quote:Op zondag 28 december 2014 16:22 schreef nasibal65 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er mee bezig, maar nog geen 'aha-erlebnis'. Wel een mogelijke 'lead', maar dat vereist dat ik achter de computer wat dingen uitwerk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn de plaatsen die de Beatles hadden in Top 2000 van 2012 (1977 is Magical Mystery Tour)
(b) 11, 6, 9, 15, 18, 18, 14, 22, 18, 16, 23, 24, 24,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn de opeenvolgende Top 2000 Klasseringen in de jaren 1999-2012 van Hey Jude (Beatles)
Hoe kom je daar in godsnaam achter?
Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijk lullen, maar in dit geval door:quote:Op maandag 29 december 2014 10:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[...]
Hoe kom je daar in godsnaam achter?
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:22 schreef Inaithnir het volgende:
Tipje voor de laatste puzzelDeze hele tip heeft er geen zak mee te maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch best wel een beetjequote:Op maandag 29 december 2014 17:50 schreef JddMan het volgende:
Gisternacht heb ik de opgave 20 opgelost.
[..]
Deze hele tip heeft er geen zak mee te maken...
Respect! Met de blote handjes of heb je het geprogrammeerd?quote:Op maandag 29 december 2014 17:50 schreef JddMan het volgende:
Gisternacht heb ik de opgave 20 opgelost
Hehe, moest ik ook even aan denken. Van al zijn shows tot nu toe vond ik die de beste.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:14 schreef Feestkabouter het volgende:
Bij het woord spek moet ik voornamelijk denken aan: pancheeeeeetaaaaaaaa!
Je bent wel met 43825536 en niet met 4382553615 aan het zoeken?quote:Op maandag 29 december 2014 20:15 schreef gicik het volgende:
Heeft iemand een tip voor vraag 15? Ik heb de eerste vier woorden maar ik begrijp de laatste cijfercombinatie niet. Heb wel een idee wat er hoort te staan maar dat is aan de hand van de eerste vier woorden.
Ja, dat was mn foutquote:Op dinsdag 30 december 2014 04:24 schreef depuzzelman het volgende:
[..]
Je bent wel met 43825536 en niet met 4382553615 aan het zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En LI:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijkt veel films
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:43 schreef allboutCJ2 het volgende:
Wat ik voor 17A heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijkt veel films
Goed dat je dat ff gecheckt hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:40 schreef tigah het volgende:
In deel 1 hadden we het over eventuele slordigheidsfoutjes in opgave 13 (soms geen spatie of een langer streepje). We hebben dit nagevraagd bij de puzzelmakers, en dit was inderdaad geen opzet...
De eerder gegeven hint is wel degelijk van toepassing... kan er dit aan toevoegen:quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:46 schreef son78 het volgende:
Nu zou ik graag met 20 willen beginnen als iemand me de juiste richting in zou kunnen duwen. Daar laat ik het ook bij, het is mooi geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |