Suki?quote:
Kijk, zelfs Ess lukt hetquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:50 schreef laxus13 het volgende:
Volgens mij ook het enige Japanse nummer wat ik ken
Schattige meisjes dat welquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MAXIMUM THE HORMONE - Zetsubou Billy
Misschien is dit wat voor je.
Ik heb hier ergens nog iets Japans van Ben Foldsquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:50 schreef laxus13 het volgende:
Volgens mij ook het enige Japanse nummer wat ik ken
ik snel de tv op top2000 zetten denken dat aerosmith te horen isquote:
Gek wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:52 schreef Fred_B het volgende:
Dit is al de 3e Crazy die ik vandaag hoor.
Het hoort echt bij de Top2000quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:52 schreef Grutsk het volgende:
Ik kende dat Japanse liedje niet, maar ik vond het wel lief klinken
Icehouse en ?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:52 schreef Fred_B het volgende:
Dit is al de 3e Crazy die ik vandaag hoor.
Aerosmith denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Icehouse en ?
Alleen Home staat er even vaak in. Geen enkele van de nummers die Home heten vind ik leuk volgens mij
Aerosmith vanochtend ergens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Icehouse en ?
Alleen Home staat er even vaak in. Geen enkele van de nummers die Home heten vind ik leuk volgens mij
Dit is ook een toppertje toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik snel de tv op top2000 zetten denken dat aerosmith te horen is![]()
Toppertje staat er niet eens inquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is ook een toppertje toch?
Ik mis die van Celine Dionquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als jullie van gelijke titels houden, er kan nog gestemd worden in mijn sig he
gelukkig hoef je niet naar hem te kijkenquote:
Da's een cover van Jenniferquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis die van Celine Dion
Terechte klachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop