Zijn vaak dezelfde types als het oude buurvrouwtje bij je in de straat die de hele dag vanachter het gordijn de buurt in de gaten houden. Geen reet om handen en ze weten precies te vertellen wat goed is voor een ander.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef Koettie het volgende:
Ik zou echt raar opkijken als mensen mij gaan melden dat m'n vriend op tinder zit. Ik weet het. En nu?
Ik ben geen man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:43 schreef Kingstown het volgende:
Mannen die vinden dat mensen zich met hun eigen zaken moeten bemoeien en vrouwen die vinden dat je elkaar in moet gaan lichten. Je verwacht het niet.
Dan is er verder toch niks aan de hand?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:51 schreef Koettie het volgende:
Ik zou echt raar opkijken als mensen mij gaan melden dat m'n vriend op tinder zit. Ik weet het. En nu?
Ja. Maar het is irritant als mensen daar opeens mee komen. als iemand die ik vaag ken dat opeens zegt heb ik echt iets van wow lukt het?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:34 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Dan is er verder toch niks aan de hand?
Het ging hier om overspel, voor de 3e keer.
Hoax. Op FOK! zitten alleen mannen.quote:
Jezus wat kk triest van je..quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:42 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik heb zelf al verscheidene mannen op tinder voorbij zien komen waarvan ik weet dat ze een relatie hebben. Heb dus ook al verscheidene malen screenshots naar desbetreffende vriendinnen gestuurd.
Als er iets walgelijk is, is het wel vreemd gaan.
Jouw. Daar zit 'm de kneep.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:14 schreef Rozekwarts het volgende:
Eerst scheld je me uit met kanker en vervolgens mag ik jou opvatting van mijn berichten gaan uitleggen? Ik sla even over.
Ja. Soms is dat niet nodig, soms wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:48 schreef Copycat het volgende:
En dan zeg je ook dat je vervolgens vrouw- of vriendinlief gaat inlichten?
Lachen ze je dan niet recht in je smoel uit? Al die keren dat je in die situatie zit?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Rozekwarts het volgende:
Ja. Soms is dat niet nodig, soms wel.
Nee, waarom zouden ze me uitlachen? Het is dieptriest als je vreemd gaat. Dat weten ze zelf ook dondersgoed.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lachen ze je dan niet recht in je smoel uit? Al die keren dat je in die situatie zit?
Maar tinderen staat niet gelijk aan vreemdgaan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:55 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Nee, waarom zouden ze me uitlachen? Het is dieptriest als je vreemd gaat. Dat weten ze zelf ook dondersgoed.
Wat vind jij dan een 'gefundeerd moraliteitsgevoel? En wat je zegt over 'het zijn mijn zaken niet' is precies wat ik ook zeg. Niet de ander helpen omdat je er niet mee te maken hoeft te hebben als je er niet voor kiest. Eigen veiligheid. Is ook niet raar hoor, hebben heel veel mensen. Maar het is voor mij een raadsel hoe je je achter je eigen redenaties kan schuilen op zo'n manier en stellen van dat het telkens het probleem van de ander is, ook al ben je je ervan op de hoogte en kan je helpen erbij. Maar alles wat je hier stelt strookt met wat ik stelde, vind het raar dat je dan juist alsnog ook weer stelt dat het juist helemaaaaal niet zo is. Maar is ook weer typerend.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:33 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor, heeft niks met mijn eigen veiligheid te maken. Het zijn mijn zaken niet en dat maak ik ze ook niet, vanwege een of ander ongefundeerd moraliteitsgevoel.
Ik confronteer liever de 'pleger' ermee. Net zo fair.
Ik ga geen discussie aan met mensen die me met kanker uitschelden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Maar tinderen staat niet gelijk aan vreemdgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |