Straf zequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
Hete chicks stelen mijn concentratie
Een kleine beet , of een streling over het intieme gedeelte doet wonderenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Ik ben eigenlijk zo beta dat ik er niet eens over durf te fantaseren
Bij wie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een kleine beet , of een streling over het intieme gedeelte doet wonderen
Hiermee krijg je ze gegarandeerd natquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik stuur altijd dit naar chicks in mijn whatsapp
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hiermee krijg je ze gegarandeerd nat
stouturtquote:Op zaterdag 27 december 2014 06:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt en ik heb ook gebkowd en coke geznoven hihi![]()
hier blijft het ook niet liggenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:48 schreef wietparkiet het volgende:
kutsneeuw
blijf liggen of donder op
Sneeuw is sowieso kutquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dan is het toch nergens goed voor
Dat maakt niet uit, het is om uit te drukken dat ik net wakker ben.quote:
Maakt wel uit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is om uit te drukken dat ik net wakker ben.
Nee.quote:
Niet, autist.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:07 schreef Ro-ald het volgende:
''Goedemorgen!'' Kijk mij ''stoer'' zijn dat ik in de middag wakker wordt.
Nee.quote:
waarom niet op agentenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
roro wnr sneeuwballen op de ruiten van mensen gooien
Dan sneeuwbal met een steen er in toch gaan ze eerder kapotquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat dat niet leuk is
op ruiten is leuker dat vinden ze nooit leuk
wrm moet je alles kapot makenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan sneeuwbal met een steen er in toch gaan ze eerder kapot
hahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wrm moet je alles kapot maken
ik wil gewoon mensen irriteren en het bloed onder hun nagels vandaan halen maar nee hoor roro moet alles kapotmaken
dat is toch niet leuk
Wat gebeurde erquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
hoi fl freak
ik was gister in brabant
ik voelde me naar
Chillen met stront.quote:
Je zegt zelf bae.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat een belediging. Het is nog zo'n liev meisjen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat moest geheim blijven. Ik geef jou nooit meer een grote zak wiet.
Als je de e weg haalt , dan misschienquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
Sadisme, is dat als je verdrietig bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
Slimste regio bitchesNou met dat accent van jullie denk ik al dat jullie dom zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nou bij jou hoofd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou met dat accent van jullie denk ik al dat jullie dom zijn.
Heb je al je masterplan gemaakt om die leidinggeefster van je te winnen voor je? Koets voor laten rijden en dan een bos rozen geven? Of ben jij niet zo'n romanticus?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat ik er intelligent uitzie hoor.
Ga ik niet doen johquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je al je masterplan gemaakt om die leidinggeefster van je te winnen voor je? Koets voor laten rijden en dan een bos rozen geven? Of ben jij niet zo'n romanticus?
Okequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga ik niet doen joh
Ze is wel leuk maar ja.
Huh niet echt denk ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, maar ben je wel romantisch?
Wutquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je al kaarsvet gesmeerd over LB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |