Ja, leuk weer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:29 schreef mapima het volgende:
Ik stel voor asiel in Nederland voor alle leuke en lieve palestijnen, van die types zoals de geert wilders marokkaan mogen van mij wel in palestijna blijven.
Geld geven aan Hamas voor tunnels en raketten jwz.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:29 schreef mapima het volgende:
[..]
zij doen zelf ook niks om het te verbeteren, arme burgers daar...
Ik stel voor asiel in Nederland voor alle leuke en lieve palestijnen, van die types zoals de geert wilders marokkaan mogen van mij wel in palestijna blijven.
Waar heb je 't in hemelsnaam over? Hier is echt geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:29 schreef mapima het volgende:
[..]
zij doen zelf ook niks om het te verbeteren, arme burgers daar...
Kun je dat liedje nog eens linken?quote:
oja mensen die een kind nemen als een soort huisdier en eindeloos doorfokken... -__- ga voorbehoedsmiddelen gebruiken johquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:31 schreef Toga het volgende:
Wie loopt er hier te zeuren over kinderen? Kinderen zijn bij moslims en (menig) ortodoxen (joods/christelijk) geen tiet waard. Als er van de 8-10 n of twee wegvallen fokken ze dezelfde maand nog een nieuwe.
Als je ze cht pijn wil doen moet je een (groot)ouder pakken, of land.
lkkr beetje extra inkomsten toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:35 schreef mapima het volgende:
[..]
oja mensen die een kind nemen als een soort huisdier en eindeloos doorfokken... -__- ga voorbehoedsmiddelen gebruiken joh
Die van ya israil khaybar khaybar...quote:
Dank.quote:
Dit is eigenlijk maar de helft van het liedje of zo.quote:
Ik ken iemand die dit kan waarderen, zal ff doorsturen. Dank.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk maar de helft van het liedje of zo.
Deze is compleet.
Eerste 2:38 minuten is Perzisch, daarna Arabisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |