SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.htmlAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ja.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Alcohol maakt meer kapot..quote:
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
27 december * 02:00-03:00 uur
1492 Van Dik Hout Laat Het Los
1491 Elvis Presley Are You Lonesome Tonight
1490 The Beatles I Saw Her Standing There
1489 Johnny Guitar Watson A Real Mother For Ya
1488 ABC All Of My Heart
1487 Alanis Morissette Thank You
1486 PHD I Won't Let You Down
1485 Laura Pausini La Solitudine
1484 Katy Perry Firework
1483 Barry McGuire Eve Of Destruction
1482 Barry White Let The Music Play
1481 City To City The Road Ahead
1480 Grace Jones La Vie En Rose
1479 Jon & Vangelis I'll Find My Way Home![]()
De die-hards in het café gaan los!
'Ik schaam me kapot. Kijk ons pap eens raar doen.'
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Woord van het jaar: Top2000-hooligansquote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dit is al ver voorbij Lucky TVquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:59 schreef Evertjan het volgende:
Ze moeten hier een lucky tv van makenJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Wham is klaar, de hooligans druipen afAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Deze tekst onderin beeldquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De lampen schudden nog na van de gebeurtenis
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
"ZIJN JULLIE GVD HELEMAAL VAN DE POT GERUKT?! OP DE TAFELS DANSEN?! ERUIT!!!"
Waarom maken ze hier geen 24-uurs shift van? Is toch veel leuker voor de DJ's. Of wordt dat te glazen huis-achtig?![]()
![]()
Waarom gaat dat café eigenlijk dicht? Volgens mij zijn er genoeg mensen die een nachtje door willen halen daar.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
GMTAquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef patat het volgende:
Waarom maken ze hier geen 24-uurs shift van? Is toch veel leuker voor de DJ's. Of wordt dat te glazen huis-achtig?
Ik zou alleen maar willen trouwen met een vrouw die me keihard uitlacht als ik haar een poezelewoesk druivedooske zou noemen.quote:My friends all drive horses![]()
Het beste nummer van Van Dik Hout was met Herman Brood: Pijn.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Uitzonderingen zijn altijd te maken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:04 schreef Evertjan het volgende:
Zal vast wel met de gemeentelijke horecawet te maken hebbenAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
200% uitbetaald? Denk 't wel hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:04 schreef patat het volgende:
![]()
![]()
Of heeft dat personeel er geen zin in daar..
Dan zal het wel met drankverstrekking hebben te maken na 02:00quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
200% uitbetaald? Denk 't wel hoor![]()
Allemaal aan de cola, hup!![]()
(zelf de rum meenemen dus)quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef patat het volgende:
[..]
Dan zal het wel met drankverstrekking hebben te maken na 02:00![]()
Allemaal aan de cola, hup!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Van die jaren kende ik nog niet, leuk dat er duidelijk betere en mindere jaren waren. Van de decennia heb ik zelf een grafiekje gemaakt met de ontwikkeling door de jaren heen van de top2000. Staat ook in de OP volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef Wave103 het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
Per jaar van uitgave de hoeveelheid nummers in de T2000
[ afbeelding ]![]()
![]()
Rik Mayall wants a word!quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef Martinello het volgende:
The total and utter King of Rock and Roll.
My friends all drive horses![]()
WOOOOOOOOH and I saw her standing there
Luister trouwens nu weer via audio alleen, nadat ik net schakelde naar de dansende oudjes. Geluid is ineens een stuk beter!![]()
Alanis was vrij slaapverwekkend.
Nu PhD, dus
Jaquote:jammer dat ze dan niet een paar uurtjes eerder beginnen, zodat ze alles kunnen laten horen. Autobahn duurt 20 minuten en in het uur dat het gedraaid wordt, worden 14 liedjes gespeeld. Daar zal ook wel veel in geknipt worden.
![]()
Laat ze gewoon wat minder lullen...quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef BillDauterive het volgende:
Jajammer dat ze dan niet een paar uurtjes eerder beginnen, zodat ze alles kunnen laten horen. Autobahn duurt 20 minuten en in het uur dat het gedraaid wordt, worden 14 liedjes gespeeld. Daar zal ook wel veel in geknipt worden.
En verder: wel jammer dat er zoveel Italianen Nederlandse liedjes coveren. Vooral liedjes van Paul de Leeuw en Marco Borsato zijn populair in Italië
Luie onoriginele muzikanten daarquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat ze gewoon wat minder lullen...
En verder: wel jammer dat er zoveel Italianen Nederlandse liedjes coveren. Vooral liedjes van Paul de Leeuw en Marco Borsato zijn populair in Italië![]()
![]()
Wait whut... waarom staat Katy Perry erin?!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik denk dat een grote groep verbitterde doven op deze plaat hebben gestemd om ons een hak te zetten, ik zie geen andere verklaringquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Wait whut... waarom staat Katy Perry erin?!![]()
Of het Tina-forum heeft deze erin gestemd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat een grote groep verbitterde doven op deze plaat hebben gestemd om ons een hak te zetten, ik zie geen andere verklaring
The joke is on them: die 14-jarige huppelkutjes liggen te slapen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Daar wordt Elmo wel vrolijk van!quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:37 schreef Martinello het volgende:
Katy Perry. Nog één keer ordinair dan
[ afbeelding ]
My friends all drive horses![]()
Alice Veen uit Amsterdam heeft op Katy Perry gestemd. We gaan googelen.
Je was in de war met Barry Hughes?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaIk ken dit lied niet, leuke verrassing!
edit: ow, dit was de andere Barry.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Shitty to Shitty.
Next please.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Barry Gibbquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Je was in de war met Barry Hughes?
Nee, Barry McGuire, het lied dat ervoor gespeeld werd.
City to City is verschrikkelijk. Ik heb er vroeger wel op geschuifeld![]()
![]()
Dit is een briljant nummer. Kitscherig maar goed
Klassiek met een twist.quote:
Ofzo.
BroesAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Een Duitser die wat goed doet. Mijn vader draait zich om in zijn graf.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:23 schreef BillDauterive het volgende:
En nu meezingen met Als De Dag Van Toen. Een van de mooiste liedjes van een DuitserJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ik doe Master of Puppets nog ff en dan ga ik snurken.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Wok on.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
LOL die dj gaat helemaal losAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Lekker uurtje.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik gaat zo legge.quote:
Wat doet die DJ raar.
Ik heb er geen beeld bijMisschien maar beter ook.
Het leukste aan de top 2000 zijn altijd die mooie verrassende plaatjes die je hoort te kennen, maar niet kent. Vandaag was dat Barry McGuire - Eve of Destruction. Die moet ik vaker luisterenEn OMD - Enola Gay, die was ook geweldig.
![]()
Dat zijn idd heule goeie plaatjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:41 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb er geen beeld bijMisschien maar beter ook.
Het leukste aan de top 2000 zijn altijd die mooie verrassende plaatjes die je hoort te kennen, maar niet kent. Vandaag was dat Barry McGuire - Eve of Destruction. Die moet ik vaker luisterenEn OMD - Enola Gay, die was ook geweldig.
* spijkerbroek gaat maffen.
Bis morgen, maisjes!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik ga ook liggen.
Tot later vandaag.
Jij ook een fijne nachtrust dan, tong!
Memory Motel is toch een minder liedje van The Rolling Stones, dit had van mij niet in de top hoeven te staan![]()
Ik ga ook over zo'n 10 minuten, als Therapy? - Diane afgelopen is.![]()
Kneusje jaquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
StormloopGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mogge
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
1409 After The Love Has Gone Earth Wind & Fire 1979
1408 Don't Look Back Boston 1978
1407 Eres Tu Mocedades 1973
1406 De Peel In Brand Rowwen Hèze 2005
1405 Time Stood Still Bad English 1991
1404 Steppin' Out Joe Jackson 1982
1403 Met Hart En Ziel Trockener Kecks 1990
1402 West End Girls Pet Shop Boys 1986
1401 Against The Wind Bob Seger 1980
1400 Carry On Crosby, Stills, Nash & Young 1970
1399 Hijo De La Luna Mecano 1990
1398 One Love - People Get Ready Bob Marley & The Wailers 1984
Komend uur[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1409 After The Love Has Gone Earth Wind & Fire 1979
1408 Don't Look Back Boston 1978
1407 Eres Tu Mocedades 1973
1406 De Peel In Brand Rowwen Hèze 2005
1405 Time Stood Still Bad English 1991
1404 Steppin' Out Joe Jackson 1982
1403 Met Hart En Ziel Trockener Kecks 1990
1402 West End Girls Pet Shop Boys 1986
1401 Against The Wind Bob Seger 1980
1400 Carry On Crosby, Stills, Nash & Young 1970
1399 Hijo De La Luna Mecano 1990
1398 One Love - People Get Ready Bob Marley & The Wailers 1984
Ik wacht op mijn vriend Elfletterig met nummer 1402. Mijn favoriet van de PSB in de Lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Inhaken en meezingen jongens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
HalloGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Allemaal wel eigenlijk.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gta
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mja, maar ik had dat eigenlijk willen posten toen 'ie nog bezig was. Maar dat was even niet haalbaar. Dus dan daarna nog maar even gauw gedaan.quote:![]()
![]()
Deze is mooi van CSNY[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ah, de rest wordt ook wakker
Het zit me ook niet echt in weg, nee. Maar ik zou het geen seconde missen ook. (die categorie is groooot bij mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 08:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Och zo één nummertje tussendoor mag best van mij)
![]()
Heerlijk sneeuwvrij hier in het noordenWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Hier een klein beetje natte sneeuw nu. Mag van mij zo stoppen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:53 schreef Homdeck het volgende:
Heerlijk sneeuwvrij hier in het noordenMake love, not war ☮![]()
Tukkerland toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier een klein beetje natte sneeuw nu. Mag van mij zo stoppen.When I was a child I had a fever.
Liever Mecano dan dit, maar beiden doet me niet echt veel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hier ligt ook nog wat sneeuw ik denk als straks de zon er op schijnt dat het ook zo weg isquote:Op zaterdag 27 december 2014 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier een klein beetje natte sneeuw nu. Mag van mij zo stoppen.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Mecano dan dit, maar beiden doet me niet echt veelMarley is een held!
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Sander de Heer meer vandaag.
1397 Suite: Judy Blue Eyes Crosby, Stills & Nash 1969
1396 Cecilia Simon & Garfunkel 1970
1395 Laat Me Alleen Rita Hovink 1977
1394 Let's Stay Together Al Green 1971
1393 Diamante Zucchero Fornaciari 1986
1392 Black Velvet Alannah Myles 1990
1391 La Isla Bonita Madonna 1987
1390 I've Got You Under My Skin Frank Sinatra 1956
1389 Six Degrees of Separation The Script 2012
1388 She's The One Robbie Williams 1999
1387 That Man Caro Emerald 2010
1386 Fly Like An Eagle Steve Miller Band 1976[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, maar heel veel dingen vind ik echt niet boeiend van hem.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1397 Suite: Judy Blue Eyes Crosby, Stills & Nash 1969
1396 Cecilia Simon & Garfunkel 1970
1395 Laat Me Alleen Rita Hovink 1977
1394 Let's Stay Together Al Green 1971
1393 Diamante Zucchero Fornaciari 1986
1392 Black Velvet Alannah Myles 1990
1391 La Isla Bonita Madonna 1987
1390 I've Got You Under My Skin Frank Sinatra 1956
1389 Six Degrees of Separation The Script 2012
1388 She's The One Robbie Williams 1999
1387 That Man Caro Emerald 2010
1386 Fly Like An Eagle Steve Miller Band 1976
Ik krijg radio 2 niet te pakken op mn radio boven. Noord holland is toch 92.6?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Zelfs zijn slechte nummers zijn boeiender dan pakweg het ouvre van The Script...quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar heel veel dingen vind ik echt niet boeiend van hem.I love music |Ajax forever
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:58 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg radio 2 niet te pakken op mn radio boven. Noord holland is toch 92.6?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij bent geen fan van Sander begrijp ik.quote:Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
1397 Suite: Judy Blue Eyes Crosby, Stills & Nash 1969![]()
1396 Cecilia Simon & Garfunkel 1970![]()
1395 Laat Me Alleen Rita Hovink 1977![]()
1394 Let's Stay Together Al Green 1971![]()
1393 Diamante Zucchero Fornaciari 1986![]()
1392 Black Velvet Alannah Myles 1990![]()
1391 La Isla Bonita Madonna 1987![]()
1390 I've Got You Under My Skin Frank Sinatra 1956![]()
1389 Six Degrees of Separation The Script 2012![]()
1388 She's The One Robbie Williams 1999(origineel is beter)
1387 That Man Caro Emerald 2010![]()
1397 Suite: Judy Blue Eyes Crosby, Stills & Nash 1969![]()
1396 Cecilia Simon & Garfunkel 1970![]()
1395 Laat Me Alleen Rita Hovink 1977![]()
![]()
1394 Let's Stay Together Al Green 1971![]()
1393 Diamante Zucchero Fornaciari 1986![]()
1392 Black Velvet Alannah Myles 1990![]()
1391 La Isla Bonita Madonna 1987![]()
1390 I've Got You Under My Skin Frank Sinatra 1956![]()
1389 Six Degrees of Separation The Script 2012![]()
1388 She's The One Robbie Williams 1999![]()
1387 That Man Caro Emerald 2010![]()
When I was a child I had a fever.
