Wat toevallig, precies zo ben ik ook!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Uiterlijk zorgt voor de aantrekkingskracht en dat vind ik belangrijk, verder ben ik niet kieskeurig m.b.t. uiterlijk; in de zin dat ik geen type of 'vereisten' heb. Uiterlijk is wat mij als eerst bij de persoon brengt, niet per se wat mij bij de persoon houdt. Ik vind innerlijk héél belangrijk. Ik hoef niet per se dezelfde interesses o.i.d. te hebben, (in ieder geval wel een klik natuurlijk), maar diegene moet wel een naar mijn mening goed innerlijk hebben (betrouwbaar zijn, enz.).
Ah, dus nu kan hij definitief van je lijst af?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:33 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag zien flirten, heb alleen niet goed kunnen zien of het bij een man of een vrouw was. Altijd confronterend om zoiets te moeten zien
Nou, ik heb nooit een lijst gehad. Als ik geluk heb, ontmoet ik 1 persoon in de zoveel jaar wat mijn smaak is. Ik ben gewoon indirect afgewezenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, dus nu kan hij definitief van je lijst af?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 03:10 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nou, ik heb nooit een lijst gehad. Als ik geluk heb, ontmoet ik 1 persoon in de zoveel jaar wat mijn smaak is. Ik ben gewoon indirect afgewezen![]()
Het begon allemaal een tijdje terug, toen hij mij heeft zien praten en lachen met zijn mannelijk collega. Sindsdien vind ik zijn toon anders, hij praat nu ook minder met mij, is afstandelijker geworden, hij kijkt niet meer hetzelfde naar mij, is niet meer opgewekt als ik arriveer, gaat zelfs weg. Bovendien mood swings, soms lijkt het wel alsof hij angst heeft voor mij of het voelt alsof hij verwacht dat ik weg ga.
Waarom?quote:Op woensdag 20 mei 2015 07:51 schreef James_R het volgende:
Gewoon het hele totaalplaatje. Uiterlijk, intelligentie, haar hobby's, maar zeker ook wel de familie waar ze uit komt ; Ik moet me er wel op mijn gemak voelen.
Met mijn ex van twee jaar terug heb ik het uitgemaakt omdat onze families gewoon te erg van haar verschilde. Als mijn ex en ik samen waren, ging het op zich wel prima, maar zodra ze bij haar familie was ging ze meteen ander gedrag vertonen en anders praten. Ze kwam uit zo'n echte amsterdamse volksfamilie, wat oprecht prima mensen zijn, maar na 1 jaar relatie had ik nog steeds elk weekend als ik daar weer eens bleef slapen van ''wtf hoe ben ik hier ooit in verzeild geraakt''.... Het moet wel passen zeg maar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben best wel perfectionistisch wat dat betreft. Het heeft er denk ik ook mee te maken dat ik op de een of andere manier totaal geen moeite heb met het single zijn. Bij mij geldt dus dat ALS ik een relatie aan ga, het wel echt (bijna) helemaal moet zijn zoals ik het mij voorstel : Leuk innerlijk, leuk uiterlijk en leuke familie/andere sociale omgeving.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom?
Je kiest toch je vriendin? Niet haar familie.
Uiteraard moet het wel wederzijds zijn: zij kiest voor je en staat achter je. Ook als de rest van haar familie zich tegen je keert. Is dat niet het geval, dan vind ik de relatie beeindigen logisch maar dan heeft het nog steeds meer met haar keuzes en gedrag te maken dan haar familie alleen
Dat klopt wel. Je kiest je vriendin, de schoonfamilie krijg je erbij. Voor mij geldt dat het leuk is als ik overweg kan/door 1 deur kan met mijn schoonfamilie, maar als dat niet zo is, dan, tja, dan is dat zo. Soms liggen mensen elkaar gewoon niet. Maar daar zou ik een relatie niet voor verbreken. Ik heb immers geen relatie met hun, maar met mijn vriendin.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom?
Je kiest toch je vriendin? Niet haar familie.
Uiteraard moet het wel wederzijds zijn: zij kiest voor je en staat achter je. Ook als de rest van haar familie zich tegen je keert. Is dat niet het geval, dan vind ik de relatie beeindigen logisch maar dan heeft het nog steeds meer met haar keuzes en gedrag te maken dan haar familie alleen
Die niet Mia Khalifa? Das een Arabische sloerie met dikke jetsers en een grote kut, niet normaal.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik val wat betreft uiterlijk als een blok voor Arabische meisjes (zie spoiler). Ze moet een schattige en onschuldige uitstraling hebben.
Ik denk er precies hetzelfde over. Het is absoluut prettig als je het goed met je schoonouders kan vinden, maar ik zou een potentiële partner nooit op grond van zijn familie afwijzen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Je kiest je vriendin, de schoonfamilie krijg je erbij. Voor mij geldt dat het leuk is als ik overweg kan/door 1 deur kan met mijn schoonfamilie, maar als dat niet zo is, dan, tja, dan is dat zo. Soms liggen mensen elkaar gewoon niet. Maar daar zou ik een relatie niet voor verbreken. Ik heb immers geen relatie met hun, maar met mijn vriendin.
Maar, het is uiteraard wel prettiger als je er wel mee door een deur kan. Mijn vriendin, waar ik nu meer dan een jaar mee samen ben, gaat veel om met haar moeder. Haar vader is niet echt in de picture. Hij leeft wel, maar interesseert zich simpelweg niet voor zijn dochter. Die ouders zijn ook al jaaaaaaren gescheiden.
Ik heb hem dus in al die tijd maar 1x gezien. Ik lig daar persoonlijk niet wakker van, maar ik vind het wel heel erg sneu voor mijn vriendin. Met mijn schoonmoeder heb ik erg goed contact, en die is behoorlijk fan van me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 20-05-2015 23:46:34 ]Tails tell tales
Ik vind het wel een beetje merkwaardig dat je ook zo'n belang hecht aan omgeving, maar voor de rest vind ik dat je er prima instaat. Niks mis met single zijn en "settelen" als het om een partner gaat vind ik zelf eigenlijk ook best wel "not-done"... Daar doet iemand zichzelf én diegene waarmee wordt "gesetteld" mee tekort vind ik.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:19 schreef James_R het volgende:
[..]
Ik ben best wel perfectionistisch wat dat betreft. Het heeft er denk ik ook mee te maken dat ik op de een of andere manier totaal geen moeite heb met het single zijn. Bij mij geldt dus dat ALS ik een relatie aan ga, het wel echt (bijna) helemaal moet zijn zoals ik het mij voorstel : Leuk innerlijk, leuk uiterlijk en leuke familie/andere sociale omgeving.
Op dit moment sta ik er nog zo in dat als dat allemaal niet perfect genoeg is, ik liever single blijf, zonder enig probleem. Ik kan me goed voorstellen dat ik wanneer ik meer behoefte krijg aan een relatie dat ik minder moeilijk ga doen om bepaalde dingen, maar in de dates/scharrels die ik de afgelopen tijd heb gehad merkte ik altijd heel snel dat ik al gauw zoiets heb van ''dit is het toch niet helemaal'' en dat ik er dan liever voor kies om alleen te blijven...
Ik heb liever iemand die wat meer classy is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die niet Mia Khalifa? Das een Arabische sloerie met dikke jetsers en een grote kut, niet normaal.
Zak over zijn hoofd dus?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:57 schreef Elisabeth92 het volgende:
Huidige vriend matcht best goed met innerlijk uiterlijk totaal de plank misgeslagen.
Houd jij er zo'n bijzondere levensvisie op na dan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet er mee op één lijn zitten qua levensvisie.
Tot zover mijn onmogelijke lijstje.
Ik ben tot dusverre nog nooit iemand tegengekomen met wie ik compleet op één lijn zitquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Houd jij er zo'n bijzondere levensvisie op na dan?
Ik weet niet helemaal hoe ik dit moet zeggen zonder bot over te komen (als je maar snapt dat 't niet zo is bedoeld); dat is niet echt een antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben tot dusverre nog nooit iemand tegengekomen met wie ik compleet op één lijn zit
Heb je wel je best gedaan, of pogingen verricht om de ander te leren kennen? Doorgaans hebben mensen jaren nodig om de ander goed te kennen zoals die is. Wat mensen doen onhult nl. vrij weinig hoe iemand kan zijn. Als je niet dieper gaat, kan je eigenlijk ook geen mening hebben of iemand dichtbij je visie zit of niet. Daarnaast hoeft dezelfde visie niet dezelfde handelingen te betekenen. Jammer als mensen hier geen rekening mee houden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben tot dusverre nog nooit iemand tegengekomen met wie ik compleet op één lijn zit
Ik zou niet weten waarmee je nog indruk kan maken als je een drugsverleden hebt of lager bent opgeleid. Dan is de rest inderdaad niet meer relevant, want een relatie zal dan sowieso geen kans van slagen hebben.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:20 schreef mrspoeZ het volgende:
Lijstjes zijn leuk om te hanteren, tot je iemand tegenkomt die zoveel indruk maakt dat je het overboord gooit. Dat die iemand dikker is dan op jouw lijstje stond, minder opleiding heeft, al een kind, geen koophuis of een drugsverleden, dat is dat opeens niet meer relevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |