QFTquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er mag nu weleens wat gaan blijven liggen van mij
Hier dwarrelen de sneeuwvlokjes ook vrolijk verder, maar er blijft niets liggen. Mijn dochter heeft met heel veel pijn en moeite een (1) ijsballetje kunnen maken van de sneeuw op de tuintafel, daar bleef heel iets liggenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er mag nu weleens wat gaan blijven liggen van mij
Prachtig was dat jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Storneren het volgende:
[..]
Op een gegeven moment waren de kleuren zelfs op!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prachtig was dat ja
Ik heb alleen denk ik mijn eigen kaartjes niet meeGelukkig is er internet
[ afbeelding ]
Je kan goed zien waar verse sneeuw gevallen wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prachtig was dat ja
Ik heb alleen denk ik mijn eigen kaartjes niet meerGelukkig is er internet
[ afbeelding ]
Halve meter snil doet vilquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Storneren het volgende:
[..]![]()
Bizar ook die koude put in het midden van het land.
Waren prachtige kaarten om te volgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Storneren het volgende:
[..]![]()
Bizar ook die koude put in het midden van het land.
Leukste kaarten zijn die met mega verschillen tussen noord en zuid. Al die dunne lijntjes die elkaar opvolgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren prachtige kaarten om te volgen
Ingesneeuwd daarquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef MaLo het volgende:
De sneeuw in Overijssel
http://instagram.com/p/xGzzvhObO0/
Zulke bedoel jequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Leukste kaarten zijn die met mega verschillen tussen noord en zuid. Al die dunne lijntjes die elkaar opvolgen
Dat jaquote:
Was is eigenlijk het hoogste temperatuur verschil gemeten in Nederland?quote:
Goede vraagquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Storneren het volgende:
[..]
Was is eigenlijk het hoogste temperatuur verschil gemeten in Nederland?
300quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ja
Hoeveel KM is NL eigenlijk van noord tot zuid? Vergeet het steedsIets van 250?
En heerlijk typisch dat noord veel warmer is dan zuidquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
21,3 graden verschil binnen Nederland
Ik was die dag in Flevoland. Kruiend ijs langs de dijk naar Enkhuizen, -11 overdag, zonnetje erbij. Prachtig was dat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prachtig was dat ja
Ik heb alleen denk ik mijn eigen kaartjes niet meerGelukkig is er internet
[ afbeelding ]
Ik meen ook eens een kaartje met 23 graden verschil gezien te hebben tussen Noord-Limburg en Zeeland.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
En heerlijk typisch dat noord veel warmer is dan zuid
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Storneren het volgende:
[..]
Dacht zelfs nog iets meerquote:
Nog best een hoop eigenlijk. Maar goed, in NL doe je daar iets meer dan 2 uur over. Ik vergelijk het met hier en dan is het gewoon 4 uurquote:
Hier een topic uit 2009.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ja
Hoeveel KM is NL eigenlijk van noord tot zuid? Vergeet het steedsIets van 250?
Vreemd genoeg is Zeeland op bepaalde plekken vaak het koudst van Nederland. Ben benieuwd naar de oorzaak daarvan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik meen ook eens een kaartje met 23 graden verschil gezien te hebben tussen Noord-Limburg en Zeeland.
De waddeneilanden en west Zeeland blijven altijd erg warm.
KNMIquote:
Dat bedoelde ik niet.quote:
Ik gok 26quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:24 schreef Storneren het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde het verschil in temperatuur.
Het is dat Limburg zo debiel uitsteektquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog best een hoop eigenlijk. Maar goed, in NL doe je daar iets meer dan 2 uur over. Ik vergelijk het met hier en dan is het gewoon 4 uur
Klein landje hequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
KNMI
Wou dat ze hier zo'n goed weerinstituut hadden
In of exclusief de antillen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:18 schreef Storneren het volgende:
[..]
Zonder files hequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dat Limburg zo debiel uitsteektAlleen 2 uur rijden? Volgens mij heeft Nederland ook een hoop files
[..]
Klein landje heIn Nederland is dan ook praktisch elke cm2 in kaart gebracht
quote:
Die dingen hebben altijd zo'n geweldige timing om kapot te gaan, nooit een keer in hoogzomerquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
-20,1 in Weert.
Die nacht.
Om 23:45 voorafgaand aan die nacht ging de CV-ketel stuk.
Heb je daar geen amateur meteorologen met een klein weerstation in de stad zelf? Gebruik ik hier meestal uit, anders moet ik afgaan op Rotterdam of Gilze-Rijenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Zonder files he
En dat laatste.. Heeft z'n charmes. En zijn vervelende eigenschappen. Maar Nederland is ook vrij gemakkelijk qua in kaart brengen van weer. Want vrij gelijk. Geen hoogteverschil, golfstroomeffect. Hier kan het op een paar kilometer al 10 graden schelenZelfs het weerstation hier ligt 5 km buiten de stad, op een berg. Wereld van verschil met hoe het hier is. Geen verwachting of observatie is betrouwbaar
Nope. Enkel in Arbanasi. paar KM verder maar gewoon niet vergelijkbaar met hier. Irritantquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar geen amateur meteorologen met een klein weerstation in de stad zelf? Gebruik ik hier meestal uit, anders moet ik afgaan op Rotterdam of Gilze-Rijen
Leuke hont. Zeker in de snil. Of is het een baby-lama?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend bij mij in de Betuwe.
En gewoon je plaatsnaam + weerstation (in het Bulgaars danquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Nope. Enkel in Arbanasi. paar KM verder maar gewoon niet vergelijkbaar met hier. IrritantWil zelf wel eens een weerstation hebben. Maar eerst geld hebben
Ja maar dan vind je het meest nabijgelegen stationquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En gewoon je plaatsnaam + weerstation (in het Bulgaars dan) intypen in Google? Ik woon in een klein dorp en zelfs daar kan ik er meerdere vinden. Of hebben Nederlanders meer last van die weerafwijking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |