quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:36 schreef son78 het volgende:
Heb je ook een tip welke kant ik op moet bij vraag 20? Ik heb nog geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 10:23 schreef xABCx het volgende:
Ik buig me over vraag 20, maar het wil nog niet echt lukken, ook niet met jouw hint (za 10 jan, 11:12), ymirian. Heb je misschien nog een hintje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eerder dat bijna niemand hem heeft. En dat een enkeling die hem wel heeft, zich wijselijk stil houdt. Ik ben vrij ver gekomen (vind ik zelf), maar een paar oplossingen ontbreken nog. 4c en 4d horen daarbij...quote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef banaanenappel het volgende:
Kan ik aan de radiostilte over 4c en 4d opmaken dat iedereen die al lang heeft? Dat alleen ik het niet snap?
Hetzelfde geldt voor 2 denk ik:).quote:Op zondag 11 januari 2015 20:39 schreef JddMan het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat bijna niemand hem heeft. En dat een enkeling die hem wel heeft, zich wijselijk stil houdt. Ik ben vrij ver gekomen (vind ik zelf), maar een paar oplossingen ontbreken nog. 4c en 4d horen daarbij...
Dezelfde situatie inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:00 schreef korsakowski het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor 2 denk ik:).
quote:Op maandag 12 januari 2015 03:51 schreef ymirian het volgende:
Zomaar een ideetje voor 2 (en niet meer dan dat nog op dit moment)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4d heb ik geen idee. Ook 13 zitten we al tijden naar te staren, de tip die eerder gegeven werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft niet geholpen. Als iemand nog een tipje van de sluier kan oplichten, gaarne!
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:14 schreef sjorsalbert het volgende:
Over 20:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat heb ik ook geprobeerd,quote:Op maandag 12 januari 2015 14:00 schreef banaanenappel het volgende:
4c. Ik weet het niet.
4d. Ik zit te denken aan een ranglijst. Bijvoorbeeld dat iets in 2013 1e was, en in 2012 22ste, en zo terugtellen naar 2001.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou iemand mij nog op weg kunnen helpen met vraag 2?Einstein: "Als een idee niet absurd klinkt, is er geen hoop voor"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |