Mijn rijbewijs halen, zoals elk jaar. En afstuderen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef YokiKater het volgende:
Heeft iemand nog goede voornemens voor 2015?
Trailer ziet er wel goed uit. En twee acteurs uit Boardwalk empire.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb weer een filmtip voor je; take shelter.
Qua voeding en sport enzo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:25 schreef YokiKater het volgende:
Goede verhalen![]()
Ik heb het standaard verhaaltje; ik wil gezonder gaan leven.
Wehehehe, goed geschreven. Héérlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef timmmmm het volgende:
Wat haat ik mensen toch. Na het misselijkmakende verplicht-gezellig-zijn-feest wat kerst heet, heeft het gewone volk, het plebs, de achterlijke onderlaag van Nederland een nieuw onderwerp van massahysterie. Wat wil het geval namelijk, het sneeuwt.
Sneeuw lijkt het ergste en domste in mensen los te maken. Niet alleen denken mensen ineens dat het, alleen omdat het sneeuwt, wél interessant is om over het weer te praten (nee, dat is het niet), men denkt ook nog eens dat ze te pas en te onpas moeten zeggen dat het sneeuwt. Zo ook facebookretards. Hoeveel faceboekposters er niet dezelfde verachtelijke uitspraken op nahoudt als downie webschipmet hun een hele witte wereld *derp*. Onvoorstelbaar. Daarbij, tenzij je van mening bent dat je facebookvriendenlijst blind, kreupel of volslagen achterlijk is, snap ik niet dat het niet in je opkomt dat je niet hoeft te posten dat het sneeuwt, omdat mensen dat op zich best wel weten. Vooral omdat het ook nog eens nieuws schijnt te zijn dat er sneeuw valt. Stel je toch niet aan joh, het is maar sneeuw. We krijgen het nagenoeg elk jaar en elk jaar krijgt iedereen er weer een stijve piemel van en moet het op radio en TV en alle social media over sneeuw gaan.
Het zit me hoog. Ik kan sneeuw best waarderen maar met zulks een idioterie eromheen, houdt het al snel op
Yep, niet meer roken, geen tot zeer weinig alcohol. Gezonder eten en afvallen, veel meer gaan bewegen/sporten.quote:
Wat negatief zeikzakje ben je toch eigenlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef timmmmm het volgende:
Wat haat ik mensen toch. Na het misselijkmakende verplicht-gezellig-zijn-feest wat kerst heet, heeft het gewone volk, het plebs, de achterlijke onderlaag van Nederland een nieuw onderwerp van massahysterie. Wat wil het geval namelijk, het sneeuwt.
Sneeuw lijkt het ergste en domste in mensen los te maken. Niet alleen denken mensen ineens dat het, alleen omdat het sneeuwt, wél interessant is om over het weer te praten (nee, dat is het niet), men denkt ook nog eens dat ze te pas en te onpas moeten zeggen dat het sneeuwt. Zo ook facebookretards. Hoeveel faceboekposters er niet dezelfde verachtelijke uitspraken op nahoudt als downie webschipmet hun een hele witte wereld *derp*. Onvoorstelbaar. Daarbij, tenzij je van mening bent dat je facebookvriendenlijst blind, kreupel of volslagen achterlijk is, snap ik niet dat het niet in je opkomt dat je niet hoeft te posten dat het sneeuwt, omdat mensen dat op zich best wel weten. Vooral omdat het ook nog eens nieuws schijnt te zijn dat er sneeuw valt. Stel je toch niet aan joh, het is maar sneeuw. We krijgen het nagenoeg elk jaar en elk jaar krijgt iedereen er weer een stijve piemel van en moet het op radio en TV en alle social media over sneeuw gaan.
Het zit me hoog. Ik kan sneeuw best waarderen maar met zulks een idioterie eromheen, houdt het al snel op
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yep, niet meer roken, geen tot zeer weinig alcohol. Gezonder eten en afvallen, veel meer gaan bewegen/sporten.
Klopt, het is een vloekquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat negatief zeikzakje ben je toch eigenlijk
Dat is wel de bedoeling ja, vreselijk cliché maar dat is gewoon een psychologisch dingetje. Een frisse nieuwe start.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Wanneer begin je, meteen 1 januari?
Ik vind kerst best oke, en sneeuw erg leuk. Mensen, daar heb ik wat tegenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Tem het volgende:
Heel kutverhaal om te zeggen dat je kerst en sneeuw ruk vindt.
Wedden dat je het nog niet tot een kwart van 2015 komt met je goede voornemens?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja, vreselijk cliché maar dat is gewoon een psychologisch dingetje. Een frisse nieuwe start.
Gewoon niet lezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Tem het volgende:
Heel kutverhaal om te zeggen dat je kerst en sneeuw ruk vindt.
Stiekem verwacht ik dat ik over een jaar of 50 lekker aan het bos woon ergens en tijdens het wandelen ontdek dat je erg lekkere soep kan maken van de kleine blauwe wezentjes in het bosquote:
Een datum om naartoe te leven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja, vreselijk cliché maar dat is gewoon een psychologisch dingetje. Een frisse nieuwe start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |