abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148265661
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet. Jouw doel is helemaal niet dat een ander zijn leven gelukkiger wordt. Jouw doel is jouw eigen superieure moraliteit op andere mensen drukken. Dat is ziekelijk.
Dat weet ik dus WEL.
Lees bovenstaand nog maar een paar keer door want jij leest duidelijk wat je WIL lezen en niet wat er STAAT.
pi_148265786
quote:
18s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Dat weet ik dus WEL.
Lees bovenstaand nog maar een paar keer door want jij leest duidelijk wat je WIL lezen en niet wat er STAAT.
Nee, dat veronderstel je. Dat is iets anders.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:41:11 #103
236046 NotYou
tigerblood
pi_148265890
quote:
18s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Dat weet ik dus WEL.
Dan bedoelde je hier met "vriendinnen" dus vriendinnen van jou, niet slechts de vriendinnen van de betreffende mannen?

quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 15:42 schreef Rozekwarts het volgende:
Verstandig dat het uit is.
Tinder is een datingapp en als je interesse in vriendschap hebt kan je dat beter ergens anders zoeken, is mijn idee.

Ik heb zelf al verscheidene mannen op tinder voorbij zien komen waarvan ik weet dat ze een relatie hebben. Heb dus ook al verscheidene malen screenshots naar desbetreffende vriendinnen gestuurd.
Als er iets walgelijk is, is het wel vreemd gaan.
Je suis Charlie Sheen
pi_148266221
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:41 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dan bedoelde je hier met "vriendinnen" dus vriendinnen van jou, niet slechts de vriendinnen van de betreffende mannen?

[..]

Dankjewel :) .

Deckard ik ga met jou de discussie niet verder aan. Om eerder genoemde redenen.
pi_148272870
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet. Jouw doel is helemaal niet dat een ander zijn leven gelukkiger wordt. Jouw doel is jouw eigen superieure moraliteit op andere mensen drukken. Dat is ziekelijk.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') Dat ik nog reageer op dit achterlijke comment ook nog _O- :W
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_148272902
Mijn god wat zitten er toch een aantal achterlijke mensen hier ook, ik zou er niet eens meer op reageren hoor rozekwarts.
pi_148273406
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 08:31 schreef ntm het volgende:
Mijn god wat zitten er toch een aantal achterlijke mensen hier ook, ik zou er niet eens meer op reageren hoor rozekwarts.
Dus mensen die je mening niet delen zijn meteen achterlijk?
Op zo'n manier heb je de discussie bij voorbaat al verloren natuurlijk. :)
pi_148273632
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:40 schreef Beauke het volgende:

[..]

Het gaat mij om de manier waarop. Deckard speelt op de man en maakt er een paar smerige opmerkingen over naar mij toe, daar houd ik niet van.
Bovendien gaat een discussie niet om winnen naar mijn idee. Je kan het simpelweg niet met iedereen eens zijn namelijk.
pi_148273785
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:40 schreef Beauke het volgende:

[..]

Ik wist gewoon dat deze ging komen, klassiekertje natuurlijk :').
pi_148273811
Discussie winnen van zulke figuren is te makkelijk, juist daarom er niet op in gaan. Maarja misschien beter om OT te gaan, niet leuk voor TS dit.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 10:23:07 #111
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_148273816
Ook gaan Tinderen. Dat zal hem leren!
pi_148273842
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:23 schreef Helsinki het volgende:
Ook gaan Tinderen. Dat zal hem leren!
Dat zou serieus wel een goede zijn, kijken hoe hij dan zou reageren...
pi_148273926
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:21 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik wist gewoon dat deze ging komen, klassiekertje natuurlijk :').
Leg eens uit?

Mijn mening: als je ziet van een vriendin dat haar vriend op Tinder staat kun je haar inlichten, natuurlijk het liefst persoonlijk, en niet dmv het sturen van een screenshot of zoiets.
Zijn het vage vrienden of kennissen: niet mee bemoeien. Je weet niet alle in's en outs van hun relaties. Of ze een open relatie hebben, of, zoals in dit topic ook te zien is, stellen die zich terwijl ze het van elkaar weten voor de fun hebben aangemeld voor de app Tinder.
pi_148275616
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 08:28 schreef ntm het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') Dat ik nog reageer op dit achterlijke comment ook nog _O- :W
Misschien helpt een pilletje.
pi_148275663
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:04 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Het gaat mij om de manier waarop. Deckard speelt op de man en maakt er een paar smerige opmerkingen over naar mij toe, daar houd ik niet van.
Bovendien gaat een discussie niet om winnen naar mijn idee. Je kan het simpelweg niet met iedereen eens zijn namelijk.
Maar het is duidelijk dat jij ook graag op de man speelt, gezien je graag andere mensen hun leven wil verzieken. Dan vind ik mijn 'op de man spelen' hierin niet zo erg. Jouw gevoelens doen er totaal niet toe, maar zelf vind je van wel. Dat is waar ik het niet mee eens ben.
pi_148275680
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:23 schreef ntm het volgende:
Discussie winnen van zulke figuren is te makkelijk, juist daarom er niet op in gaan. Maarja misschien beter om OT te gaan, niet leuk voor TS dit.
Ik ben benieuwd wat voor figuur ik dan wel niet ben. :)
pi_148275691
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:24 schreef ntm het volgende:

[..]

Dat zou serieus wel een goede zijn, kijken hoe hij dan zou reageren...
Als jij zou tinderen, ja daar zou ik echt niet tegen kunnen :{
pi_148276069
...
:) I rest my case.
Gelukkig ben ik niet verantwoordelijk voor jou woorden Deckard.
pi_148276258
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:12 schreef Rozekwarts het volgende:
...
Dat zou ook niet moeten, met al die taalfouten die je zelf op schrijft.
En ik heb liever ook dat je in een fantasiewereld leeft, anders zou de echte realiteit je nog vies tegen kunnen vallen. Dat gun ik je dan ook wel weer.
pi_148276347
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:12 schreef Rozekwarts het volgende:
...
  zaterdag 3 januari 2015 @ 12:25:29 #121
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_148276397
quote:
Verstandig dat het uit is.
Tinder is een datingapp en als je interesse in vriendschap hebt kan je dat beter ergens anders zoeken, is mijn idee.

Ik heb zelf al verscheidene mannen op tinder voorbij zien komen waarvan ik weet dat ze een relatie hebben. Heb dus ook al verscheidene malen screenshots naar desbetreffende vriendinnen gestuurd.
Ik kreeg gisteren een berichtje op fb van een oude vriend, hij maakte nogal dubbelzinnig opmerkingen als dat hij wel zou willen zien wat er onder mijn kleding zit.
sindsdien zit ik dus in dubio gezien hij in een relatie zit, ik ken zijn vriendin, niet super goed maar ik ken haar wel.
nu weet ik dus ook echt niet of ik het tegen haar moet zeggen of niet...

TS sterkte maar ik denk dat het de juiste keuze is, geniet van je reis naar het buitenland.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_148276432
Niet vertrouwen. Niet accepteren. Je wordt genaaid, niet alleen letterlijk
pi_148276481
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:23 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Omg iemand die het laatste woord wil hebben :o ^O^
pi_148276554
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:28 schreef Deckard het volgende:

[..]

Omg iemand die het laatste woord wil hebben :o ^O^
Nee hoor, maar omdat jij zo'n moeite met lezen blijkt te hebben, herhaal ik het even voor je. :)
pi_148276672
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:19 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat zou ook niet moeten, met al die taalfouten die je zelf op schrijft.
En ik heb liever ook dat je in een fantasiewereld leeft, anders zou de echte realiteit je nog vies tegen kunnen vallen. Dat gun ik je dan ook wel weer.
Herhaal ik ook even mijn woorden voor je, als je zo'n moeite heb met lezen.
pi_148276722
De reden dat ik niet inhoudelijk reageer op jou posts heb ik je al eerder verteld. Herhalen is dus onnodig, maar toch bedankt. :)
pi_148276770
Ook echt het laatste woord willen hebben ook. Het is behoorlijk triest met je :D

Zit ik er echt totaal niet ver naast met mijn argument dat jouw moraliteit belangrijker is dan het geluk van een ander.
pi_148276859
Mannen die vinden dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien en vrouwen die vinden dat je elkaar in moet gaan lichten. Je verwacht het niet. _O-
pi_148277033
Ik zou echt raar opkijken als mensen mij gaan melden dat m'n vriend op tinder zit. Ik weet het. En nu? :')
pi_148277294
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef Koettie het volgende:
Ik zou echt raar opkijken als mensen mij gaan melden dat m'n vriend op tinder zit. Ik weet het. En nu? :')
Zijn vaak dezelfde types als het oude buurvrouwtje bij je in de straat die de hele dag vanachter het gordijn de buurt in de gaten houden. Geen reet om handen en ze weten precies te vertellen wat goed is voor een ander.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_148277516
Als je hem vertrouwt gewoon accepteren, vertrouw je hem niet, dan kun je je beter afvragen waarom je nog in een relatie met hem zit :')
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_148277518
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:43 schreef Kingstown het volgende:
Mannen die vinden dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien en vrouwen die vinden dat je elkaar in moet gaan lichten. Je verwacht het niet. _O-
Ik ben geen man. :P
pi_148278205
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef Koettie het volgende:
Dan is er verder toch niks aan de hand?
Het ging hier om overspel, voor de 3e keer. ;)
pi_148278254
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:34 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Dan is er verder toch niks aan de hand?
Het ging hier om overspel, voor de 3e keer. ;)
Ja. Maar het is irritant als mensen daar opeens mee komen. als iemand die ik vaag ken dat opeens zegt heb ik echt iets van wow lukt het?
pi_148278502
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:09 schreef Beauke het volgende:

Ik ben geen man. :P
Hoax. Op FOK! zitten alleen mannen. :P

Chargerend en generaliserend offcourse. Mijn beste vriend is een vrouw, maar dan van het type wat het meestal beter kan vinden met mannen als met vrouwen. Een groep mannen heeft een andere dynamiek en omgangsvormen als een groep vrouwen, maar binnen die groepen zijn er uiteraard altijd mensen die zich meer thuisvoelen bij de andere groep. Genuanceerd genoeg? :)
pi_148280313
quote:

Jezus wat kk triest van je.. :')

NSB'en is ook walgelijk :r
pi_148280901
Bedankt voor je mening. :)
pi_148280984
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:07 schreef Rozekwarts het volgende:
Bedankt voor je mening. :)
Waarom moedwillig stoken in relaties?
pi_148281039
Eerst scheld je me uit met kanker en vervolgens mag ik jou opvatting van mijn berichten gaan uitleggen? Ik sla even over. ;)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 16:05:00 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148282555
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:14 schreef Rozekwarts het volgende:
Eerst scheld je me uit met kanker en vervolgens mag ik jou opvatting van mijn berichten gaan uitleggen? Ik sla even over. ;)
Jouw. Daar zit 'm de kneep.

Ik kreeg laatst van een getrouwde ex-collega privéberichtjes die niet voor andere uitleg vatbaar waren. Vriendelijk verzocht daarmee te kappen omdat ik daar niet op zit te wachten en het stom en storend vind. Klaar. Maar geen haar op mijn hoofd die denkt zijn vrouw in te lichten. Zijn huwelijk, zijn probleem.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148282924
Niemand wil meer andere personen helpen. Ieder zijn eigen probleem enzo. Ik kan me wel vinden in die meiden die andere meiden erop attenderen als hun vriend vreemdgaat of avanches maakt (rozekwarts in dit geval). Terwijl ik zelf ook wel bepaalde dingen heb gedaan. Maar ik zou het ze niet kwalijk nemen als ik de lul zou zijn geweest. Risico wat je neemt en als het zover komt moet je dat ook accepteren. Hoe jullie denken is gewoon voor jullie eigen veiligheid om maar geen onnodige problemen te krijgen vanwege het helpen van een ander persoon.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 16:33:49 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148283501
Nee hoor, heeft niks met mijn eigen veiligheid te maken. Het zijn mijn zaken niet en dat maak ik ze ook niet, vanwege een of ander ongefundeerd moraliteitsgevoel.
Ik confronteer liever de 'pleger' ermee. Net zo fair.
pi_148283769
Oh dat doe ik ook hoor Copycat.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 16:48:20 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148283952
En dan zeg je ook dat je vervolgens vrouw- of vriendinlief gaat inlichten?
pi_148284046
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:48 schreef Copycat het volgende:
En dan zeg je ook dat je vervolgens vrouw- of vriendinlief gaat inlichten?
Ja. Soms is dat niet nodig, soms wel.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 16:51:58 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148284089
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Rozekwarts het volgende:

Ja. Soms is dat niet nodig, soms wel.
Lachen ze je dan niet recht in je smoel uit? Al die keren dat je in die situatie zit?
pi_148284231
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lachen ze je dan niet recht in je smoel uit? Al die keren dat je in die situatie zit?
Nee, waarom zouden ze me uitlachen? Het is dieptriest als je vreemd gaat. Dat weten ze zelf ook dondersgoed.
pi_148284410
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:55 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Nee, waarom zouden ze me uitlachen? Het is dieptriest als je vreemd gaat. Dat weten ze zelf ook dondersgoed.
Maar tinderen staat niet gelijk aan vreemdgaan?
pi_148284544
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:33 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor, heeft niks met mijn eigen veiligheid te maken. Het zijn mijn zaken niet en dat maak ik ze ook niet, vanwege een of ander ongefundeerd moraliteitsgevoel.
Ik confronteer liever de 'pleger' ermee. Net zo fair.
Wat vind jij dan een 'gefundeerd moraliteitsgevoel? En wat je zegt over 'het zijn mijn zaken niet' is precies wat ik ook zeg. Niet de ander helpen omdat je er niet mee te maken hoeft te hebben als je er niet voor kiest. Eigen veiligheid. Is ook niet raar hoor, hebben heel veel mensen. Maar het is voor mij een raadsel hoe je je achter je eigen redenaties kan schuilen op zo'n manier en stellen van dat het telkens het probleem van de ander is, ook al ben je je ervan op de hoogte en kan je helpen erbij. Maar alles wat je hier stelt strookt met wat ik stelde, vind het raar dat je dan juist alsnog ook weer stelt dat het juist helemaaaaal niet zo is. Maar is ook weer typerend.
pi_148284683
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:00 schreef bamibij het volgende:

[..]

Maar tinderen staat niet gelijk aan vreemdgaan?
Ik ga geen discussie aan met mensen die me met kanker uitschelden. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')