Goed voor drie noteringen in de lijst in elk geval.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh heerlijk dit. Sowieso een van de meest geweldige albums ooit![]()
![]()
Goeie timingquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weer terug,
Goedemiddag menschen
Ik hou niet meer van jouquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind de cover van Blue Aeroplanes stiekem leuker
Het enige nummer van de Village People mag er van mij ook uitquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Joh, het was het enige overgebleven nummer van BZN, dat mag er best in blijven
Zelfs pearlydummm...dummm...dumm... haalde het niet?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Joh, het was het enige overgebleven nummer van BZN, dat mag er best in blijven
quote:
Vandaar alleen stemrecht voor ouder dan 35 jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige nummer van de Village People mag er van mij ook uit
Doe ik wel voor je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:34 schreef essnhills het volgende:
Misschien moet ik mezelf gaan quoten.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:35 schreef Fred_B het volgende:
3 jaar terug zaten we in een matig Spaans hotel waar een nog matigere Elvis-imitator elke avond dit nummer nogal vals inzette. Sindsdien ben ik er niet zo'n fan meer van
Want? Wat heeft YMCA te zoeken in een lijst met de 2000 BESTE liedjes?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar alleen stemrecht voor ouder dan 35 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |