We gaan toch naar de gf sportful in juni? Maak je daar toch een weekje van?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Oksel het volgende:
kaas, had jij 't pas niet over een week ergens fietsen in frankrijk?
nee das veel te ver vanaf daar naar de aubisque red je nooit in 1 dag, zelfs ddx nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:13 schreef kanovinnie het volgende:
Kennis van me heeft een huisje te huur in guillestre. Misschien is dat wat?
De webcam op Mont Rigi geeft 20cm.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Afgaande op de sneeuw die hier ligt, kun je gewoon op 23mm zomerbanden gaan. Nog steeds niks van sneeuw. En dan hebben ze 20cm gemeld in de Limburgse heuvels...
Ach, het is warmer dan toen ik de alternatieve elfsteden in Kuopio reed (ok, niet uitgereden na een dozijn valpartijen). De Noord-Eifel is echt niet verder weg dan de Hoge Venen. Pak je bijvoorbeeld de zuid-oost punt van mijn oude 200 dan kun je er een prima rondje vanuit Zuid-Limburg van maken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
HELD! Brrrrrrr. Maar de Maquisard en de Rogier vind ik toch ook wel aardige klimmen van enige duur. En die zijn wat dichter bij huis dan de Eifel of de Vogezen.
Mallorca of ander canarisch eiland. Portugal of Zuid Spanje, dan ben je vrij zeker van redelijke temperaturen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:30 schreef Oksel het volgende:
Wil graag week fietsen vóór 't seizoen.
Zeer zeker niet. Krabbe is wel een oneindig stoere eindbaas.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aardig gek, al was N. Holland volgens mij grootste deel van de dag droog. Tim Krabbé.
Eiland is altijd zonder eigen fiets..quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mallorca of ander canarisch eiland. Portugal of Zuid Spanje, dan ben je vrij zeker van redelijke temperaturen.
Hangt van je definitie af.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:57 schreef Oksel het volgende:
Eind maart/april, 15 graden, droog, heuvelachtig, niet te ver rijden. Bestaat dat?
Ja, je eigen fiets kan niet in het vliegtuigquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Eiland is altijd zonder eigen fiets..
Ga eens zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |