Weird!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:54 schreef rxb82 het volgende:
Bij mij hetzelfde als wat Mill61 aangeeft: op de desktop versie moet ik ingelogd zijn (Firefox), mobiel zijn ze altijd leesbaar (Safari).
Je krijgt er ook echt een melding van? Dat is helemaal vreemd!quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:00 schreef rxb82 het volgende:
Snap het ook niet helemaal dan, ging er van uit dat het bij iedereen hetzelfde was. Niet ingelogd in Firefox krijg ik wel netjes een melding dat je ingelogd moet zijn om spoilers te kunnen openen.
Mooi, nog 18 te gaan en dan is dit topic weer volquote:Op woensdag 21 januari 2015 14:14 schreef rxb82 het volgende:
Okay, opgehelderd! Thanks.
Terug on topic :-),
Het zou in ieder geval leuk zijn om het nog even door te zetten, nu dat we oplossingen opener kunnen vergelijken. En misschien ook nog als de officiele uitwerking komt en winnaars bekend worden.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:27 schreef JddMan het volgende:
We zouden een topic "AIVD Kerstpuzzel 2014 - de oplossingen" kunnen maken, waarin we alle uitwerkingen in de first post zetten.
Die bij mij in Firefox leidden naar niet bestaande pagina's!!!quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:10 schreef rxb82 het volgende:
Ja, deze:
"Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Met 'ingelogd' en 'Registreren' netjes als link naar de besbetreffende pagina's...
Er zijn toch wel meer mogelijkheden dan 4? Zo even uit mijn hoofd:quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:42 schreef rxb82 het volgende:
Ik kon ook geen andere vinden, in ieder geval niet in de Open Taal woordenlijst. Bij 1a had ik wel meerdere opties (ik geloof 4).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staan wel een paar mooie tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leek mij iig...
Heb jij even geluk dat je niet 'even uit het hoofd' alle mogelijkheden hebt gegevenquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:18 schreef JddMan het volgende:
Oh, dat had ik niet gezien. Maar het woord dat ik heb gekozen voldoet daar toevallig wel aan. Dus niks aan het handje
Dat is toch niet zo voor alle woorden in de reeks? Bijvoorbeeld "INFORMATIEHUISHOUDING" of "LOYALITEITSBONUS"?quote:Op woensdag 21 januari 2015 15:05 schreef Mill61 het volgende:
De meeste daarvan zijn fout. De klinkers moeten ook nog in volgorde (aeiou).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |