Straf zequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
Hete chicks stelen mijn concentratie
Een kleine beet , of een streling over het intieme gedeelte doet wonderenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Ik ben eigenlijk zo beta dat ik er niet eens over durf te fantaseren
Bij wie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een kleine beet , of een streling over het intieme gedeelte doet wonderen
Hiermee krijg je ze gegarandeerd natquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik stuur altijd dit naar chicks in mijn whatsapp
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hiermee krijg je ze gegarandeerd nat
stouturtquote:Op zaterdag 27 december 2014 06:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt en ik heb ook gebkowd en coke geznoven hihi![]()
hier blijft het ook niet liggenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:48 schreef wietparkiet het volgende:
kutsneeuw
blijf liggen of donder op
Sneeuw is sowieso kutquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dan is het toch nergens goed voor
Dat maakt niet uit, het is om uit te drukken dat ik net wakker ben.quote:
Maakt wel uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is om uit te drukken dat ik net wakker ben.
Nee.quote:
Niet, autist.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:07 schreef Ro-ald het volgende:
''Goedemorgen!'' Kijk mij ''stoer'' zijn dat ik in de middag wakker wordt.
Nee.quote:
waarom niet op agentenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
roro wnr sneeuwballen op de ruiten van mensen gooien
Dan sneeuwbal met een steen er in toch gaan ze eerder kapotquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat dat niet leuk is
op ruiten is leuker dat vinden ze nooit leuk
wrm moet je alles kapot makenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan sneeuwbal met een steen er in toch gaan ze eerder kapot
hahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm moet je alles kapot maken
ik wil gewoon mensen irriteren en het bloed onder hun nagels vandaan halen maar nee hoor roro moet alles kapotmaken
dat is toch niet leuk
Wat gebeurde erquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
hoi fl freak
ik was gister in brabant
ik voelde me naar
Chillen met stront.quote:
Je zegt zelf bae.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat een belediging. Het is nog zo'n liev meisjen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat moest geheim blijven. Ik geef jou nooit meer een grote zak wiet.
Als je de e weg haalt , dan misschienquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
Sadisme, is dat als je verdrietig bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
Slimste regio bitchesNou met dat accent van jullie denk ik al dat jullie dom zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nou bij jou hoofd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou met dat accent van jullie denk ik al dat jullie dom zijn.
Heb je al je masterplan gemaakt om die leidinggeefster van je te winnen voor je? Koets voor laten rijden en dan een bos rozen geven? Of ben jij niet zo'n romanticus?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ik er intelligent uitzie hoor.
Ga ik niet doen johquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je al je masterplan gemaakt om die leidinggeefster van je te winnen voor je? Koets voor laten rijden en dan een bos rozen geven? Of ben jij niet zo'n romanticus?
Okequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga ik niet doen joh
Ze is wel leuk maar ja.
Huh niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, maar ben je wel romantisch?
Wutquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je al kaarsvet gesmeerd over LB?
Nice.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wutis dat romantisch?
En nee. Maar heb wel romantisch gedaan
Zijn jullie niet bij elkaar geweest met kerstquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Huwelijksaanzoek wordt alsof het zo uit een film is.
Neequote:Op zaterdag 27 december 2014 18:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zijn jullie niet bij elkaar geweest met kerst
Ja is ook wel weer zo idd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Andere plannen, misschien too soon (we hebben ook geen relatie). Maakt ook niet uit
Misschien new years wel samen.quote:
Vraag haar om 00:00 hahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien new years wel samen.Maar moeten we nog kijken. Strangely enough ben ik mega chill en vind ik alles goed
Liever een zwoele kus en stevig knuffel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:16 schreef Monopoly het volgende:
Na champagne willen ze alles doen. Ideaal moment voor een prima blowjob.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Liever een zwoele kus en stevig knuffel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets mis mee! Om wie gaat het eigenlijk?
LBquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]Niets mis mee! Om wie gaat het eigenlijk?
Hoiquote:
White Guyquote:
Hiquote:
quote:
I'm doing greatttttttttquote:
Dago!quote:
Good goodquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I'm doing greatttttttttwhat about you?
Good to hear.quote:
Jawel jawelquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog een beetje kunnen reizen met dit weer?
Bruhhhhquote:
M'n pa heeft een cd van hun, geen idee hoe hij daaraan komtquote:Op zondag 28 december 2014 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
Deze ook
Heb ze ooit liveop een stream gezien, was nog best goedprima festival band.
Ik ben sterk volgens zeer betrouwbare bronquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n pa heeft een cd van hun, geen idee hoe hij daaraan komtDude luistert totaal andere muziek
Ja hij weet 't zelf ook nietquote:Op zondag 28 december 2014 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]wut
Americana is best leukmeer ken ik eigenlijk niet
Plsquote:Op zondag 28 december 2014 00:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben sterk volgens zeer betrouwbare bron
Kom danquote:
Schoolplein.quote:
Potje sparren, tofquote:
Tot over 10 jaar wanneer je enigszins spieren hebt.quote:
Ik win nu ook gwn hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 00:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tot over 10 jaar wanneer je enigszins spieren hebt.
Dayumnnn die tweedequote:
Surequote:
Doen wequote:Op zondag 28 december 2014 00:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Eens een datum prikken ofzo.
Cookiequote:
Goed gedaan. Weten ze gelijk dat ze niet met jou moeten FOK!ken.quote:Op zondag 28 december 2014 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb op m'n eerste schooldag blijkbaar iemand in gezicht geslagen
Blijkbaar?quote:Op zondag 28 december 2014 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb op m'n eerste schooldag blijkbaar iemand in gezicht geslagen
Moest lachenquote:Op zondag 28 december 2014 00:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Goed gedaan. Weten ze gelijk dat ze niet met jou moeten FOK!ken.
Ik herinner me dat niet hoorquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 00:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Goed gedaan. Weten ze gelijk dat ze niet met jou moeten FOK!ken.
Not sure if aso kind of slechte opvoedingquote:Op zondag 28 december 2014 00:45 schreef DrNick het volgende:
Mutti logica: In plaats van op mijn deur te kloppen om te vragen of de muziek zachter mag, gaat ze 3 meter ervoor staan schreeuwen of het zachter mag. En dan boos worden als ik het niet hoor
DrNick logica: denken dat kloppen wel te horen isquote:Op zondag 28 december 2014 00:45 schreef DrNick het volgende:
Mutti logica: In plaats van op mijn deur te kloppen om te vragen of de muziek zachter mag, gaat ze 3 meter ervoor staan schreeuwen of het zachter mag. En dan boos worden als ik het niet hoor
Ja, sowieso.quote:Op zondag 28 december 2014 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DrNick logica: denken dat kloppen wel te horen is
Ik moest kloppen want de bel doet 't niet.quote:
Dag meneer Spaghetti.quote:Op zondag 28 december 2014 00:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel doet 't niet.
Graag gedaan.quote:Op zondag 28 december 2014 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Bedankt voor het stemmen op mij, Nick.
Niks. Zag m'n username toevallig in het ONZ verkiezingen topicquote:
Oh, die awardquote:Op zondag 28 december 2014 01:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niks. Zag m'n username toevallig in het ONZ verkiezingen topic
Fappening Awardquote:
Dudequote:
Moest lachen.quote:Op zondag 28 december 2014 01:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jee garpje. Dan ben jij immers niet meer.
Rawrquote:
quote:
Gifrquote:
Needs more jpegquote:
Ttifgrquote:
Moar moarquote:
450quote:Op zondag 28 december 2014 01:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoeveel keer totdat we geen wolf kunnen herkennen?
Great.quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 28 december 2014 11:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoin
Kan ik het maken om een bosje bloemen te scoren bij een tankstation voor een feestelijke aangelegenheid![]()
Bloemen zijn bloemen.quote:Op zondag 28 december 2014 11:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoin
Kan ik het maken om een bosje bloemen te scoren bij een tankstation voor een feestelijke aangelegenheid![]()
kun je wel tegen meisjesquote:Op zondag 28 december 2014 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat kom je stoer doen dan
1 op 1 vrind
Ik sla je zo hard dat je pener eraf valt skkltje.quote:Op zondag 28 december 2014 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat kom je stoer doen dan
1 op 1 vrind
kom maarquote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik sla je zo hard dat je pener eraf valt skkltje.
hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 28 december 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik sla je zo hard dat je pener eraf valt skkltje.
met groenten of rozijnen, ajuinen en pruimen?quote:Op zondag 28 december 2014 18:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze komt zo
ik heb al cous cous klaargezet
rozijnen uiteraardquote:Op zondag 28 december 2014 18:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
met groenten of rozijnen, ajuinen en pruimen?
Pff ik haat dit liedje. Meek mill klinkt alsof hij vanuit een andere kamer de mic in probeert te rappen, wat een geschreeuw.quote:
Nou ja ligt er aan met welke ingrediënten er in natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is lekker man
als je met crip wil trouwen moet je dat wel lekker vinden
RATTING ASS NIGGA'S WALKIN ROUND WITH WIRES FUCKING UP THE GAME GOT THE HOOD ON FIREquote:
ik zou kokhalzenquote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
Ik had vorige week echt een mouthgasm ik ging een oliebol halen bij een kraampje was gevuld met pudding/room mengsel en aardbeien bovenop.
Wil je geen oliebol eten met mijn mengsel er inquote:Op zondag 28 december 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
Ik had vorige week echt een mouthgasm ik ging een oliebol halen bij een kraampje was gevuld met pudding/room mengsel en aardbeien bovenop.
Zag beiden edits. Kneusje nog ff hard nadenken om een comeback.quote:Op zondag 28 december 2014 18:17 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ninjaediet: van jouw vaginageur![]()
nee, kreeg spontaan dit idee, ik ben baas punt uitquote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Zag beiden edits. Kneusje nog ff hard nadenken om een comeback.
Als je een baas was was je meteen met een comeback gekomen. Bazen hoeven niet hard na te denken.quote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nee, kreeg spontaan dit idee, ik ben baas punt uit
wat voor een afkomst ben jequote:Op zondag 28 december 2014 18:12 schreef Bami-Powner het volgende:
heb toevallig vandaag couscous gegeten
ik heb de eerste post gedaan zonder na te denken, de volgende schoot mij in het hoofdquote:Op zondag 28 december 2014 18:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je een baas was was je meteen met een comeback gekomen. Bazen hoeven niet hard na te denken.
Dit past niet bij jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |