Een stop kost 4 minuten extra. Ik zou zeggen; ga er in Excel mee kloten en kijk hoe het past.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tijd zat man. Dat ding is altijd te vroeg, en je hebt zelfs volgens dienstregeling nog 5-10 minuten op al die kutboemels.
Dan gaan ze maar zorgen dat ze eerder weg kunnen in zwolle. Die stop daarquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Een stop kost 4 minuten extra. Ik zou zeggen; ga er in Excel mee kloten en kijk hoe het past.
Die stop moet hooguit vijf minuten zijn maar het is onder andere een infrastructureel probleem omdat ProRail die kutbrug niet viersporig heeft uitgevoerd onder andere. En nog meer dingen ten noorden van Zwolle. Lastig allemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar zorgen dat ze eerder weg kunnen in zwolle. Die stop daar
MOET
ECHT
KORTER
Driesporig was genoeg geweestquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die stop moet hooguit vijf minuten zijn maar het is onder andere een infrastructureel probleem omdat ProRail die kutbrug niet viersporig heeft uitgevoerd onder andere. En nog meer dingen ten noorden van Zwolle. Lastig allemaal.
Sluiten we eerst dat godvergeten lelystad aan op spoornet voor een godsvermogen omdat het een tijdswinst oplevert. Gaan we al die tijd die ermee gewonnen is, stilstaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die stop moet hooguit vijf minuten zijn maar het is onder andere een infrastructureel probleem omdat ProRail die kutbrug niet viersporig heeft uitgevoerd onder andere. En nog meer dingen ten noorden van Zwolle. Lastig allemaal.
Nee, je loopt vooral als een blinde os te hakken op alles wat Driek zegt, omdat het Driek is. Moet jij verder weten, maar noem het geen "valide punten" want dat zijn het niet.quote:
Hakken is niet waar, ik ben het wel voor de zoveelste keer met hem oneens, maar als jij wil blijven White Knighten moet je dat helemaal zelf weten. Het zijn weldegelijk valide punten en ik heb nog argumenten ook in plaats van "kijk Arriva eens lief zijn". Hou toch op zeg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, je loopt vooral als een blinde os te hakken op alles wat Driek zegt, omdat het Driek is. Moet jij verder weten, maar noem het geen "valide punten" want dat zijn het niet.
Maar goed, wat mij het ook aan m'n reet roesten verder, ik hoef niet in Friesland te zijn
Het gebeurt hier echt retevaak. Er wordt door veel mensen slaafs achter zijn berichten aangelopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sorry, dat heb ik echt nog nooit gezien
Tuurlijk zit er meer achter, want het kan in de toekomst weer iets opleveren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hakken is niet waar, ik ben het wel voor de zoveelste keer met hem oneens, maar als jij wil blijven White Knighten moet je dat helemaal zelf weten. Het zijn weldegelijk valide punten en ik heb nog argumenten ook in plaats van "kijk Arriva eens lief zijn". Hou toch op zeg.
Een stop kost drie minuten. Met al dat mallotenspul met trommels en toeters nog wel meer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor een stopje van een minuut?Geloof je het zelf?
Hij behandelt nu een klacht namens mij tegen de htm. Ik ben heel benieuwd of hij wat klaarspeelt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Kijk jij hebt een heel goed punt met die stop moet korter in Zwolle want dat kwartier kan echt totaal niet. Maar daar hoor je hem dan nooit over, nee, hij springt alleen in op incidenten en doet aan micromanagement en heeeeeeel soms komt er dan een klein succesje waarna hij de vlag uitsteekt. Nou. Gefeliciteerd. Je bent bijna belangrijk.
Dat tienduizenden reizigers er nog langer over doen om op een plek te komen waar ze niet naartoe willen of juist heel graag vandaan willen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuurlijk zit er meer achter, want het kan in de toekomst weer iets opleveren.
En ook dáár zijn reizigersbelangenorganisaties voor maar alleen maar dit hakken op NS en pluimen in de reten van Anne Hettema en Manu Lageirse steken snap ik gewoon simpelweg niet, helemaal niet omdat het vervoersbedrijven zijn die het overall minder goed doen dan NS overall. Als jurist zou jij ook moeten weten dat het niet de bedoeling is dat je roept vóórdat alle feiten boven tafel zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij behandelt nu een klacht namens mij tegen de htm. Ik ben heel benieuwd of hij wat klaarspeelt.
Laten we dit maar op onvolledige beeldvorming gooien. Hettinga om te beginnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
alleen maar dit hakken op NS en pluimen in de reten van Anne Hettema en Manu Lageirse
Ik moet nog even de km score opmakenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus, wie heeft er nog een jaaroverzicht met leuke treinenfoto's?
2023 is de stop korterquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Kijk jij hebt een heel goed punt met die stop moet korter in Zwolle want dat kwartier kan echt totaal niet. Maar daar hoor je hem dan nooit over, nee, hij springt alleen in op incidenten en doet aan micromanagement en heeeeeeel soms komt er dan een klein succesje waarna hij de vlag uitsteekt. Nou. Gefeliciteerd. Je bent bijna belangrijk.
Ja ik ook, dat zien we volgende week wel weerquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik moet nog even de km score opmaken
Sinds juni eigenlijk niet meer gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat zien we volgende week wel weer
Ik ben er dagelijks mee bezigquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sinds juni eigenlijk niet meer gedaan
Mijn vriendin is naar de bewoonde wereld verhuist, dus ik hoef niet meer zoveel naar frieslandquote:
Wat is er mis met DB? Geen slechte ervaring mee.. En aantrekkelijker geprijsdquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik heb prima valide punten maar jij verwacht dat ze op tijd rijden en toch wachten en toch extra stoppen. Ze kunnen het gewoon nooit goed doen. Weet je wat? Geef dat hele fucking HRN maar aan de DB, dan lach ik me over een jaar een ongeluk en jij bent nog zuurder dan je nu bent.
In het langeafstandsverkeer haalt DB de 70% punctualiteit niet. DB Netze onderhoudt het spoor nog veel slechter dan ProRail en ook in het regionale verkeer lopen de cijfers over het algemene ver achter op wat NS doet. En dat terwijl er veel meer infra ligt en het per meter spoor minder druk is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is er mis met DB? Geen slechte ervaring mee.. En aantrekkelijker geprijsd
www.zugfinder.de Beetje rondneuzen en je ziet het welquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is er mis met DB? Geen slechte ervaring mee.. En aantrekkelijker geprijsd
Waarom haal je er prorail bij terwijl het over het HRN gaat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
In het langeafstandsverkeer haalt DB de 70% punctualiteit niet. DB Netze onderhoudt het spoor nog veel slechter dan ProRail en ook in het regionale verkeer lopen de cijfers over het algemene ver achter op wat NS doet. En dat terwijl er veel meer infra ligt en het per meter spoor minder druk is.
Het is maar wat je afzeiken vindt. En ik zit hier niet om aardig gevonden te worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Waarom haal je er prorail bij terwijl het over het HRN gaat?
En regionale vervoerders? Die doen ook geen HRN toch? Ik vind jou gewoon vaak overkomen als een erge zeur. Alleen maar anderen afzeiken, ik kan me niet herinneren dat je aardig bent geweest...
Dan moet je er niet van opkijken als men je reacties niet accepteert, je negeert of fel reageert... Lok je zelf uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het is maar wat je afzeiken vindt. En ik zit hier niet om aardig gevonden te worden.
Idd. Als ik morgen van Keulen naar Frankfurt wil kost mij dit minimaal 59 euro voor een enkeltje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat aantrekkelijk geprijsd valt geloof ik ook nog wel mee als je NU weg wil ergens naartoe.
Nee hoor, ik heb hier ook redelijk vaak gezegd dat er heel veel beter moet bij NS en dan ook echt HEEL veel beter, maar als de NS weer eens de schuld krijgt van een overwegstoring dan moet je niet verwachten dat ik je ga troosten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef Peter het volgende:
En dat het vast nog wel ergens slechter gaat of kan wil niet zeggen dat je geen kritiek op de NS mag hebben toch? Zo lijkt het nu wel.
De NS is mijn contractpartij, hoe die dat regelt met zijn leverancier moet de NS zelf weten, niet mijn pakkie an.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hier ook redelijk vaak gezegd dat er heel veel beter moet bij NS en dan ook echt HEEL veel beter, maar als de NS weer eens de schuld krijgt van een overwegstoring dan moet je niet verwachten dat ik je ga troosten.
Ja hoor, je hebt volledig gelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan moet je er niet van opkijken als men je reacties niet accepteert, je negeert of fel reageert... Lok je zelf uit.
Niet dat er geen anderen zijn die hier fel reageren en veel verwensingen gebruiken overigens..quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt volledig gelijk
Als Jantje12345 hier komt klagen dat NS kut is omdat hij vertraging heeft omdat er een overwegstoring is dan snap ik dat. Als Driek of Fles of James of Klaasje dat doen dan snap ik dat niet. Dit is het treinentopic met voornamelijk spoorwegenthousiastelingen die over het algemeen (niet allemaal maar OVER HET ALGEMEEN) weten hoe de zweep klapt. Daar heb ik bepaalde verwachtingen bij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef Peter het volgende:
[..]
De NS is mijn contractpartij, hoe die dat regelt met zijn leverancier moet de NS zelf weten, niet mijn pakkie an.
Ik klaag ook echt wel bij de AH als mijn koekjes allemaal verkruimeld in de doos zitten en niet direct bij meneer Verkade.
ik heb nog een wat ruist er door het struikgewas. Morgen even opzoekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus, wie heeft er nog een jaaroverzicht met leuke treinenfoto's?
Je mag toch zeker altijd wel als reiziger je vervoerder er op blijven aanspreken dat hij niet levert? Waarom zou ik als consument bij prorail moeten klagen? Die betaal ik niet voor een reis..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:01 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als Jantje12345 hier komt klagen dat NS kut is omdat hij vertraging heeft omdat er een overwegstoring is dan snap ik dat. Als Driek of Fles of James of Klaasje dat doen dan snap ik dat niet. Dit is het treinentopic met voornamelijk spoorwegenthousiastelingen die over het algemeen (niet allemaal maar OVER HET ALGEMEEN) weten hoe de zweep klapt. Daar heb ik bepaalde verwachtingen bij.
Ja dat mag je doen en dat is dan ook correct. Dit is echter ook niet de plek om je vervoerder aan te spreken en om dan gelijk van kankerNS te spreken terwijl het óf de overheid óf ProRail óf weer een spoorloper is (check bijvoorbeeld de statistieken op rijdendetreinen.nl) terwijl je weet hoe het zit dan ben je verkeerd bezig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:02 schreef Peter het volgende:
[..]
JE mag toch zeker altijd wel als reiziger je vervoerder er op blijven aanspreken dat hij niet levert? Waarom zou k als consument bij prorail moeten klagen? Die betaal ik niet voor een reis..
Oi! Als ik hier al loop te zeiken over de spoorwegen is het meestal omdat ik nog net kan kijken naar een wegrijdend sluitsein of omdat NS Hispeed/International weer eens loopt te falen met die Traxxen van ze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |