abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151473074
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb twee keer (mooie) dames gescoord door ze spontaan op te tillen. Beiden vonden dat heel bijzonder en stoer, ik vond het erbij horen.

Eerste meid was echt een mooi hippiemeisje, op Pinkpop stond ze naast me en nam haar op mijn schouders bij The Killers O+

Tweede was een "oudere dame" die ik na de salsa over de dansvloer droeg en netjes weer op haar kruk neerzette.
Ja opgetild worden door wildvreemden waardeer ik dan weer niet :P
Alhoewel, in de situaties waarin jij het gedaan hebt zou ik het denk ik niet heel erg vinden. Da's leuk bedoeld, Pinkpop _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2015 01:20:22 ]
pi_151473103
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 01:19 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja opgetild worden door wildvreemden waardeer ik dan weer niet :P
Alhoewel, in de situaties waarin jij het gedaan hebt zou ik het denk ik niet heel erg vinden. Da's leuk bedoeld, Pinkpop _O_
Ja precies, het hangt helemaal van het moment af. Een of andere gek die je zomaar optilt is natuurlijk voor niemand leuk.

Zij was klein (mijn type dus), 1,60 en kon niet zo goed het concert zien. Dus ja, ik nam haar op mijn schouders. Leuke meid, alleen reizen door Brazilië en capoeiralessen geven enzo. O+

Toen was ik zelf nog niet eens in Zuid-Amerika geweest. :o
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 8 april 2015 @ 07:25:26 #93
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_151474159
Als ze lekker kan neuken, geen al te tegengesteld wereldbeeld heeft, mooie ogen heeft, slank is en een beetje humor heeft... Dan redden we het wel ff.

Op dit moment voorzien overigens.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
  woensdag 29 april 2015 @ 21:13:57 #94
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_152136001
Heel simpel: Zolang het plaatje klopt. Kan echt van alles zijn, maar als ik er verliefd op word, dan word ik dat. Zolang d'r hygiëne maar goed is en ze geen ranzige gewoontes heeft doe ik verder niet moeilijk. Ik zei hiervoor dat ik niet op donkere meisjes viel, m'n laatste vriendin was donker en ik was verliefder dan op elk ander blank meisje voor haar. Dus nee, geen lijst of iets. Gewoon match and go. Geloof ook niet in daten. Je komt diegene met wie je 'moet' gaan op een gegeven moment vast wel tegen. Heeft me een relatie van 1,5 jaar en tot vorige week eentje van 9,5 maand opgeleverd. Veel prettiger zo.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_152138513
Uiterlijk komt bij mij toch echt op de eerste plaats. Niet dat ik het lang zou volhouden met een lekkere chick met een slecht karakter, maar een onaantrekkelijk gezicht / lichaam is voor mij echt een absolute no-go. Ik moet er echt wel een beetje trots naast kunnen lopen en bij mijn vrienden mee aan kunnen komen. Mijn buurjongen heeft sinds een paar maanden een relatie met een chick met best een leuk koppie maar behoorlijk overgewicht (maagband). Dat is voor mij gewoon echt geen optie, dan blijf ik liever single :)

Verder eigenlijk het hele plaatje. Ben best wel kritisch, en van haar karakter tot haar intelligentie tot haar familie alsook het sociale milieu waar ze uit komt : op de grote lijnen moet het allemaal wel een beetje kloppen. Niet dat ik per definitie niet met een kapster zou willen gaan oid, absoluut niet, maar ze moet wel iets te melden hebben :)
  woensdag 29 april 2015 @ 22:48:52 #96
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152139488
Zijn al die mensen met uitgesproken lijstjes eigenlijk allemaal nog single?
Prrrrr
pi_152140307
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 22:48 schreef mrspoeZ het volgende:
Zijn al die mensen met uitgesproken lijstjes eigenlijk allemaal nog single?
Ik voel me aangesproken, en ja ; ik ben single.

Snap alleen niet wat er mis is met het hanteren van een ''lijstje''? Persoonlijk heb ik er eigenlijk helemaal geen problemen mee om single te zijn. Als de juiste mijn pad kruist dan vind ik dat super, maar ik ga geen concessies doen op mijn toekomstige partner.

Iets wat ik, vooral nu ik 26 ben, een hoop leeftijdsgenoten wel zie doen omdat ze wanhopig op zoek zijn naar een partner. Ken zat gasten die altijd een grote bek hebben gehad over dikke vrouwen, maar nu eieren voor hun geld hebben gekozen en nu een vriendin hebben die geen fuck om haar lichaam en uiterlijk geeft.. Dan blijf ik persoonlijk liever wachten tot iemand die beter aan mijn ''lijstje'' voldoet dan maar genoegen te nemen met minder omdat ik zogenaamd niet alleen kan zijn ofzo.
  donderdag 30 april 2015 @ 08:58:20 #98
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_152144322
Gewoon een simpele zelfstandige (zeer vermogende) vrouw die weet wat ze wilt actief bezig is en haar zelf onderhoud, Kutjes en tutjes en mormels daar heb ik al te veel van gehad.

Slank tot normaal figuur (dus absoluut geen type kamerolifantje) tussen de 30 en 50 jaar en liever geen afgekloven vingernagels, en de voorkeur voor een buitenlandse afkomst.

Overigens lijstjes zijn alleen maar goed. Een relatie behoort wel jaren te duren het is ook een stukje waar je in moet investeren en in moet toegeven. Dus je mag wel wat eisen stellen aan de gene met wie je een relatie aangaat maar ook de gene waar je een relatie mee aangaat mag ook zijn of haar eisen stellen aan jou.

Anders kan je beter gewoon openlijk zoeken naar "neuk" materiaal in plaats van een vriend of vriendin, dit geldend voor de mannen als vrouwen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Konijntjuh op 30-04-2015 09:22:33 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  donderdag 30 april 2015 @ 14:20:58 #99
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_152151959
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:15 schreef James_R het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken, en ja ; ik ben single.

Snap alleen niet wat er mis is met het hanteren van een ''lijstje''? Persoonlijk heb ik er eigenlijk helemaal geen problemen mee om single te zijn. Als de juiste mijn pad kruist dan vind ik dat super, maar ik ga geen concessies doen op mijn toekomstige partner.

Iets wat ik, vooral nu ik 26 ben, een hoop leeftijdsgenoten wel zie doen omdat ze wanhopig op zoek zijn naar een partner. Ken zat gasten die altijd een grote bek hebben gehad over dikke vrouwen, maar nu eieren voor hun geld hebben gekozen en nu een vriendin hebben die geen fuck om haar lichaam en uiterlijk geeft.. Dan blijf ik persoonlijk liever wachten tot iemand die beter aan mijn ''lijstje'' voldoet dan maar genoegen te nemen met minder omdat ik zogenaamd niet alleen kan zijn ofzo.
Ik heb ook niet gezegd dat het verkeerd was om een lijstje te hebben. Het was een vraag.

Door te rigide je eisen te hanteren bij het omgaan met mogelijke relatiekandidaten heb je grote kans dat je degene die jouw leven kan verrijken af te schrijven wegens *vul hier een willekeurig item van de lijst in*. Lijstjes zijn leuk om te hanteren, tot je iemand tegenkomt die zoveel indruk maakt dat je het overboord gooit. Dat die iemand dikker is dan op jouw lijstje stond, minder opleiding heeft, al een kind, geen koophuis of een drugsverleden, dat is dat opeens niet meer relevant.
Prrrrr
pi_152729482
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:41 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Denk niet dat hij heel onervaren zal zijn als hij lekker naar je knipoogt. Je bent ongetwijfeld niet de enige bent waar hij dat naar doet ;)
Ik heb hem vandaag zien flirten, heb alleen niet goed kunnen zien of het bij een man of een vrouw was. Altijd confronterend om zoiets te moeten zien :{w
  dinsdag 19 mei 2015 @ 20:42:56 #101
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_152762662
Uiterlijk zorgt voor de aantrekkingskracht en dat vind ik belangrijk, verder ben ik niet kieskeurig m.b.t. uiterlijk; in de zin dat ik geen type of 'vereisten' heb. Uiterlijk is wat mij als eerst bij de persoon brengt, niet per se wat mij bij de persoon houdt. Ik vind innerlijk héél belangrijk. Ik hoef niet per se dezelfde interesses o.i.d. te hebben, (in ieder geval wel een klik natuurlijk), maar diegene moet wel een naar mijn mening goed innerlijk hebben (betrouwbaar zijn, enz.).
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_152762894
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Uiterlijk zorgt voor de aantrekkingskracht en dat vind ik belangrijk, verder ben ik niet kieskeurig m.b.t. uiterlijk; in de zin dat ik geen type of 'vereisten' heb. Uiterlijk is wat mij als eerst bij de persoon brengt, niet per se wat mij bij de persoon houdt. Ik vind innerlijk héél belangrijk. Ik hoef niet per se dezelfde interesses o.i.d. te hebben, (in ieder geval wel een klik natuurlijk), maar diegene moet wel een naar mijn mening goed innerlijk hebben (betrouwbaar zijn, enz.).
Wat toevallig, precies zo ben ik ook!

Neuken?
  dinsdag 19 mei 2015 @ 20:47:44 #103
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_152762940
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 21:33 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik heb hem vandaag zien flirten, heb alleen niet goed kunnen zien of het bij een man of een vrouw was. Altijd confronterend om zoiets te moeten zien :{w
Ah, dus nu kan hij definitief van je lijst af?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_152779751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ah, dus nu kan hij definitief van je lijst af?
Nou, ik heb nooit een lijst gehad. Als ik geluk heb, ontmoet ik 1 persoon in de zoveel jaar wat mijn smaak is. Ik ben gewoon indirect afgewezen ;(

Het begon allemaal een tijdje terug, toen hij mij heeft zien praten en lachen met zijn mannelijk collega. Sindsdien vind ik zijn toon anders, hij praat nu ook minder met mij, is afstandelijker geworden, hij kijkt niet meer hetzelfde naar mij, is niet meer opgewekt als ik arriveer, gaat zelfs weg. Bovendien mood swings, soms lijkt het wel alsof hij angst heeft voor mij of het voelt alsof hij verwacht dat ik weg ga.
pi_152780411
Gewoon het hele totaalplaatje. Uiterlijk, intelligentie, haar hobby's, maar zeker ook wel de familie waar ze uit komt ; Ik moet me er wel op mijn gemak voelen.

Met mijn ex van twee jaar terug heb ik het uitgemaakt omdat onze families gewoon te erg van haar verschilde. Als mijn ex en ik samen waren, ging het op zich wel prima, maar zodra ze bij haar familie was ging ze meteen ander gedrag vertonen en anders praten. Ze kwam uit zo'n echte amsterdamse volksfamilie, wat oprecht prima mensen zijn, maar na 1 jaar relatie had ik nog steeds elk weekend als ik daar weer eens bleef slapen van ''wtf hoe ben ik hier ooit in verzeild geraakt''.... Het moet wel passen zeg maar..

En mijn laatste scharrel was een prachtige meid, lief, slim, alles op een rijtje, maar ze had al twee kinderen. Dat is ook gewoon een no-go voor mij.
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 09:23:27 #106
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152781543
Voor mij geldt een combinatie van uiterlijk en innerlijk. Alleen een uiterlijk is leuk om naar te kijken, maar als haar karakter kut is dan houdt t op.

Andersom, als ze een geweldig karakter heeft maar een uiterlijk waarmee ze alleen in de nacht naar buiten kan op plekken waar geen straatverlichting is dan hoeft het voor mij ook niet.

Kijk, je kunt wel zeggen; ik wil dat ze, weet ik veel, groene ogen heeft, maar je wordt verliefd op wie je verliefd wordt, ongeacht je 'ideaalplaatje'. Soms is dat in overeenstemming met elkaar, soms ook niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:29:10 #107
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_152781639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 03:10 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nou, ik heb nooit een lijst gehad. Als ik geluk heb, ontmoet ik 1 persoon in de zoveel jaar wat mijn smaak is. Ik ben gewoon indirect afgewezen ;(

Het begon allemaal een tijdje terug, toen hij mij heeft zien praten en lachen met zijn mannelijk collega. Sindsdien vind ik zijn toon anders, hij praat nu ook minder met mij, is afstandelijker geworden, hij kijkt niet meer hetzelfde naar mij, is niet meer opgewekt als ik arriveer, gaat zelfs weg. Bovendien mood swings, soms lijkt het wel alsof hij angst heeft voor mij of het voelt alsof hij verwacht dat ik weg ga.
:')
Deathlift or Die.
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:32:12 #108
108913 Godshand
guide4you
pi_152784593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 07:51 schreef James_R het volgende:
Gewoon het hele totaalplaatje. Uiterlijk, intelligentie, haar hobby's, maar zeker ook wel de familie waar ze uit komt ; Ik moet me er wel op mijn gemak voelen.

Met mijn ex van twee jaar terug heb ik het uitgemaakt omdat onze families gewoon te erg van haar verschilde. Als mijn ex en ik samen waren, ging het op zich wel prima, maar zodra ze bij haar familie was ging ze meteen ander gedrag vertonen en anders praten. Ze kwam uit zo'n echte amsterdamse volksfamilie, wat oprecht prima mensen zijn, maar na 1 jaar relatie had ik nog steeds elk weekend als ik daar weer eens bleef slapen van ''wtf hoe ben ik hier ooit in verzeild geraakt''.... Het moet wel passen zeg maar..
Waarom?

Je kiest toch je vriendin? Niet haar familie.
Uiteraard moet het wel wederzijds zijn: zij kiest voor je en staat achter je. Ook als de rest van haar familie zich tegen je keert. Is dat niet het geval, dan vind ik de relatie beeindigen logisch maar dan heeft het nog steeds meer met haar keuzes en gedrag te maken dan haar familie alleen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 mei 2015 @ 13:52:15 #109
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_152788372
Ik val wat betreft uiterlijk als een blok voor Arabische meisjes (zie spoiler O+). Ze moet een schattige en onschuldige uitstraling hebben. Maar uiterlijk is niet alles. Het trekt me aan, maar is geen garantie om me binden. Verder vind ik wat betreft innerlijk een goed gevoel voor humor belangrijk. Ook is het leuk als ze een beetje brutaal kan zijn. :P

Ik knap vreselijk af op fakeheid. :r Of het nou neppe nagels zijn of een gespeelde persoonlijkheid: ik moet er niks van hebben. Diva's en prinsesjes. :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152797889
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom?

Uiteraard moet het wel wederzijds zijn: zij kiest voor je en staat achter je. Ook als de rest van haar familie zich tegen je keert. Is dat niet het geval, dan vind ik de relatie beeindigen logisch maar dan heeft het nog steeds meer met haar keuzes en gedrag te maken dan haar familie alleen :)
Ik ben best wel perfectionistisch wat dat betreft. Het heeft er denk ik ook mee te maken dat ik op de een of andere manier totaal geen moeite heb met het single zijn. Bij mij geldt dus dat ALS ik een relatie aan ga, het wel echt (bijna) helemaal moet zijn zoals ik het mij voorstel : Leuk innerlijk, leuk uiterlijk en leuke familie/andere sociale omgeving.

Op dit moment sta ik er nog zo in dat als dat allemaal niet perfect genoeg is, ik liever single blijf, zonder enig probleem. Ik kan me goed voorstellen dat ik wanneer ik meer behoefte krijg aan een relatie dat ik minder moeilijk ga doen om bepaalde dingen, maar in de dates/scharrels die ik de afgelopen tijd heb gehad merkte ik altijd heel snel dat ik al gauw zoiets heb van ''dit is het toch niet helemaal'' en dat ik er dan liever voor kies om alleen te blijven...
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 20:02:16 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152799493
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom?

Dat klopt wel. Je kiest je vriendin, de schoonfamilie krijg je erbij. Voor mij geldt dat het leuk is als ik overweg kan/door 1 deur kan met mijn schoonfamilie, maar als dat niet zo is, dan, tja, dan is dat zo. Soms liggen mensen elkaar gewoon niet. Maar daar zou ik een relatie niet voor verbreken. Ik heb immers geen relatie met hun, maar met mijn vriendin.

Maar, het is uiteraard wel prettiger als je er wel mee door een deur kan. Mijn vriendin, waar ik nu meer dan een jaar mee samen ben, gaat veel om met haar moeder. Haar vader is niet echt in de picture. Hij leeft wel, maar interesseert zich simpelweg niet voor zijn dochter. Die ouders zijn ook al jaaaaaaren gescheiden.

Ik heb hem dus in al die tijd maar 1x gezien. Ik lig daar persoonlijk niet wakker van, maar ik vind het wel heel erg sneu voor mijn vriendin. Met mijn schoonmoeder heb ik erg goed contact, en die is behoorlijk fan van me :7
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:38:30 #112
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_152800716
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 13:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik val wat betreft uiterlijk als een blok voor Arabische meisjes (zie spoiler O+). Ze moet een schattige en onschuldige uitstraling hebben.
Die niet Mia Khalifa? Das een Arabische sloerie met dikke jetsers en een grote kut, niet normaal.
pi_152807755
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat klopt wel. Je kiest je vriendin, de schoonfamilie krijg je erbij. Voor mij geldt dat het leuk is als ik overweg kan/door 1 deur kan met mijn schoonfamilie, maar als dat niet zo is, dan, tja, dan is dat zo. Soms liggen mensen elkaar gewoon niet. Maar daar zou ik een relatie niet voor verbreken. Ik heb immers geen relatie met hun, maar met mijn vriendin.

Maar, het is uiteraard wel prettiger als je er wel mee door een deur kan. Mijn vriendin, waar ik nu meer dan een jaar mee samen ben, gaat veel om met haar moeder. Haar vader is niet echt in de picture. Hij leeft wel, maar interesseert zich simpelweg niet voor zijn dochter. Die ouders zijn ook al jaaaaaaren gescheiden.

Ik heb hem dus in al die tijd maar 1x gezien. Ik lig daar persoonlijk niet wakker van, maar ik vind het wel heel erg sneu voor mijn vriendin. Met mijn schoonmoeder heb ik erg goed contact, en die is behoorlijk fan van me :7
Ik denk er precies hetzelfde over. Het is absoluut prettig als je het goed met je schoonouders kan vinden, maar ik zou een potentiële partner nooit op grond van zijn familie afwijzen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 20-05-2015 23:46:34 ]
Tails tell tales
pi_152807963
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:19 schreef James_R het volgende:

[..]

Ik ben best wel perfectionistisch wat dat betreft. Het heeft er denk ik ook mee te maken dat ik op de een of andere manier totaal geen moeite heb met het single zijn. Bij mij geldt dus dat ALS ik een relatie aan ga, het wel echt (bijna) helemaal moet zijn zoals ik het mij voorstel : Leuk innerlijk, leuk uiterlijk en leuke familie/andere sociale omgeving.

Op dit moment sta ik er nog zo in dat als dat allemaal niet perfect genoeg is, ik liever single blijf, zonder enig probleem. Ik kan me goed voorstellen dat ik wanneer ik meer behoefte krijg aan een relatie dat ik minder moeilijk ga doen om bepaalde dingen, maar in de dates/scharrels die ik de afgelopen tijd heb gehad merkte ik altijd heel snel dat ik al gauw zoiets heb van ''dit is het toch niet helemaal'' en dat ik er dan liever voor kies om alleen te blijven...
Ik vind het wel een beetje merkwaardig dat je ook zo'n belang hecht aan omgeving, maar voor de rest vind ik dat je er prima instaat. Niks mis met single zijn en "settelen" als het om een partner gaat vind ik zelf eigenlijk ook best wel "not-done"... Daar doet iemand zichzelf én diegene waarmee wordt "gesetteld" mee tekort vind ik.
Tails tell tales
  donderdag 21 mei 2015 @ 01:35:08 #115
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_152810452
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die niet Mia Khalifa? Das een Arabische sloerie met dikke jetsers en een grote kut, niet normaal.
Ik heb liever iemand die wat meer classy is. :')
pi_152810729
Vroeger viel ik op het type vieze playende gladjakker met een mooie auto en geld... maargoed toen wist ik dus nog niet hoe dit soort lui in elkaar steken en dacht ik nog dat ik wel speciaal voor ze was :')

Uiterlijke kenmerken waar ik op viel: tattoo's, niet te dik, en sportwagen onder de kont. Duidelijk lijkt het me dat is destijds het verstand niet had het innerlijk echt door te hebben :')

Inmiddels een hoop bijgeleerd en een stukje volwassener geworden

Innerlijk gaat waaaaay voor uiterlijk. Hij moet ambitieus zijn, harde werker, handig zijn, slim, GOED MET GELD OM KUNNEN GAAN, gezelligheidsmens zijn ( niet perse kroegtijger maar ik moet wel met hem aan de borrel kunnen ), ook een eigen leven hebben (claimgedrag moet ik van op de pot), hygiënisch zijn in zowel het huis als persoonlijke verzorging, serieus met de toekomst bezig zijn waarin ik toch wel 70% dezelfde ideeën mort hebben als hij.

Uiterlijk boeit me in de relatie niet zoveel, maar om tot de relatie te komen moet iemand me natuurlijk wel opvallen. Ik val nog altijd op tattoo's (al heeft huidige vriend ze niet) en niet te dik.

Huidige vriend matcht best goed met innerlijk uiterlijk totaal de plank misgeslagen.
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_152810734
Oepsie die is lang :')
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_152814911
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:57 schreef Elisabeth92 het volgende:

Huidige vriend matcht best goed met innerlijk uiterlijk totaal de plank misgeslagen.
Zak over zijn hoofd dus?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 21 mei 2015 @ 18:30:14 #119
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_152828639
Het uiterlijk is even belangrijk als innerlijk voor mij.
There, I've said it...
geen.
  donderdag 21 mei 2015 @ 21:10:32 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_152834860
Ik moet er mee op één lijn zitten qua levensvisie.

Tot zover mijn onmogelijke lijstje.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')