Of 92.9quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:58 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg radio 2 niet te pakken op mn radio boven. Noord holland is toch 92.6?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van Sander begrijp ik.
Make love, not war ☮![]()
quote:
Misschien vind ie hem niet door het weer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Nee, Sander vindt zichzelf belangrijker dan de muziek. Dat is een hele goede reden om hem niet leuk te vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van Sander begrijp ik.I love music |Ajax forever
Daar gebeurt ook nietsquote:
Bij 92.9 hoor ik echt alleen ruis, rond 92.6 kun je vaag stemmen onderscheiden
Hier is denk ik een cm of 10 sneeuw gevallen (kan ook meer of minder zijn, ben erg slecht in schatten)
Nu valt er één of andere gemengde neerslag. Wordt een beetje viezig allemaal, geloof ik.![]()
Oh dus het kan ook 50 cm zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:02 schreef Eska het volgende:
Hier is denk ik een cm of 10 sneeuw gevallen (kan ook meer of minder zijn, ben erg slecht in schatten)
Nu valt er één of andere gemengde neerslag. Wordt een beetje viezig allemaal, geloof ik.
Hier alleen regen en koude wind"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Matig uurtje nuPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Bij ons is het 88.0, maar geen idee in hoeverre dat ook N-H haalt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar gebeurt ook niets
Bij 92.9 hoor ik echt alleen ruis, rond 92.6 kun je vaag stemmen onderscheiden![]()
quote:
Wie dit mooi vindt, vindt misschien Fleet Foxes ook wel mooi.I love music |Ajax forever
White Winter Hymn komt zomaar ineens in me op, als ik naar buiten kijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:09 schreef peaceman het volgende:
Wie dit mooi vindt, vindt misschien Fleet Foxes ook wel mooi.![]()
![]()
Prachtigquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
White Winter Hymn komt zomaar ineens in me op, als ik naar buiten kijk
Het regent harder dan ik hebben kan van Blöf hier, want hier is geen sneeuw gevallen vannacht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
White Winter Hymn komt zomaar ineens in me op, als ik naar buiten kijkDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Daar heb ik radio 10...quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij ons is het 88.0, maar geen idee in hoeverre dat ook N-H haalt.
