in Egypte moesten werken maar niet dat alle krediet ban de piramides aan hun toekwam.
Staat het uberhaupt vast wie die dingen hebben gebouwd?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:30 schreef Szikha het volgende:
[..]
De Arabieren hebben de piramides gebouwd en ze spraken Arabisch
Geeen idee. Maar het waren sowieso niet de Arabieren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Staat het uberhaupt vast wie die dingen hebben gebouwd?
Ja, gewoon mensen die op dat moment in Egypte woonde. En waarschijnlijk gewoon in loondienst. Er was toch niets te doen, grote gedeeltes van het jaar. Zaaien, de nijl overstroomt de oogstgebieden, vrije tijd, nijl trekt zich terug, oogsten, repeat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Staat het uberhaupt vast wie die dingen hebben gebouwd?
Want er waren toen natuurlijk al moslimsquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef waxxx het volgende:
[..]
[..]
Als er in de film gezegd werd dat moslims de piramides hebben gebouwd zouden ze daar ook bezwaar tegen hebben?
Ik heb toch eerder het idee dat die dingen gebouwd zijn door duizenden slaven, onder toezicht van een paar Egyptische opzichters.quote:Op zondag 28 december 2014 00:12 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ja, gewoon mensen die op dat moment in Egypte woonde. En waarschijnlijk gewoon in loondienst. Er was toch niets te doen, grote gedeeltes van het jaar. Zaaien, de nijl overstroomt de oogstgebieden, vrije tijd, nijl trekt zich terug, oogsten, repeat.
Dat is het algemene beeld dat nogsteeds leeft, maar niets wijst erop dat dit waar is, voor loondienst is veel meer bewijs.quote:Op zondag 28 december 2014 03:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb toch eerder het idee dat die dingen gebouwd zijn door duizenden slaven, onder toezicht van een paar Egyptische opzichters.
Ja, en ik heb het idee dat er oranje nijlpaarden rondliepen in Egypte.quote:Op zondag 28 december 2014 03:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb toch eerder het idee dat die dingen gebouwd zijn door duizenden slaven, onder toezicht van een paar Egyptische opzichters.
Niet waar. Ze zijn gebouwd door de mutant Apocalypse. Heb jij de after credits van de laatste X-men film niet gezien?quote:Op zondag 28 december 2014 11:19 schreef Ceberut het volgende:
De piramides zijn door buitenaardse wezens gebouwd.
Zet dat laatste stuk eens tussen spoilers voor de die-hard fansquote:Op zondag 28 december 2014 13:47 schreef polderturk het volgende:
[..]
Niet waar. Ze zijn gebouwd door de mutant Apocalypse. Heb jij de after credits van de laatste X-men film niet gezien?
Zeker weten dat 'Marokka' er niets mee te maken heeft.quote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Samuray13 het volgende:
Maar van Marokka niet. Die hebben er niks mee te maken.
Vanwege hun zionistvlag had ik het in ieder geval zeker niet verwacht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:14 schreef Randle het volgende:
[..]
Zeker weten dat 'Marokka' er niets mee te maken heeft.
De Marokka's zijn een vriendelijk volk.
Of Aliens.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:08 schreef Aloulu het volgende:
Het waren Duitsers die de pyramides hebben gebouwd
Maar die zijn niet aan de macht. Omdat wij hier wel helder kunnen nadenken. Wij hebben verlichting en wetenschap, zij hebben religie en lange tenen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als de SGP aan de macht was wel. Dat het typisch islam is is dus onzin.
Inderdaad. Elke film die ook maar een beetje fictie bevat verbieden. Wat zullen we nou krijgen zeg, dingen die helemaal niet echt gebeurd zijn verfilmen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is die hele film natuurlijk ook gewoon historisch onjuist, daar de Bijbel dikke onzin is.
Wat dat betreft snap ik die Marokkanen wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |