Moeten we overal /s voor je bijzetten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet gaan zitten doen alsof je sarcastisch was.
waaaaaaaaaaaaaaar is die brug?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ja godver, dat sabbatical van Kane is dus over een paar dagen weer over
Zo komt Davequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:25 schreef Jane het volgende:
Deze trek ik ook slecht, maar goed, ff doorbijten maar.
Ik ken deze niet eens, maar het klinkt net als de rest, dus ik heb er niets aan gemist.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:25 schreef Jane het volgende:
Deze trek ik ook slecht, maar goed, ff doorbijten maar.
Kings of Leon idem ditoquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef cafca het volgende:
Ilse had, net als Coldplay, Acda en de Munnik, moeten stoppen na het 2e album.
Smullen toch?quote:
Wie?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
Nog geen ringo grapjes gehoord. Ongehoord dit.
Is ook een beetje raar bij Ilse.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
Ik heb ook nog geen grappen over Stevie Wonder gezien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef Dven het volgende:
1ste album al. Debuutplaat en daarna in de vergetelheid raken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef cafca het volgende:
Hij ook n.. te makkelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen grappen over Stevie Wonder gezien.
Zo zijn er velen ja. Maar ja, bekendheid en geld doen gekke dingen met een mens / band.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef cafca het volgende:
ik kop 'm niet in, ik doe het nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen grappen over Stevie Wonder gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |