abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147983785
Joden terug naar Polen 8-)
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_147983795
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:42 schreef jatochneetoch het volgende:
Ondanks dat ik wel een beetje voor de palastijnen ben heb nu zoiets van voeg gewoon het laatste beetje palastina bij israel.
Palastina heeft toch geen goed werkend bestuur en economie en als je kijkt hoeweinig er nog niet gekoloniseerd is door israel. Palastina is hopeloos over een paar jaar volledig opgeslokt door Israel.
Misschien alleen de gazastrook zal niet gekoloniseerd worden, maar die kunnen gewoon bij egypte.
[ afbeelding ]
zoveel miljoenen mensen gewoon naar egypte, ben je achterlijk? :')
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_147983800
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:43 schreef IPA35 het volgende:
Joden terug naar Polen 8-)
dit
pi_147983817
Israel :r
joden :r
zionisten :r

#freepalestine
  vrijdag 26 december 2014 @ 20:44:39 #80
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147983820
Palestina heeft nooit bestaan. Palestijnen zijn een leugen.

Israël _O_
pi_147983848
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:44 schreef Twiitch het volgende:
Palestina heeft nooit bestaan.

Israël _O_
israel heeft nooit bestaan, wel in een sprookjesboek :')
pi_147983861
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef mapima het volgende:

[..]

Je kent die vrouw niet eens, misschien wat het een hele lieve vrouw... -__-
Wij Israeliers hebben nu eenmaal een ingebakken drang om dat te doen.
pi_147983865
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:45 schreef Bami-Powner het volgende:

[..]

israel heeft nooit bestaan, wel in een sprookjesboek :')
_O- Dit
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_147983901
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:44 schreef Bami-Powner het volgende:
Israel :r
joden :r
zionisten :r

#freepalestine
Wereldwijd gehaat. In Nederland, in Duitsland, in Polen, in Rusland, in Italië, in het Midden-Oosten, zelfs ten tijde van de Romeinen al; eigenlijk overal en altijd werden de Joden gehaat net als de zigeuners maar het is de schuld van iedereen behalve de Joden zelf _O_ .
pi_147983953
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:47 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wereldwijd gehaat. In Nederland, in Duitsland, in Polen, in Rusland, in Italië, in het Midden-Oosten, zelfs ten tijde van de Romeinen al; eigenlijk overal en altijd werden de Joden gehaat net als de zigeuners maar het is de schuld van iedereen behalve de Joden zelf _O_ .
het is de schuld van de joden zelf, moesten/moeten ze maar normaal doen :r :')
pi_147983992
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:49 schreef Bami-Powner het volgende:

[..]

het is de schuld van de joden zelf, moesten/moeten ze maar normaal doen :r :')
Het zal een combinatie van factoren zijn maar ze zullen er zelf voor een groot deel schuldig aan zien.
Net zoals zigeuners worden gehaat. Is ook niet verwonderlijk.
pi_147984154
nou nou Joden zijn ook geen lievertjes
e Talmoed definieert specifiek allen die niet Joods zijn als onmenselijke dieren, en beschouwt speciaal niet-Joden als niet afstammend van Adam. We geven nu een lijst met enkele passages uit de Talmoed die met dit onderwerp in verband staan:

"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Talmoed: Baba mezia, 114b

"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30

"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405

"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b

"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b

"Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b

"Als een Jood een niet-Joodse dienaar of dienstmeid heeft die sterft, moet men geen sympathie voor de Jood betonen.
U behoort tegen de Jood te zeggen: "God zal 'uw verlies' vervangen, net zoals een van zijn ossen of ezels zou zijn gestorven"."
Jore dea 377, 1

"Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren."
Talmud Sanhedrin 74b
pi_147984296
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef chemiboy het volgende:
e Talmoed definieert specifiek allen die niet Joods zijn als onmenselijke dieren, en beschouwt speciaal niet-Joden als niet afstammend van Adam. We geven nu een lijst met enkele passages uit de Talmoed die met dit onderwerp in verband staan:

"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."

"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."

"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "

Coschen hamischpat 405

"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b

"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."

Tosapoth, Jebamoth 94b

"Als een Jood een niet-Joodse dienaar of dienstmeid heeft die sterft, moet men geen sympathie voor de Jood betonen.
U behoort tegen de Jood te zeggen: "God zal 'uw verlies' vervangen, net zoals een van zijn ossen of ezels zou zijn gestorven"."
Jore dea 377, 1

"Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren."
Talmud Sanhedrin 74b
dit wordt nooit gezegd in de media of niets :') ze kunnen alleen over een paar verzen in de sharia mierenneuken :')
pi_147984356
Maar de islam leert ons toch rechtvaardig tegen de joden te zijn
pi_147984504
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef chemiboy het volgende:
Maar de islam leert ons toch rechtvaardig tegen de joden te zijn
het leert ons dat dat evenwaardige mensen zijn
pi_147984583
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:11 schreef mapima het volgende:

[..]

Dat willen Palestijnen en Israeliers toch beide van elkaar? -__-
Sommige Israëlieten zijn voor een two-state solution. Alhoewel dit er telkens minder worden.

De werkelijke Palestijnen weten weinig van de situatie af. Het is vooral Hamas die doet alsof ze het voor hen opnemen maar het dan keer op keer terroristisch willen oplossen en met niets genoegen nemen.

Hamas is eigenlijk de vijand van de Palestijnen. Ik blijf gewoon pro-Israël :)

En die free palestina facebook uitspraken zijn inderdaad klachtwaardig :{

Beter gaat zou men akkoord zijn gegaan met de VN toendertijd, maar dat wilde Palestina weer niet. En voor two-state solution is het ook al laat, want ze blijven elkaar toch de koppen in hakken. En dit lijkt me niet een klus voor de EU, VN of US meer om dit op te lossen en daar superman gaan spelen. Dit moeten ze zelf zien op te lossen.

Enige reden waarom Palestina nog 'bestaat' is omdat Israël zich aan oorlogsverdragen houdt :o
pi_147984624
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef chemiboy het volgende:

Coschen hamischpat 405

Jalkut Rubeni gadol 12b

Tosapoth, Jebamoth 94b

Jore dea 377, 1

Talmud Sanhedrin 74b
Als ik zulke zinnen uit de Quran of Bijbel citeer dan zijn ze "uit de context gerukt" volgens Moslims en Christenen. Hier zal ik maar ook dan deze kaart trekken.
pi_147984655
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 21:10 schreef GhpH het volgende:

[..]

Als ik zulke zinnen uit de Quran of Bijbel citeer dan zijn ze "uit de context gerukt" volgens Moslims en Christenen. Hier zal ik maar ook dan deze kaart trekken.
dit staat er letterlijk in :')
pi_147984668
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2014 21:11 schreef Bami-Powner het volgende:

[..]

dit staat er letterlijk in :')
Er staat ook letter per letter dat je ongelovigen mag doden in de quran.
  vrijdag 26 december 2014 @ 21:11:47 #95
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_147984675
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 20:28 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Zit wel knap spul in het Israëlische leger.
bedoelde het over Palestina
pi_147984775
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 21:11 schreef GhpH het volgende:

[..]

Er staat ook letter per letter dat je ongelovigen mag doden in de quran.
Neen, dat staat er niet in. De media heeft je dat wijsgemaakt. Je mag geen schepsels van God doden. Mensen vermoorden is haram, of het nou gaat over moslims of niet-moslims.
  vrijdag 26 december 2014 @ 21:14:20 #97
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_147984780
Tevens niet-moslims die pro Palestina zijn :')
pi_147984791
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef warp995 het volgende:
Tevens niet-moslims die pro Palestina zijn :')
ja, er zijn niet-moslims met gezond verstand :)
pi_147984815
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef Bami-Powner het volgende:

[..]

Neen, dat staat er niet in. De media heeft je dat wijsgemaakt. Je mag geen schepsels van God doden. Mensen vermoorden is haram, of het nou gaat over moslims of niet-moslims.
Hoe kan een vers uit de quran mij wijsgemaakt zijn door de media? Ik snap jou niet.
pi_147984845
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef Bami-Powner het volgende:

[..]

_O-
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')