Hier is t behoorlijk wit, sneeuwt nog steeds, maar het wordt wel blubber vanmiddag, denk ik. Het is net te warmquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het regent harder dan ik hebben kan van Blöf hier, want hier is geen sneeuw gevallen vannacht.![]()
Dit
Hoor liever dit dan Borsato, blof of meeuwisWhen I was a child I had a fever.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:18 schreef Homdeck het volgende:
Hoor liever dit dan Borsato, blof of meeuwisDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh, was al bang dat je Laat me Alleen van Gerard Joling zou zeggen... Maar niets mis met Klein Orkest idd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:20 schreef Fred_B het volgende:
Al heb ik liever Laat Mij Maar Alleen van het Klein Orkest.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind het gejank, hoewel het een degelijke smartlap is.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
het idee was juist, nu ik hier eindelijk een knappe radio heb staan, dat ik chill vanuit mn warme bed de radio met de afstandsbediening aan kon zetten ipv moeilijk doen met laptop opstarten en dan geen mooi geluid hebben want laptopquote:
Strugglesquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
het idee was juist, nu ik hier eindelijk een knappe radio heb staan, dat ik chill vanuit mn warme bed de radio met de afstandsbediening aan kon zetten ipv moeilijk doen met laptop opstarten en dan geen mooi geluid hebben want laptop
-XOXO-![]()
“The night of the fight, you may feel a slight sting. That’s pride fucking with you. Fuck pride! Pride only hurts, it never helps.”![]()
dat was echt een minuut.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je hebt geen tv op de kamer? Je kunt evt. ook luisteren via cultura.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
het idee was juist, nu ik hier eindelijk een knappe radio heb staan, dat ik chill vanuit mn warme bed de radio met de afstandsbediening aan kon zetten ipv moeilijk doen met laptop opstarten en dan geen mooi geluid hebben want laptopMake love, not war ☮![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:24 schreef cafca het volgende:
ik kom er net achter dat Rocky van Don Mercedes er ook niet in staat
Nu unive reclane?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ohnee laat maar. 100 % NL
Nee ik heb ook geen tv hier."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
En Herman van Keeken met Pappie Loop Toch Niet Zo Snel ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:24 schreef cafca het volgende:
ik kom er net achter dat Rocky van Don Mercedes er ook niet in staat
Maar dit is wel lekkerAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgens zo'n kaartje zou 92.6 het hier gewoon prima moeten doenquote:
Nope. En Joost Nuissl ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En Herman van Keeken met Pappie Loop Toch Niet Zo Snel ?
Helaas, zelfs geen Manuela van Jacques Herp.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En Herman van Keeken met Pappie Loop Toch Niet Zo Snel ?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
De ultieme smartlap.... een schande is het !quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Helaas, zelfs geen Manuela van Jacques Herp.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Morgen! Ben al anderhalf uur aan het luisteren. Ik moest zo huilen bij Rita. Nu maar eens echt wakker worden en mijn bed uit.![]()
Yo Mensen
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dit vind ik wel een aardig nummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen! Ben al anderhalf uur aan het luisteren. Ik moest zo huilen bij Rita. Nu maar eens echt wakker worden en mijn bed uit.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen! Ben al anderhalf uur aan het luisteren. Ik moest zo huilen bij Rita. Nu maar eens echt wakker worden en mijn bed uit.Moggequote:
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Goeie binnenkomer
Black velvet, if youhou pleeaaaaaassseeeeeeeee!
Mogguh
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ook goedemorgen trouwens, was zomaar binnen komen vallen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Een van mijn favo Madonna nummers
De brutaliteit!quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:35 schreef Pedroso het volgende:
Ook goedemorgen trouwens, was zomaar binnen komen vallen.I love music |Ajax forever
Zometeen Sinatra met I've Got You Under My Skin, uitvoering van Hans Teeuwen ook niet verkeerd overigens
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Inderdaad, ik moet van Brussel naar de regio Rotterdam.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop maar dat de wegen vanmiddag een beetje te doen zijn, ik moet werken.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Erg he, zonder goedemorgen te zeggen. Zo zijn we niet opgevoed !quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oeh, met de auto of trein?quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet van Brussel naar de regio Rotterdam.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Als die rijdt, met de trein.quote:
Hier is overigens geen vlok gevallen, dus het is moeilijk om een voorstelling te maken van sneeuwellende op dit moment.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
The Voice
Laat maar radio 2
Lekker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat mag. Maar wat kan die man zingen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik de enige die het niets vind? Ik vind zijn muziek altijd zenuwenmuziek.I love music |Ajax forever
Heerlijke muziek, al mag het origineel van Lee Towers er ook zijn.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hier ligt wel een klein laagje, gisteren meldde de NS wel dat een deel van de dienstregeling zou vervallen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die rijdt, met de trein.
Hier is overigens geen vlok gevallen, dus het is moeilijk om een voorstelling te maken van sneeuwellende op dit moment.
Hier is trouwens Den Haag.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Laat je nakijkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik de enige die het niets vind? Ik vind zijn muziek altijd zenuwenmuziek.![]()
![]()
Deze The Script had van mij ECHT niet gehoeven[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Script had van mij ECHT niet gehoevenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wat staat The Script er veel in.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
The Script![]()
![]()
Ach we zien wel, ik heb geen haast in elk gevalquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier ligt wel een klein laagje, gisteren meldde de NS wel dat een deel van de dienstregeling zou vervallen.
Hier is trouwens Den Haag.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Script moet ritueel verbrand wordenI love music |Ajax forever
Dat bekoort me ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat mag. Maar wat kan die man zingen!
Make love, not war ☮![]()
Het klinkt allemaal zo hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had prima zonder The Script kunnen leven.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
goed bruggetje weer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hmmm niet mijn favoriet van RobbieFor you, there'll be no more crying.
Zitten toch veel nummers tussen waarvan je denkt 'wat moet dit ertussen'? Zullen wel fanclubs bij zitten die massaal gestemd hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
is toch van world party?quote:When I was a child I had a fever.
Zeer onderschatte band.quote:quote:
Volgend uur zitten er wel een paar pareltjes tussen. Zo maar is opstaan en douchen, muziekje erbij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Karl Wallinger is redelijk geniaal.samen met Mike Scott verantwoordelijk voor het beste album ooit. Jammer dat de twee ego's te groot waren...![]()
Ach ze heeft ze erger gemaaktFor you, there'll be no more crying.
Aangezien ik vandaag naar Limburg zou afrijden, kunnen jullie even je lokatie en de sneeuwsituatie melden?
Ik hoor/lees heel verschillende berichten en twijfel of ik de rit ga maken...
De A2 af dus.![]()
Ze komt totaal niet sympathiek over.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Alweer Caro
Ik ken een van haar crewleden, ik snap niet hoe hij het uithoudt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Alles van Caro zakt gelukkig, dus de hype is wel een beetje over.
Al zijn er ook 2 nieuwe binnenkomers uit 2013, maar die zullen er volgend jaar wel weer uitliggen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat was nou echt Something Stupid van hem..quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Robbie mag altijd, behalve Candy. Maar het liefst hoor ik zijn Sinatracovers etc.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Alweer Caro
Ik ken een van haar crewleden, ik snap niet hoe hij het uithoudt.
Net zo'n bitch als schele Trijn?![]()
Yups die hadden samen nog zeer mooie dingen kunnen maken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:52 schreef cafca het volgende:
Karl Wallinger is redelijk geniaal.samen met Mike Scott verantwoordelijk voor het beste album ooit. Jammer dat de twee ego's te groot waren...I love music |Ajax forever
Voor de muzikanten in het bandje van Caro ook geen pretje om constant tegen die dikke reet aan te kijken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vlaai Like An Eegle
Hij vindt haar wel leuk, ik vind haar nepquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Net zo'n bitch als schele Trijn?![]()
Het schijnt dat Traincha (of hoe ze ook maar gaat heten tijdens het songfestival) van plan is om een sexy jurk aan te gaan doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:54 schreef Pedroso het volgende:
Voor de muzikanten in het bandje van Caro ook geen pretje om constant tegen die dikke reet aan te kijken.
Toen ik dat hoorde schrok ik.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:54 schreef Pedroso het volgende:
Voor de muzikanten in het bandje van Caro ook geen pretje om constant tegen die dikke reet aan te kijken.![]()
![]()
In Drenthe geen sneeuw maar daar heb je niks aanquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik vandaag naar Limburg zou afrijden, kunnen jullie even je lokatie en de sneeuwsituatie melden?
Ik hoor/lees heel verschillende berichten en twijfel of ik de rit ga maken...
De A2 af dus.
Ik heb nog te weinig orgeltjes gehoordquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:55 schreef Jovatov het volgende:
Dit zijn de nummers waar de Top 2000 voor bedoeld is
En orgeltjes![]()
![]()
Dat mens is echt erg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het schijnt dat Traincha (of hoe ze ook maar gaat heten tijdens het songfestival) van plan is om een sexy jurk aan te gaan doen.
Toen ik dat hoorde schrok ik.
Mijn ega heeft met haar samengewerkt en die is de rust zelve.
Na een middagje schele Trijn herkende ik haar niet meer...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |