Blijf dan wel een beetje objectief en post ook het geweld van de Palestjinenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:19 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Jewies die olijvenbomen verbranden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:20 schreef VarkensHart het volgende:
Beide kk landen allemaal platvegen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:06 schreef mapima het volgende:
terwijl het deels ook de schuld van palestina zelf is dat er zoveel gewonden vallen want ze krijgen geen ebscherming aangeboden zodat de media zielig kan doen met boehoe palestijn dood
Beetje jammer dit. Je wil niet weten wat voor innovaties/ontwikkelingen er allemaal uit Israel komen.Wat brengt Palestina de wereld?quote:
hij is gwn ezelquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat je trollt of moslim bent.
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat je trollt of moslim bent.
Als het puur over aantallen gaat en je al het andere buiten beschouwing zou laten heeft de man eigenlijk best wel een punt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:23 schreef mapima het volgende:
Ook echt dat ik laatst op de pagina van een Marokkaanse moslim die een universitaire studie af heeft gerond in Leiden las dat drie doden in Israel niks is tegenover 1000 doden in Palestinaga toch weg
De Joden hebben Jezus vermoord.quote:
Ik zeg we halen hun experts in het bouwen van muren hierheen want die zullen we wel kunnen gebruiken hier in Europa wanneer de mondiale jihad eenmaal echt is losgebarsten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:25 schreef Scuidward het volgende:
Halal vs. Koosjer.
Ik zeg we sturen Rob Geus naar ze toe.
Beter bouwen we gewoon wat dijken met onze technologie en zetten we het Midden Oosten onder water.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zeg we halen hun experts in het bouwen van muren hierheen want die zullen we wel kunnen gebruiken hier in Europa wanneer de mondiale jihad eenmaal echt is losgebarsten.
Dan laten we toch gewoon Mladic vrij vriend.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zeg we halen hun experts in het bouwen van muren hierheen want die zullen we wel kunnen gebruiken hier in Europa wanneer de mondiale jihad eenmaal echt is losgebarsten.
Zit wel knap spul in het Israėlische leger.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:28 schreef warp995 het volgende:
Zie de komende 10 jaar ook geen toekomst in dat land.
Illuminati 666quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ortodoxe joden zijn de helpers van de duivels.
zij doen zelf ook niks om het te verbeteren, arme burgers daar...quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:28 schreef warp995 het volgende:
Zie de komende 10 jaar ook geen toekomst in dat land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |