QFTquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er mag nu weleens wat gaan blijven liggen van mij
Hier dwarrelen de sneeuwvlokjes ook vrolijk verder, maar er blijft niets liggen. Mijn dochter heeft met heel veel pijn en moeite een (1) ijsballetje kunnen maken van de sneeuw op de tuintafel, daar bleef heel iets liggenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er mag nu weleens wat gaan blijven liggen van mij
Prachtig was dat jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Storneren het volgende:
[..]
Op een gegeven moment waren de kleuren zelfs op!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prachtig was dat ja
Ik heb alleen denk ik mijn eigen kaartjes niet meeGelukkig is er internet
[ afbeelding ]
Je kan goed zien waar verse sneeuw gevallen wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prachtig was dat ja
Ik heb alleen denk ik mijn eigen kaartjes niet meerGelukkig is er internet
[ afbeelding ]
Halve meter snil doet vilquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Storneren het volgende:
[..]![]()
Bizar ook die koude put in het midden van het land.
Waren prachtige kaarten om te volgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Storneren het volgende:
[..]![]()
Bizar ook die koude put in het midden van het land.
Leukste kaarten zijn die met mega verschillen tussen noord en zuid. Al die dunne lijntjes die elkaar opvolgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren prachtige kaarten om te volgen
Ingesneeuwd daarquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef MaLo het volgende:
De sneeuw in Overijssel
http://instagram.com/p/xGzzvhObO0/
Zulke bedoel jequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Leukste kaarten zijn die met mega verschillen tussen noord en zuid. Al die dunne lijntjes die elkaar opvolgen
Dat jaquote:
Was is eigenlijk het hoogste temperatuur verschil gemeten in Nederland?quote:
Goede vraagquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Storneren het volgende:
[..]
Was is eigenlijk het hoogste temperatuur verschil gemeten in Nederland?
300quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ja
Hoeveel KM is NL eigenlijk van noord tot zuid? Vergeet het steedsIets van 250?
En heerlijk typisch dat noord veel warmer is dan zuidquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
21,3 graden verschil binnen Nederland
Ik was die dag in Flevoland. Kruiend ijs langs de dijk naar Enkhuizen, -11 overdag, zonnetje erbij. Prachtig was dat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prachtig was dat ja
Ik heb alleen denk ik mijn eigen kaartjes niet meerGelukkig is er internet
[ afbeelding ]
Ik meen ook eens een kaartje met 23 graden verschil gezien te hebben tussen Noord-Limburg en Zeeland.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
En heerlijk typisch dat noord veel warmer is dan zuid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |