Geef me dan het bewijs inclusief de bron.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hoe kan een vers uit de quran mij wijsgemaakt zijn door de media? Ik snap jou niet.
Doe het niet! Straks radicaliseert ie nog!quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:17 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Geef me dan het bewijs inclusief de bron.
en geen bron: koran![]()
“And fight them until there is no more Fitnah (disbelief and worshipping of others along with Allaah) and (all and every kind of) worship is for Allaah (Alone). But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zaalimoon (the polytheists, and wrong-doers)”quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:17 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Geef me dan het bewijs inclusief de bron.
en geen bron: koran![]()
en welke weblink heeft het?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:18 schreef GhpH het volgende:
[..]
“And fight them until there is no more Fitnah (disbelief and worshipping of others along with Allaah) and (all and every kind of) worship is for Allaah (Alone). But if they cease, let there be no transgression except against Az-Zaalimoon (the polytheists, and wrong-doers)”
[al-Baqarah 2:193]
De koran is de bron.
Als je geen volidioot bent kun je "al-Baqarah 2:193" vast zelf wel googlen.quote:
geef mij juist die site, vertalingen zijn van cruciaal belangquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
En wat maakt dit uit? Het is een vers uit de koran die op honderden sites te vinden is.
er zijn verschillende vertalingen mogelijk, muilezelquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:20 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als je geen volidioot bent kun je "al-Baqarah 2:193" vast zelf wel googlen.
Je moet het wel heel ver zoeken hè?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:21 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
er zijn verschillende vertalingen mogelijk, muilezel
Gaat over een bepaalde Joodse stam die Mo ging snitchen volgens mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:21 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Oh ja dit is echt fout vertaald.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:21 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Naast het vermoorden van Jezus hebben de Joden ook geprobeerd Mohammed te doden, alleen ging ze dat minder goed af.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:21 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Naast het vermoorden van Jezus hebben de Joden ook geprobeerd Mohammed te doden, alleen ging ze dat niet zo goed af.
chocola bestond niet in die tijdquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:22 schreef GhpH het volgende:
[..]
Oh ja dit is echt fout vertaald.
Ik zie het nu.
Er stond normaal gezien: Knuffel alle ongelovigen en geef hen chocolaatjes als ze op bezoek komen.
Als je jezelf nou opblaast, zou je in dit topic dan even willen vermelden waar en wanneer? Dan zorg ik dat ik daar ver vandaan ben.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:23 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
chocola bestond niet in die tijd
zolang je de site niet geeft, is heeft jouw reactie geen argumenten
Jouw Joodse tekst is ook fout vertaald.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:23 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
chocola bestond niet in die tijd
zolang je de site niet geeft, is heeft jouw reactie geen argumenten
Joods is zelf geen taal, imbecielquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Jouw Joodse tekst is ook fout vertaald.
Euh, dat wil nog niet zeggen dat er geen joodse teksten zijn..quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Joods is zelf geen taal, imbeciel
Een jihadist/martelaar! Mujahid!quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
een tevergeefs gehersenspoelde jongeman inderdaad
Een moslimquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
een tevergeefs gehersenspoelde jongeman inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |