quote:
Ja is goed, alleen je moet dus wel veel geduld hebben. Zullen we in de tussentijd monopoly gaan spelen ofzo?quote:
Tof!quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja is goed, alleen je moet dus wel veel geduld hebben. Zullen we in de tussentijd monopoly gaan spelen ofzo?
Oh dat is tof hoor! Spelletjeskasten zijn ook gaaaaf.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tof!
Mijn zoon heeft twee verschillende versies van monopoly gekregen voor kerst, komt goed. En zo niet dan heb ik nog een kast vol bordspellen
Dezequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat is tof hoor! Spelletjeskasten zijn ook gaaaaf.welke twee versies en waarom twee?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Omdat mensen niet met elkaar praten voordat ze kerstcadeaus kopen.
Old-school is domweg de bestequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Wij hebben hier een heule oude monopoly, van m'n vaderIets van 40 jaar oud oid
Met 'echt' geld leren omgaan, niet alleen met elektronischquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Old-school is domweg de beste![]()
Dat electronische bankgedoe haalt een stuk van het nut van het spel weg naar mijn mening. Kinderen moeten gewoon leren hoofdrekenen.
Het speelt heel erg snel (10-15 minuten), maar het is net als het origineel erg op geluk gebaseerd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Monopoly Empire ziet er loik uit!
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met 'echt' geld leren omgaan, niet alleen met elektronisch
God straft meteen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb de hik. Zie je wel, had niet die cheesecake moeten aansnijden.
ook van mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:03 schreef Tjacka het volgende:
Schatjes ik ben er misschien niet zo vaak maar ik hou van jullie.
Dank je pikkie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Warschau?
Barcelona?
Stockholm?
Riga?
Veel toffe steden in Europa man
Barcelona is helemaal te gek.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dank je pikkie.
IS barca echt tof ja.
Kan/kon je niet slapen?quote:
quote dr nou niet. want dan komt ze weer terugquote:Op zaterdag 27 december 2014 05:38 schreef Dotteke het volgende:
Waas weer ff hier,
[..]
Kan/kon je niet slapen?
Hier nog zo gek was om 3 uur al weer wakker ggrrr
Oeps, sssttt zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 05:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote dr nou niet. want dan komt ze weer terug
Hihi goedzoquote:Op zaterdag 27 december 2014 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, sssttt zal het niet meer doen
quote:
Vrijheid gelijkheid en broederschapquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:22 schreef theguyver het volgende:
[..]grandioos!
Mooi feestje van gemaakt met bijna de hele straat!![]()
![]()
Wat versta je onder tof?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
Weet jij een toffe stad in Europa.
Je zou naar buiten kunnen kijken. :pquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou, jij liever dan ik!
hoe weet ik of het hier gesneeuwd heeft? Volgens mij ligt hiwr niks
naast ongeduldig ben ik heel luiquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je zou naar buiten kunnen kijken. :p
[ afbeelding ]
Wat een lastige combi.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
naast ongeduldig ben ik heel lui
Jemig zeg, ik hoop dat hier niks ligt
Nee, dat was Elsa uit Frozen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Noorwegen hebben ze sneeuw uitgevonden toch?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat was Elsa uit Frozen toch?
Waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |